Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat een hufter.

<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 14 Mrt 2018 18:50

Wat een hufter.

Zoals jullie weten is mijn ex weg, nu zo’n 1,5 maand.
Wat mij en de kinderen onwijs veel verdriet doet nog steeds. Hij heeft zo de deur achter zijn reet dicht getrokken en ik moest het maar uitzoeken.
Ik zit vanaf november met een burn-out thuis dus dat zat al niet mee. Nu had zijn familie en zij ex nogal een vinger in de pap bij deze situatie. Hij moest kiezen tussen zijn kinderen en mij van zijn ex. Toen hij de deur uit ging zei hij dat hij nog van me houdt en ons niet in de steek zou laten. Maar ondertussen zijn we 1,5 maand verder en hoorde gister van mijn jongste dat hij alweer een nieuwe vriendin heeft. Dat heeft zijn jongste dochter gister in de klas verteld. Mijn maag draaide om, ik ben zo woest!
Ik moet 1 juni het huis uit zijn hier, hij gaat hier ook niet terug in. Dus moeten nog veel verdelen qua spullen, maar op dit moment is mijn respect voor hem weg. Zeker nu dat ik het zo moet horen. Hij heeft me met alles laten zitten zo, met alle shit. En wij bestaan gewoon niet meer voor hem.

Ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik snap niet dat iemand zo respectloos kan zijn en zo kan doen terwijl hij zijn shit van zijn ex ook nog niet eens geregeld had, nu hier niet. Ik ken zijn nieuwe vriendin ook, dus snap haar ook niet.
Ik ben zo gebroken van binnen, zo boos, zo teleurgesteld. Ik hou nog steeds zo vreselijk veel van hem, daardoor kan hij mij ook zo kwetsen. Ik vind het vreselijk voor zijn kinderen ook dat ze na 1,5 maand alweer voorgesteld worden aan zijn nieuwe vriendin.
Bah wat kun je je in mensen vergissen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Mrt 2018 18:58

Re: Wat een hufter.

wat vreselijk zeg. Heb je al een nieuw huis? Echt een rot streek van hem , sterkte met alles ook voor je kinderen
Afbeelding
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 14 Mrt 2018 18:59

Re: Wat een hufter.

Nee, ik heb nog geen ander huis. Ik heb gelukkig wel urgentie, dus ze zijn druk bezig voor me.
<<

ChiQ

Bericht 14 Mrt 2018 19:07

Re: Wat een hufter.

Wauw. Wat kunnen mensen anders zijn dan ze zeggen, he? Laat je niet verleiden om hem te appen etc. Want een lamzak. Hij verdiend jou zo toch helemaal niet?
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 14 Mrt 2018 19:10

Re: Wat een hufter.

Ik kan hem niet eens appen, want ik ben echt overal geblokkeerd. Ik hou de eer ook echt aan mezelf hoor, hij kan even in een gierput zakken en daar een tijdje blijven.
Iedereen zegt ook, die is een partij vluchtgedrag aan het vertonen.
<<

Anoniem282

Bericht 14 Mrt 2018 19:15

Re: Wat een hufter.

Of het nou vluchtgedrag is of wat anders, dat vind ik niet eens zo relevant. Het is vooral heel naar voor jou. Dat vind ik belangrijker. Ik hoop dat je snel een nieuw huis vindt en dat je voor nu iig steun hebt aan lieve mensen om je heen.

Het is idd pijnlijk als, degene die je misschien wel het meest vertrouwde, je zo laat zitten. Heel veel sterkte gewenst.
<<

ChiQ

Bericht 14 Mrt 2018 19:19

Re: Wat een hufter.

Mwah, vluchtgedrag? Nee. Ik denk niet dat hij vlucht ofzo. He just didnt care enough to stay. Heeft niets met vluchten te maken. Mensen zeggen dat een beetje makkelijk.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 14 Mrt 2018 19:21

Re: Wat een hufter.

Het doet zo vreselijk veel pijn, echt bizar! Ik dacht dat ik met hem oud zou worden. Tot de laatste dag dat hij hier was en sliep en die week erna nog, kwam hij iedere dag lunchen. Kreeg ik nog een knuffel en een kus en een ik hou van je. Opeens weg, over.
Ik vind het bizar dat ik het via mijn jongste moet horen.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 14 Mrt 2018 19:23

Re: Wat een hufter.

Zit wel veel meer achter hoor. Het is niet de eerste keer dat hij dit doet, hij heeft bij zijn ex ook zo de deur dicht getrokken en is gegaan.
Ook lag ik wakker van zijn belasting schuld, zijn alimentatie die hij nog niet geregeld had na twee jaar. We zouden samen gesprekken gaan voeren, waren we eigenlijk al mee begonnen. Maar opeens werd het hem te heet onder zijn voeten en is gegaan. Ik snap niet dat je zo weer een gezin in de steek laat en weer meteen in een relatie duikt.
<<

Anoniem248

Bericht 14 Mrt 2018 19:24

Re: Wat een hufter.

Oh wat een naar verhaal, het komt op mij vooral heel onvolwassen over. Heel veel sterkte.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 14 Mrt 2018 19:30

Re: Wat een hufter.

Hij stond een kleine twee weken geleden opeens om 7.00 uur in de garage om spullen te pakken of zo. Ik zat rechtop in bed. En het dan nog gek vinden dat ik boos werd. De volgende dag opeens ‘s middags staat hij in huis. Laat even weten als je komt en iets halen. Want ik vind dat echt niet tof.
<<

Anoniem282

Bericht 14 Mrt 2018 19:33

Re: Wat een hufter.

Daarom schreef:Zit wel veel meer achter hoor. Het is niet de eerste keer dat hij dit doet, hij heeft bij zijn ex ook zo de deur dicht getrokken en is gegaan.
Ook lag ik wakker van zijn belasting schuld, zijn alimentatie die hij nog niet geregeld had na twee jaar. We zouden samen gesprekken gaan voeren, waren we eigenlijk al mee begonnen. Maar opeens werd het hem te heet onder zijn voeten en is gegaan. Ik snap niet dat je zo weer een gezin in de steek laat en weer meteen in een relatie duikt.


Dan is dit dus kennelijk zijn manier om een relatie te verbreken. Dan ben je wat mij betreft wel een mentale kleuter, maar dit lijkt dan wel de manier te zijn waarop hij zegt: "ik wil niet meer met je verder." Dat is dan m.i. geen vluchtgedrag, alleen een heel beroerde wijze van kenbaar maken dat je de relatie niet meer wil voortzetten.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 14 Mrt 2018 19:51

Re: Wat een hufter.

Hij is ook echt een kleuter, kreeg al nergens antwoorden op en nu dus al helemaal hoor ik niks meer van hem.
En dan zeggen tegen de kinderen en mij, ik zal jullie helpen en niet laten vallen.
Right!
Hij is alleen gegaan met zijn kleren en schoenen, ik heb vanmiddag alles wat er nog lag aan kleding in de een tas gepropt en heb het in de garage gezet bij zijn tennis en golfspullen, ook zijn spullen die nog in de kasten stonden die echt van hem zijn heb ik erbij gezet. Weg met die zooi uit mijn huis. Ook heb ik de foto's weggehaald want het doet echt zo vreselijk veel pijn om het te zien.
Ik hoop zo dat ik snel mijn eigen plek heb, want ondanks dat dit een fijn huis is, zitten er zoveel herinneringen aan.
Ik snap niet, dat als je 41 bent, je zo voor alles weg kunt lopen. Neem je verantwoordelijkheid en heb een klein beetje respect voor ons. Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn kinderen want die hebben op deze manier ook gewoon weer een klap op te vangen en voelen zich in de steek gelaten door hem. Echt zo sneu om te zien, die begrijpen ook niet waarom hij zo gegaan is.
Ik was vorige week net weer wat opgekrabbeld en nu krijg je dit er weer overheen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 14 Mrt 2018 20:06

Re: Wat een hufter.

Jeetje zeg, weet niet goed wat ik moet zeggen maar hoe het er aan toe gaat is echt heel erg naar. Je snapt soms niet dat mensen zo kunnen zijn.
Ik hoop dat jij en de kids ook snel een huisje hebben en een nieuwe start kunnen maken. Dikke knuffel, heb je wel verdiend!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem315

Bericht 14 Mrt 2018 20:09

Re: Wat een hufter.

Wat een loser! Heel sneu dat hij jou zo laat vallen en schijnbaar geen volwassen keuzes kan maken en het gesprek kan aangaan. Jammer dat die nieuwe vriendin er ook intrapt.


Sterkte.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 14 Mrt 2018 21:46

Re: Wat een hufter.

Jeetje! Wat een ei...
Veel sterkte en een dikke knuffel.
<<

Anoniem245

Bericht 15 Mrt 2018 07:24

Re: Wat een hufter.

Aahw wat naar, en ook zo naar voor je kinderen...
Dan denk je iemand te kennen inderdaad.
Heel veel sterkte!
<<

Patsy

Bericht 15 Mrt 2018 07:39

Re: Wat een hufter.

Je mag blik zijn dat je van hem af bent, al voelt dat nu nog niet zo. Veel sterkte.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 15 Mrt 2018 12:03

Re: Wat een hufter.

Ik was vanmorgen bij mijn therapeut, die zegt ook, jij verdient zoveel beter dan iemand die niet eens zijn verantwoordelijkheid kan nemen. En gevoel en verstand liggen nog totaal niet op 1 lijn. En dat klopt ook.
Het is zijn verlies en dat gaat hij nu nog niet in zien. En dan ben jij alweer zoveel verder.
Ze zegt, je moet trots op jezelf zijn dat je zoveel hebt gedaan om alles goed te krijgen en te houden. Jij bent al vanaf het begin aan het zorgen geweest, zijn dingen geregeld voor hem. En dat is ook zo, maar ja je houdt van iemand hè. Dan zijn de verhoudingen zo scheef, dat dat kleine stukje veiligheid meer biedt dan de negatieve dingen.
Het blijft kut en het doet zeer en dat moet slijten. Ze zegt ook, ga voor jezelf kiezen, word boos. Haal daar je kracht uit en soms is heel boos worden soms nodig om toch dat lijntje door te knippen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Mrt 2018 18:54

Re: Wat een hufter.

Daarom, wat een eikel. Ik snap echt niet dat mannen zo kunnen zijn. Mijn ex was ook zo, zei dat hij mij wilde helpen toen ik weg ging en in dezelfde zin had hij het al weer over nieuwe relaties etc. Dus hij is niet de enige die zo is. Helaas zit jij nu wel met de pijn en de frustratie. Ik ben er wel van overtuigd dat jij er weer, samen met de kids uit gaat gaat komen en sterker dan dat je nu bent. Een knuffel voor jou en je kids en dat hij maar in de stront mag zakken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem317

Bericht 15 Mrt 2018 19:29

Re: Wat een hufter.

Oh, wat verschrikkelijk. Wat moet dit vreselijk moeilijk voor je zijn. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en de kinderen.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 17 Mrt 2018 16:18

Re: Wat een hufter.

Zo herkenbaar in sommige stukken.
Al heb ik hem hier het huis uitgezet omdat hij al een tijdje een ander had.
Maar ik zeg midlife crisis, heb je er wat aan nee, kan je er wat mee, nee maar verwijt je zelf niets.
Je geeft aan alles te hebben gedaan en als hij daar niet blij mee is dan is hij jou niet waard!
Sterkte!
<<

Anoniem271

Bericht 17 Mrt 2018 16:58

Re: Wat een hufter.

Jeetje wat heftig zeg. Heb niet echt iets inhoudelijks te zeggen, maar wil je wel een knuffel geven en veel sterkte natuurlijk!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 17 Mrt 2018 17:42

Re: Wat een hufter.

Heel veel sterkte Daarom! Natuurlijk weet je zelf ook wel dat je beter verdient maar je gevoel kan je niet zomaar uitzetten :hug:
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 19 Mrt 2018 13:16

Re: Wat een hufter.

Het wordt steeds meer bizar.. Hij laat zelfs zijn kinderen bij haar slapen al. Echt, wat een idioot is het.
Was gister al pissig op hem, dat hij de oudste niks heeft laten horen voor haar verjaardag. Maar dit slaat ook echt alles zo weer. Bah, wat zal ik blij zijn als ik mijn eigen plek heb. En echt los van hem kan komen.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers