Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik vind het even allemaal niet zo leuk

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Mrt 2018 10:02

Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Pfffff ik vind het allemaal even niet zo leuk hoor het leven.
Een goede vriendin van mij heeft dus deze zomer te horen gekregen dat ze kanker had en de verwachting was dat ze nog een half jaar tot een jaar te leven had.
Super heftig naturlijk! Gisteren is ze dan daadwerkelijk overleden. Voor haar gelukkig maar, ze was nog maar een schim van zichzelf, liet alles lopen, was qua gewicht meer als gehalveerd en had veel pijn. Voor haar fijn dat er dan eindelijk een einde aan is gekomen, het was erg mens onterend zo.
Daarnaast werk ik sinds januari 40u wat ik gewoon erg zwaar vind, zeker met een kindje. Nu heb ik gelukkig wel heel leuk werk maar het is zoooo druk. Ik heb gewoon af en toe even een adempauze nodig! 2 weken terug was mn baas ziek en was het helemaal een puinzooi, hij kwam terug werken (nog steeds ziek) en was me een partijtje chagrijnig!!
Ik kon er gewoon niet meer tegen en heb me vrijdag ziek gemeld. Gisteren ben ik weer gaan werken maar kreeg ik half de ochtend een telefoontje dat die vriendin van mij is overleden. Ik ben even naar buiten gegaan, heb daar iets van 1.5u op de grond zitten huilen en ben toen naar huis gegaan. Mn baas had er wel begrip voor en was (en is) erg lief.
Maarrrr nu is vanacht E ziek geworden, ze is al een tijdje verkouden maar vanmorgen toch echt koorts. Ik ben er vanacht een paar keer uit geweest om dr speen terug te geven. Nu sliep ik toch niet maar toch....
Ik ben er gewoon even klaar mee! Ik wil rust, even tijd voor mezelf, geen gedoe, geen geregel, geen drama, gewoon even niks!
Ik vind het leven eigenlijk helemaal niet zo leuk momenteel.
Zaterdag had ik afgesproken met een vriendin die ik al heeeel lang niet heb gezien door afstand en baby enzo en nu kan dat wéér niet door gaan. Ik baal daar zo van! Ik wil haar zo graag even zien en knuffelen en haar baby knuffelen maar ws is zaterdag de uitvaart. Misschien ook niet maar dan moet ik gewoon even kijken of ik het zie zitten om zo'n eind te rijden. Ws kan E dus niet mee want die is nu ziek en we willen naturrlijk niet de verse baby aansteken.

Het is gewoon even veel.....
30-04-2017
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 13 Mrt 2018 10:07

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Wat heftig van je vriendin, heel triest.
En wat betreft jouzelf, neem je rust. Echt waar. Dit houd je niet vol.
Veel beterschap voor E :hug:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Mrt 2018 10:15

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Dank je Sam.
Lekker warrig verhaal ook van mij trouwens :laughcry:
30-04-2017
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Mrt 2018 10:18

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Ah Kees, gecondoleerd. Wat verdrietig, die lijdensweg en uiteindelijk het overlijden van je vriendin. Logisch dat je daarvan even van de wap bent. Kun je niet een paar dagen vrij nemen of je (deels preventief) een paar dagen langer ziekmelden? Ik haal uit je bericht dat ook kleinere tegenslagen nu hard beginnen binnen te komen. Klinkt alsof je even adempauze moet nemen om te herstellen, ook om erger/langduriger ziek zijn te voorkomen.

Heel veel sterkte deze periode en beterschap voor je meisje!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem242

Bericht 13 Mrt 2018 10:22

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Gecondoleerd wat naar allemaal. Het zijn even te veel gebeurtenissen bij elkaar als ik het goed begrijp. En dat je rust wilt is volkomen logisch. Je moet terug opladen.
Is het een optie om een week verlof te nemen? Je kind evt onder brengen en er zelf even tussen uit gaan?
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 13 Mrt 2018 10:26

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van je vriendin. Vervelend dat alles zich nu zo opstapeld. En dan ook nog kleine E. ziek en mogelijk de uitvaart zaterdag waardoor je afspraak die al lang gepland stond niet door kan gaan. Rustig aan meis, niet jezelf voorbij lopen in deze heftige periode.
Laatst gewijzigd door Framboos op 13 Mrt 2018 10:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 13 Mrt 2018 10:26

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Eens met Teun, die kan het beter verwoorden dan mij.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem284

Bericht 13 Mrt 2018 10:26

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Gecondoleerd. Dit klinkt als erg veel inderdaad. Wat Stuiterbal zegt, is misschien wel een goede (een week of paar dagen verlof opnemen).
<<

Anoniem244

Bericht 13 Mrt 2018 10:39

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Wat vreselijk van je vriendin :( sterkte!

Heel herkenbaar dat gevoel van het even niet meer leuk vinden allemaal.
Denk goed aan jezelf.
Misschien in overleg met je werk een paar dagen vrij nemen als dat mogelijk is?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Mrt 2018 10:50

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Hele dikke knuffel van mij,

Je bent hier altijd welkom om even stoom af te blazen, een bakje thee te drinken of een pilsje te drinken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 13 Mrt 2018 11:09

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Lieve schat, denk alsjeblieft aan jezelf!!
Ik kan me vinden in Teun haar reactie. Het is tijd om even een stap terug te doen!

En die afspraak van zaterdag, ja dat is balen! Maar we gaan elkaar zien! Komt vanzelf, heb veel liever dat je even goed op jezelf past!

Dikke knuffel!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 13 Mrt 2018 11:13

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Ah lieve Kees, het IS ook allemaal veel en bovenal verdrietig van je vriendin.

Zorg goed voor jezelf. Vind de tips van Teun heel goed!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 13 Mrt 2018 12:09

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Gecondoleerd. Wat ontzettend verdrietig. Ik kan me voorstellen dat het je allemaal even te veel is. Zeker als je dochter dan ook nog ziek wordt.
Ik zou het inderdaad aangeven op je werk en een paar vrije dagen opnamen of jezelf ziek melden. Sowieso tot na de uitvaart.
:hug:
2012
2016
2020

Instagram
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Mrt 2018 12:17

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Bedankt allemaal, jullie hebben ook gelijk hoor en ik zou ieder ander hetzelfde adviseren maar als je er middenin zit is het toch anders ofzo.

Net weer gezeik gehad van m'n baas. Ik werk er verdomme (sorry) net 2 mnd en ben een halve maand ingewerkt omdat die ik vervang ziek werd.
Nu begint hij te zeuren dat het allemaal niet snel/goed genoeg gaat en dat hij in de stress schiet en dat me blijkbaar dingen moet leren (en het ging echt over iets simpels wat ik echt wel kan maar ik probeer gewoon weer even een beetje overzicht te krijgen in de eeuwige chaos hier en ben gewoon even niet zo snel want zit tegen griep aan en dan nog al het andere).
Als hij nou eens gewoon wat gestructureerder gaat werken dan hoef ik A) niet alles te vragen en B) is de chaos wat minder. Maar omdat híj dingen vergeet te doen doe ik het ineens niet goed en moet hij me in al zijn drukte me óók nog dingen gaan leren.

Jongens jullie hebben gewoon gelijk maar ik kan het op de één of andere manier niet.
30-04-2017
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Mrt 2018 12:44

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Gecondoleerd met het overlijden van je vriendin, wat ontzettend verdrietig zeg. Die situatie is al genoeg om er helemaal vanaf te zijn en dan komen die anderen dingen die je noemt er nog bij, bah. Veel sterkte de komende tijd. :hug:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Mrt 2018 13:17

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Ah Kees, zo rot allemaal alles boven op elkaar. Geen wonder dat je een beetje uit elkaar knalt. Ik hoop voor je dat alles snel in rustiger vaarwater komt, maar daar moet je zelf misschien ook wel voor op je strepen gaan staan. Ik zou goede open communicatie aanhouden op je werk, aangeven dat het allemaal veel is ook het moment, dat je echt wilt leren en dat je ook alles zo goed mogelijk probeert te doen maar dat je ook echt even aan jezelf moet denken. Sterkte!
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 13 Mrt 2018 13:29

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Knuffel voor jou Kees. Gecondoleerd met je vriendin, heftig zeg!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem298

Bericht 13 Mrt 2018 15:48

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Logisch dat je het allemaal even niet meer leuk vindt. Gecondoleerd met het overlijden van je vriendin, superheftig voor je! Neem de tijd om alles even te laten bezinken, er komt zoveel tegelijk op je af. Dikke knuffel! :hug:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Mrt 2018 18:32

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Wat rot Kees, gecondoleerd! Doe rustig aan, neem een paar daagjes vrij en zorg goed voor jezelf!

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 13 Mrt 2018 19:03

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Hè Kees, wat moeilijk allemaal. Gecondoleerd met je vriendin. Veel sterkte met het afscheid.
Wat betreft je werk: geef alstjeblieft gauw aan dat je even in de put zit en noem hiervoor alle redenen die je hier ook noemt. Neem wat dagen afstand en focus je op jezelf en je kleine meisje en zet alles op een rijtje. Het klinkt alsof je emmer aan het overstromen is. Neem een stapje terug!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Mrt 2018 19:20

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

het is niet niks allemaal. Sterkte met het verlies van je vriendin. En zoek rust voor jezelf even een paar dagen vrij nemen als het kan. :hug:
Afbeelding
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 13 Mrt 2018 20:02

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Oh wat heftig van je vriendin en wat klote dat er nu vanalles tegelijk komt! Gecondoleerd en heel veel sterkte! Ik vind de tips die hier genoemd worden al goed: geef op je werk aan dat het je nu teveel is en dat je structuur mist en neem inderdaad even afstand door een paar dagen ziek melden. Sterkte ermee :hug:
december 2016
juli 2019
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 13 Mrt 2018 20:14

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Kees wat heftig zeg, gecondoleerd met het verlies van je vriendin. Niet heel gek dat je er nu even een beetje doorheen zit.
Geef aan bij je baas hoe je je voelt en wat je nodig hebt van je werk. Neem lekker een paar dagen vrij en kom wat tot rust. Loop jezelf niet voorbij hoor!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Mrt 2018 20:25

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Heftig Kees, gecondoleerd met het verlies van je vriendin. Probeer er inderdaad even tussenuit te gaan. Je baas heeft er ook niets aan al je helemaal uitvalt. Sterkte!
⁠♡♡♡
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 13 Mrt 2018 21:30

Re: Ik vind het even allemaal niet zo leuk

Ach Kees, wat veel ook allemaal! Gecondoleerd met het verlies van je vriendin, ontzettend heftig zeg. Loop jezelf niet voorbij maar trek tijdig aan de alarmbel. Sterkte!
2012 & 2016
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers