Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeaubedrag bruiloft

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 11 Mrt 2018 18:07

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Luisa schreef:Gelijk afserveren die nieuwkomers, wie zit daar nou op te wachten.


:good:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 11 Mrt 2018 18:26

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Nou, ik vind nieuwkomers super leuk. Alleen die oude topics niet altijd.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 11 Mrt 2018 18:30

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Meneer kwam enkel zijn bedrijf promoten, toch? Al zie ik dat zijn onderschrift en de lap tekst in zijn profiel nu weg zijn.
<<

Anoniem249

Bericht 11 Mrt 2018 18:33

Re: Cadeaubedrag bruiloft

.
Laatst gewijzigd door Anoniem249 op 15 Apr 2018 15:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 11 Mrt 2018 19:12

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Claire**** schreef:Ik heb hier nog wel een vraag over. Wat nou als je naar een bruiloft gaat in het buitenland (dik 8 uur vliegen). Naast vliegticket moet je natuurlijk ook nog hotel betalen. Het bruidspaar verwacht een cadeau, dat liet de bruid toevallig vallen toen we het over de bruiloft hadden. Hoeveel zou je dan uitgeven? Het is directe familie.
Bij vorige bruiloften in het buitenland gaven we geen cadeau, omdat we dan al zoveel kosten hadden gemaakt.


Wat bijzonder om dat te verwachten. Ik zou dan uit protest geloof ik geen geld geven, maar een ander type cadeau.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 11 Mrt 2018 19:48

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Skyler schreef:Meneer kwam enkel zijn bedrijf promoten, toch? Al zie ik dat zijn onderschrift en de lap tekst in zijn profiel nu weg zijn.



O excuus dan. Dat had ik niet gezien. Zou wel die rare reacties verklaren.

@ Claire, ik zou gewoon een bosje bloemen ofzo doen, of een ander kleinigheidje. Geen geld idd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Mrt 2018 20:03

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Luisa schreef:
Skyler schreef:Meneer kwam enkel zijn bedrijf promoten, toch? Al zie ik dat zijn onderschrift en de lap tekst in zijn profiel nu weg zijn.



O excuus dan. Dat had ik niet gezien. Zou wel die rare reacties verklaren.


Hij had inderdaad een website in zijn onderschrift, maar dan nog vind ik zulke reacties flauw. Misschien wil hij wel gewoon echt meeposten (ok, ik verwacht het niet, maar je moet iemand toch het voordeel van de twijfel geven?). Meld het gewoon via de meldknop aan de burgemeesters als je vindt dat iemand spamt, daar is die knop voor.

On topic: Ik zou ook iets kleins geven. Bloemen of een fles wijn lijken me niet echt handig voor een bruiloft in het buitenland, maar misschien een kaart met een tegoedbon voor een bloemetje als ze weer thuis zijn ofzo? Ik vind het lastig. Of misschien kunnen jullie met een groepje iets doen?

♥♥
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 11 Mrt 2018 20:20

Re: Cadeaubedrag bruiloft

@Claire;
Daar zouden ze bij mij toch naar kunnen fluiten! Misschien een leuk kleinigheidje, maar je hebt denk ik al wel genoeg kosten gemaakt
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem249

Bericht 11 Mrt 2018 20:30

Re: Cadeaubedrag bruiloft

.
Laatst gewijzigd door Anoniem249 op 15 Apr 2018 15:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Mrt 2018 21:09

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Hmm, als (partner van) getuige is het wel lastig ja, dan sta je toch heel dichtbij, dus wil je toch iets geven. Misschien eerder een ervaring, bijvoorbeeld een etentje als zij in NL zijn - als dat weleens gebeurt tenminste, je kunt het ook daar doen maar rondom de bruiloft zal het wel heel druk zijn voor ze.

Sowieso, hoe doe je dat als getuige? Ik ben het binnenkort en de cadeausuggestie is geld. Maar a) ik maak al vrij veel kosten voor deze bruiloft (lang niet zoveel als Claire, maar toch, paar keer NL door, vrijgezellen, nieuwe jurk, schoenen, nagels, spray tan, vrije dag) en b) als getuige wil ik liever iets persoonlijkers geven. Maar ja, wat dan. De bruid is mijn oudste vriendin, voor haar kan ik vanalles verzinnen maar haar vent hoort er ook bij. Pffff.
<<

Anoniem231

Bericht 13 Mrt 2018 01:59

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Ik zou iets persoonlijks geven. Snap dat je al veel kosten maakt maar ik vind niet dat dat in de weg staat van een cadeau. Een persoonlijk cadeau hoeft niet veel te kosten. En je bent niet verplicht om iets van de lijst te kopen.
Caulfield jij ook en een cadeau dat vooral voor jouw vriendin is, is toch ook prima? Of geef iets voor hun samen als in een beleving?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 13 Mrt 2018 07:53

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Ik zou ook iets persoonlijks geven.
En wat betreft jou vriendin caufield. Ik heb dit ook paar keer gehad en heb toen telkens het 'hoofdcadeau' iets laten zijn van een beleving voor mij en de vriendin (saunadagje, escaperoom) en er een cadeaubon voor een lager bedrag bij gedaan voor haar man (eenmaal bon van fietsenwinkel en eenmaal drankbonnen voor bij voetbalclub) aan de hand van de hobby van de man.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem301

Bericht 13 Mrt 2018 08:05

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Pure gaf je een cadeau aan de bruid om iets leuks met jou te doen? Of begrijp ik je verkeerd.
<<

Anoniem313

Bericht 13 Mrt 2018 08:08

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Ach ja, het gaat me eigenlijk ook niet om alle kosten die ik maak. Eerder dat ik het een tikkie vreemd vind om, terwijl ik heel persoonlijk betrokken ben bij het huwelijk, 100 e in een envelopje te douwen.
Pollepel: ik wil graag iets aan hen tweeen geven, en niet iets wat alleen of meer voor mijn vriendin is. Ze gaan immers samen trouwen. Dus iets persoonlijks voor haar alleen kan ik makkelijk bedenken, maar dat wil ik niet. En iets persoonlijks voor hen tweeen kan ik lastig bedenken.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 13 Mrt 2018 09:18

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Ik was laatst getuige op de bruiloft van mijn broer. Ik heb ze toen een bon gegeven om een fotoshoot te laten doen op een locatie die ze zelf willen, staat verder helemaal vrij hoe ze het willen invullen(het is een bon voor een aantal uur, invulling dus in overleg). Ik wilde graag een blijvende herinnering geven, geen geld en ook niet iets wat ik ze dan opdring dat ze aan de muur moeten hangen of in de woonkamer moeten zetten of zo. Ze trouwde heel klein en hadden er geen professionele fotograaf bij.

Ik vind dat soort dingen ook altijd zo lastig, als getuige zou ik zeker wel een cadeautje doen, ook al maak je ook al kosten om er te zijn, maar dat hoeft niet iets duurs te zijn kan ook iets met herinneringen of foto's of zo, hebben jullie misschien veel oude filmpjes? Dan zou je die achter elkaar kunnen monteren, mooie muziek er onder, foto's er tussen door en dan een mooi ingepakte USB stick kunnen geven (beetje het idee wat je Iphone al automatisch doet), ik zeg maar iets hoor. Maar dan geef je wel een mooi persoonlijk cadeau maar het hoeft niet veel te kosten.

https://nl.aliexpress.com/item/Gift-Woo ... autifyAB=0
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 13 Mrt 2018 18:40

Re: Cadeaubedrag bruiloft

Wij kregen een bon voor een wijn spijs wandeling een paar maanden later, dat vond ik erg leuk om te krijgen. Toen mijn man getuige was hebben we als verrassing een auto met chauffeur voor het bruidspaar geregeld voor de dag zelf.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers