Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grey's Anatomy

<<

Anoniem304

Bericht 10 Mrt 2018 12:24

Re: Grey's Anatomy

Lejow schreef:Het staat tegenwoordig ook op Videoland, dus daar ben ik oude seizoenen aan het kijken, en op tv vervolgens seizoen 14 haha :D

Ik las wel dat aan het eind van seizoen 14
Spoiler: weergeven
Arizona en April er uit schijnen te gaan en dat ze Mer 20 miljoen gaan geven voor het opnemen van seizoen 15 :O

Ja super jammer. :face:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Mrt 2018 18:59

Re: Grey's Anatomy

Cotton schreef:
Lejow schreef:Het staat tegenwoordig ook op Videoland, dus daar ben ik oude seizoenen aan het kijken, en op tv vervolgens seizoen 14 haha :D

Ik las wel dat aan het eind van seizoen 14
Spoiler: weergeven
Arizona en April er uit schijnen te gaan en dat ze Mer 20 miljoen gaan geven voor het opnemen van seizoen 15 :O

Ja super jammer. :face:


Ben wel benieuwd hoe...
<<

Anoniem304

Bericht 10 Mrt 2018 22:29

Re: Grey's Anatomy

Ik ook. Ik ben dus al verder maar so far merk je er nog niks van.
<<

Anoniem249

Bericht 11 Mrt 2018 10:32

Re: Grey's Anatomy

Spoiler: weergeven
Nou bij April kun je het toch wel zien aankomen toch? Ze is de laatste afleveringen steeds dronken (zonder enige aanleiding, lekker a la Greys), dus ik neem aan dat zij naar een afkickkliniek wordt gestuurd nadat ze dronken een grote fout op de werkvloer maakt en geen dokter meer mag zijn.


Ho wacht! Ik ben al helemaal bij met Amerika, dus wellicht wil je mijn spoiler niet lezen Cotton. Ik dacht dat jij ook helemaal bij was.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mrt 2018 10:51

Re: Grey's Anatomy

Claire**** schreef:
Spoiler: weergeven
Nou bij April kun je het toch wel zien aankomen toch? Ze is de laatste afleveringen steeds dronken (zonder enige aanleiding, lekker a la Greys), dus ik neem aan dat zij naar een afkickkliniek wordt gestuurd nadat ze dronken een grote fout op de werkvloer maakt en geen dokter meer mag zijn.


Ho wacht! Ik ben al helemaal bij met Amerika, dus wellicht wil je mijn spoiler niet lezen Cotton. Ik dacht dat jij ook helemaal bij was.

Ik ben ook helemaal bij, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zo bergafwaards gaat ;)
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mrt 2018 10:52

Re: Grey's Anatomy

Alhoewel. Het is Amerika :P
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Mrt 2018 13:27

Re: Grey's Anatomy

Ik ben nog niet bij... Maar zit te twijfelen of ik de spoiler wil lezen.. Hahahahahaha
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Mrt 2018 13:27

Re: Grey's Anatomy

Ok.. gelezen. Did not see that coming :laughcry:
<<

Anoniem249

Bericht 11 Mrt 2018 18:17

Re: Grey's Anatomy

Oh haha ik vond het echt onwijs obvious. Van het ene op het andere moment lag het er zo dik bovenop (Dr.Party etc). Maar wellicht dat ik t helemaal verkeerd zie.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mrt 2018 19:39

Re: Grey's Anatomy

Mja, misschien kan ik beter zeggen dat ik hoop dat het niet op zo'n manier 'moet', omdat het zo totaal niet past en ik het echt zonde zou vinden voor het karakter.
<<

Anoniem231

Bericht 11 Mrt 2018 19:45

Re: Grey's Anatomy

Ja nou word ik nieuwsgierig! Ik kijk gewoon via net5 dus snap niet waar jullie het overhebben (en ergens wel jammer dat er zo verder het seizoen door gepraat wordt).
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mrt 2018 21:42

Re: Grey's Anatomy

Het is een nieuwsbericht waar wij op reageren onder de spoilers. Wij weten ook verder niet wat er aan het einde van het seizoen gebeurd. Zover is het nog lang niet ;)
<<

Anoniem231

Bericht 12 Mrt 2018 05:55

Re: Grey's Anatomy

Ow ok. Ik ben gewoon te nieuwsgierig voor zoiets en wil het eigenlijk nog niet weten :wink:

Ik had gisteren de hele tijd in mijn hoofd dat het maandag is dus valt dat even tegen dat ik nog een dag moet wachten!
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mrt 2018 07:17

Re: Grey's Anatomy

Zijn het in NL nu steeds dubbele afleveringen trouwens?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 12 Mrt 2018 09:45

Re: Grey's Anatomy

De afgelopen drie weken wel ja. Vanavond ook weer.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mrt 2018 13:03

Re: Grey's Anatomy

Dan komen jullie wel snel bij!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Mrt 2018 22:21

Re: Grey's Anatomy

Vandaag de 300e, en de aflevering met het hacken en de FBI.
Ik vond de 300e wat tegenvallen, had echt flashbacks oid verwacht.

Vond die erna veel spannender... pfff.. Zat echt met open mond aan het eind!
<<

Anoniem231

Bericht 13 Mrt 2018 12:40

Re: Grey's Anatomy

Wat een stom einde!
<<

Anoniem252

Bericht 13 Mrt 2018 17:06

Re: Grey's Anatomy

Spannend inderdaad! Benieuwd naar volgende week :).
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Mrt 2018 22:24

Re: Grey's Anatomy

Wow.. weer 2 goede afleveringen. Ik vind dit seizoen tot nu toe echt super goed!!

Snap nu de spoiler wel trouwens na deze aflevering..
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 20 Mrt 2018 07:14

Re: Grey's Anatomy

Ja ik ook Lejow! Ik heb trouwens echt hard gelachen toen die 'ex' van Jo viel.
30-04-2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Mrt 2018 21:20

Re: Grey's Anatomy

Kees schreef:Ja ik ook Lejow! Ik heb trouwens echt hard gelachen toen die 'ex' van Jo viel.


Ik schrok eerst eigenlijk onwijs.. Heb gedurende de afleveringen denk wel tig keer met mn handen voor mijn mond gezeten hahaha. En mijn man: vind je het spannend, schat?
JAAAHAAA!!!!!

Vind het ergens wel een goed einde voor die gast, maar ook wel weer 'simpel' opgeruimd.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Mrt 2018 21:29

Re: Grey's Anatomy

Ja beetje makkelijk was dat he?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Mrt 2018 22:19

Re: Grey's Anatomy

Ik vond het ook te makkelijk. Ik had verwacht dat die verhaallijn nog wel wat afleveringen zou duren. Juist omdat hij ook een arts is.
<<

Anoniem231

Bericht 21 Mrt 2018 03:35

Re: Grey's Anatomy

Ik dacht dat hij daar misschien wel kwam werken omdat jo niets tegen haar collega's had gezegd. En ze wel interesse hadden in hem. Nu was het inderdaad snel afgelopen met hem, jammer want er viel nog veel uit te halen.
Maar ik verwacht misschien nog wel iets tussen haar en de verloofde. Iets in de richting van de erfenis ofzo.

Ow en ik vind het jammer dat het tussen jackson en die vrouw (naam vergeten, de zus van grey) niets is geworden al kan dat nu natuurlijk nog wel. Maar de verhaallijn liep zo lekker.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers