Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herstel na narcose

<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 09 Mrt 2018 20:27

Herstel na narcose

Vanmorgen ben ik bij de kaakchirurg geweest voor het verwijderen van mijn verstandskiezen. De kaakchirurg gaf eigenlijk gelijk al aan dat het 2 afspraken zouden worden maar dat hij bij 1 verstandskies twijfelde of het onder narcose moet gebeuren of niet. Ik ben zelf als de dood voor tandartsen en zat dus voordat de kaakchirurg in de buurt was al huilend in de stoel dus er is besloten dat beide kanten er onder narcose uit gaan...

Nu vraag ik me alleen af... Het herstellen van die verstandskiezen zal een paar dagen duren maar daar zou ik wel mee kunnen werken. Hoe lang duurt het herstel van een narcose ongeveer?
<<

Anoniem298

Bericht 09 Mrt 2018 20:52

Re: Herstel na narcose

Ik ben een aantal keer geopereerd, maar heb nooit last gehad van de narcose. Volgens mij verschilt dat ook per persoon.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 09 Mrt 2018 21:34

Re: Herstel na narcose

Ik heb zelf geen ervaring want ik heb geen verstandskiezen en ook nog nooit een narcose gehad, maar mijn zus heeft alle vier de verstandskiezen tegelijk laten verwijderen onder narcose. Zij heeft er niet veel last van gehad, zowel van de narcose als van het trekken van de kiezen, en zat geloof ik een dag later al een gehaktbal weg te kauwen.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 09 Mrt 2018 21:37

Re: Herstel na narcose

Ik ben 2x onder narcose geweest en heb er geen last van gehad.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 09 Mrt 2018 21:44

Re: Herstel na narcose

Ik ben vlak na een volledige narcose altijd enorm ziek. Ik moet veel overgeven, mijn bloeddruk en ademhaling keldert, ik slaap dan continu en ben amper aanspreekbaar. Na een dag ben ik meestal weer de oude.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 09 Mrt 2018 21:44

Re: Herstel na narcose

Ik heb 2x kiezen laten trekken onder narcose (op m 11e en 18e) en heb weinig last gehad van de narcoses. Geloof dat ik na 3-4 dagen m’n normale ding wel weer deed.
<<

Anoniem247

Bericht 09 Mrt 2018 22:13

Re: Herstel na narcose

Ik ben in Januari onder narcose geweest ivm mijn keelamandelen. En ik heb echt een maand last gehad van de narcose. Vooral de eerste 2-3 dagen was ik echt zo moe dat ik mijn ogen amper open kon houden. Daarna had ik vooral last van levensechte nachtmerries waar ik ‘s nachts gewoon van wakker schrok. Overdag had ik nergens last van. Ik werd opzich gewoon lekker wakker na de narcose maar had wel het gevoel dat ik ‘van ver moest komen’ zeg maar en ik was best gedesoriënteerd. Ik kan mij nog herinneren dat ik de ruimte zo mooi wit vond en daar bleef ik maar naar kijken haha. Terwijl er een vrouw naast mij lag die aan één stuk door ratelde over bekende mensen, huizen schoonmaken en een kapot wasmachine. Echt haar verhaal klopte voor geen meter en ze hield maar niet op met kletsen :laughcry:
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 10 Mrt 2018 10:42

Re: Herstel na narcose

Ik ben één keer onder narcose geweest en ik reageerde daar heel erg sterk op. Ik heb een week lang overgegeven, twee weken lang dat ik zo moe was dat ik echt niks kon en het heeft echt wel maanden geduurd voordat die vermoeidheid helemaal weg was. Ik kwam overigens wel prima uit de narcose, alleen mijn temperatuur wou maar niet omhoog ondanks extra dekens en een warmteplaat. Weet daar alleen nog maar flarden van, denk dat ik in de tussenliggende momenten sliep.
<<

nijntje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:31

Bericht 10 Mrt 2018 12:28

Re: Herstel na narcose

Ik ben verschillende keren geopereerd en heb nooit echt last gehad van de narcose. Alleen op de dag zelf en de dag erna erg moe. Maar meer niet
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 10 Mrt 2018 12:55

Re: Herstel na narcose

Ik ben een keer onder narcose geweest en buiten de normale vermoeidheid/slaperigheid niet echt last gehad van de narcose als in er misselijk van zijn enz. Wel Heb ik opgemerkt dat ik tot een aantal maanden na de narcose slechter kon onthouden. Moest alles opschrijven. Inmiddels is dat weer hersteld.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem249

Bericht 10 Mrt 2018 13:54

Re: Herstel na narcose

Ik reageer ook slecht op een narcose. Heel erg misselijk, veel overgeven de eerste 2 dagen en daarna nog een week extreem moe dat ik ongeveer 18 uur op een dag slaap.
Laatst gewijzigd door Anoniem249 op 15 Apr 2018 15:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 10 Mrt 2018 14:28

Re: Herstel na narcose

Hmm... wisselend dus. Ik plan voor de rest van die week maar geen afspraken in op m’n werk dan kan het altijd meevallen.

@Claire Fijn dat jij er niet voor onder narcose hoefde. Het is alleen zo dat er 1 verstandskies scheef ligt, daar wilde de kaakchirurg ook de narcose niet voor doen, voor die kies had ik ook met een half uurtje weer buiten gestaan. De andere verstandskies ligt horizontaal onder in m’n kaak strak tegen de wortels van de kies er voor, daartussen is ook geen ruimte om te ‘wrikken’ en dat werd volgens de kaakchirurg een ander verhaal.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers