Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderleggings

<<

Anoniem231

Bericht 09 Mrt 2018 10:32

Kinderleggings

Nu het weer beter weer wordt, draagt mijn dochter veel jurkjes. Maar wat doen jullie er voor legging onder? Ik hou niet van te bonte outfits maar die witte leggings vind ik ook niets.
Wat doen jullie er eigenlijk onder? En vooral, welke kleuren?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Mrt 2018 10:36

Re: Kinderleggings

Vaak doe ik matchend met een kleur in het jurkje. Wat ook wel neerkomt op effen donkerblauw of een andere zachte kleur. Zwart ben ik zelf niet zo van.
<<

Brooke

Bericht 09 Mrt 2018 10:44

Re: Kinderleggings

Caro schreef:Vaak doe ik matchend met een kleur in het jurkje. Wat ook wel neerkomt op effen donkerblauw of een andere zachte kleur. Zwart ben ik zelf niet zo van.


Een effen kleur inderdaad en wat matchend is bij het jurkje. Bij de Zeeman hier hebben ze best veel kleuren leggings liggen. Dus kijk daar ook regelmatig. Of bij de C&A hadden ze vorig jaar ook jurkjes en daarbij matchend een legging. Dat vond ik wel heel handig.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 09 Mrt 2018 11:07

Re: Kinderleggings

Bij H&M kun je ook leggings kopen die op maillots lijken, maar dan dus zonder sokje eraan, die vind ik zelf altijd wel fijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 09 Mrt 2018 11:20

Re: Kinderleggings

Ik heb lichtgrijs, donkergrijs, bordeaux en een knalroze. Vooral maillots, maar in de lente ga ik ook weer over op leggings.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem231

Bericht 09 Mrt 2018 12:03

Re: Kinderleggings

Dan ga ik nog eens kijken bij de zeeman. Hier alleen wit en grijs. Zal eens bij een andere kijken. Bij de Hema zaten er met stippen of iets bij maar dat vind ik net pyjama broekjes.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 09 Mrt 2018 13:16

Re: Kinderleggings

Hier leggings in zo’n beetje alle soorten, maten en kleuren. Onze dochters verslijten ze bij bosjes dus ik sla eens in de zoveel tijd flink in bij zeeman en Hema.
Broeken worden hier maar zelden gedragen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Puck

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 28 Dec 2013 08:10

Bericht 09 Mrt 2018 14:37

Re: Kinderleggings

De leggings van de Action vallen mooi slank. En van Tumble, maar die hebben vaak wel een printje. Ik koop tegenwoordig setjes, dus jurkje met bijbehorende legging. Verder is donkerblauw, grijs en lichtroze vaak wel te combineren.
13-04-2014
02-03-2016
10-03-2018
25-08-2020
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Mrt 2018 14:48

Re: Kinderleggings

Ik haal altijd leggings bij action, zeeman of kruidvat.
Veelal in grijs, donkerblauw, roze en zwart. Kruidvat en action hebben vaak ook een beetje zalmkleurige.
<<

Anoniem247

Bericht 09 Mrt 2018 14:58

Re: Kinderleggings

Ik was woensdag bij een vriendin van mij en haar dochter droeg deze combinatie. Echt super leuk! Ik zou het bijna zelf aantrekken. :laughcry:

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind zo’n print echt geweldig!
<<

Anoniem231

Bericht 09 Mrt 2018 15:25

Re: Kinderleggings

Ava zo vind ik het dan weer wel leuk. Dan heb je een rustig jurkje. Heb nu alleen maar donkerblauwe gevonden. Action kan ik ook nog eens kijken. Bedankt!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Mrt 2018 15:35

Re: Kinderleggings

Die jurkjes heb ik ook voor mijn stiefdochter gekocht. Alleen vind ik zo'n print dan weer niks. Ik heb hem in combi met een oud roze legging, of gewoon grijs of donkerblauw.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 09 Mrt 2018 16:25

Re: Kinderleggings

Voor nu dragen dochters nog maillots, binnenkort weer over op leggings en die sla ik vaak in bij Hema en Zeeman. Dat met die printjes heb ik ook, zitten soms hele leuke bij maar ik weet het dan zelden leuk te combineren met de andere items in de kledingkasten dus laat ik die tegenwoordig maar links liggen. Vaak effen maillots / leggings in zwart, grijs, donkerblauw en wit.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem298

Bericht 09 Mrt 2018 17:04

Re: Kinderleggings

Dat jurkje dat Ava laat zien heeft F. ook, ik combineer het met een Ooph-legging. Staat superleuk!

En verder koop ik vooral leggings bij Zeeman. Wit, grijs, roze (licht en donker).

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan