Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #8

<<

Anoniem231

Bericht 08 Mrt 2018 22:18

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Katrien sterkte!

Dobby, ik weet niet waar je woont maar zal wonen boven een winkel niets voor jou zijn? Dat je verder geen onder of bovenburen hebt en een winkel is alleen overdag (behalve misschien de levering). Geeft jou misschien weer een goede nachtrust.
Het lijkt mij ontzettend klote om je zo te voelen in je veilige plek, jouw thuis. Hopelijk lost het snel op. Anders misschien iets voor de rijdende rechter :wink:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Mrt 2018 22:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

@ Katrien: dat snap ik dat je ongerust bent. Zeker omdat ze al een ‘zwakkere’ gezondheid heeft. Hopelijk komt het allemaal goed

@ Jezzie: Tja sporten is niet altijd gezond. Hopelijk vinden ze snel aangepast werk en komt je man snel weer buiten de deur om iets te doen

Ik heb snel een kant en klaar zak paella in de pan gegooid. Om nu een lekker kogelbiefstukje te eten, tja daar had ik geen zin in. Straks douche en dan naar bed. Ben nog niet helemaal warm. Haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem229

Bericht 08 Mrt 2018 22:35

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Pollepel schreef:Katrien sterkte!

Dobby, ik weet niet waar je woont maar zal wonen boven een winkel niets voor jou zijn? Dat je verder geen onder of bovenburen hebt en een winkel is alleen overdag (behalve misschien de levering). Geeft jou misschien weer een goede nachtrust.
Het lijkt mij ontzettend klote om je zo te voelen in je veilige plek, jouw thuis. Hopelijk lost het snel op. Anders misschien iets voor de rijdende rechter :wink:


Het is ook heel klote als je veiligheid weg is.
Ik woon in een dorp en ik denk wel na over verschillende opties, maar zoveel lege huizen zijn er niet en ik weet gewoon ook niet waar ik dus verstandig aan doe. Ik had dit ook nooit verwacht; heb twee keer eerder bovenburen gehad en zijburen waren ook nooit zo erg.
Er zijn wel wat idyllische plekjes; die zijn weer niet te betalen.
Lastig als je denkvermogen wordt 'aangetast' door angst en vermoeidheid.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Mrt 2018 22:47

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat heftig, Katrien. Ik hoop dat je snel meer te horen krijgt, want ik begrijp goed dat je je zorgen maakt. Sterkte met het afwachten.

Morgen krijg ik, als het goed is, officieel de diagnose te horen. In principe was deze al gesteld 3 maanden geleden, maar het ziekenhuis waar ik nu onder behandeling ben wilde alle onderzoeken opnieuw doen. Een goede vriend gaat mee en ik zie er best wel tegenop. Nu hoop ik nog telkens dat het expertise-team in dec. er misschien toch naast zat, maar als ik eerlijk ben weet ik natuurlijk ook dat die kans heel klein is. Gek hoe dat blijkbaar werkt: tegen beter weten in toch jezelf wat proberen te laten geloven. :)
<<

Anoniem231

Bericht 09 Mrt 2018 07:07

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Guattari dat is toch heel normaal dat je zoiets hoopt. Hoop het ook voor jou. Heel veel sterkte vandaag. Fijn dat er iemand mee gaat.
<<

Anoniem231

Bericht 09 Mrt 2018 07:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dobby het lijkt mij ook ontzettend klote hoe jouw situatie nu is. Heb je vannacht nog last gehad van hun? Hopelijk leren ze het nu maar dat zal wel niet. Zou willen dat ik iets voor jou kon doen. Sterkte!
<<

Patsy

Bericht 09 Mrt 2018 07:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Guattari, ik denk dat dat volkomen normaal is. Sterkte straks!

Het was iig geen longembolie. Om half 11 was ze nog aan het wachten op de cardioloog. Daarna heeft ze niks meer gestuurd. Haar kennende omdat ze dacht dat ik al wel zou slapen. Ik hoop straks meer te horen.
<<

Anoniem282

Bericht 09 Mrt 2018 09:39

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dat hoop ik ook voor je, Katrien. En natuurlijk dat het, naar omstandigheden, meevalt.

Dank jullie wel voor het sterkte wensen. Amper geslapen, dus van mij mag het wel alvast 11.00 uur zijn. Dan is de afspraak.
<<

Anoniem229

Bericht 09 Mrt 2018 10:06

Re: Wat wil je even kwijt? #8

.
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 28 Mrt 2018 07:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem231

Bericht 09 Mrt 2018 10:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Snap ik, je zit te wachten op iets wat komen gaat alleen weet je niet wanneer. Sterkte, hopelijk komt het eindelijk goed!
<<

Patsy

Bericht 09 Mrt 2018 10:28

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dobby, ik vind het lastig om iets zinnigs te zeggen. Wat naar dat je er zoveel last van hebt. Ik hoop oprecht dat je snel wat meer rust hebt, zowel van je buren als in je hoofd.

Ze heeft longvliesontsteking en is weer lekker thuis. Gelukkig viel het wat mee.
<<

Anoniem229

Bericht 09 Mrt 2018 10:54

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Bedankt, Pollepel en Katrien.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Mrt 2018 11:29

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Sterkte Dobby, hopelijk heeft het gesprek zin gehad.

Ik hoorde van de week dat onze buren, die laatst steeds keiharde muziek draaiden, gaan verhuizen. Ben er niet rouwig om! Maar het is natuurlijk altijd de vraag wat ervoor in de plaats komt.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem229

Bericht 09 Mrt 2018 13:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

.
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 28 Mrt 2018 06:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem231

Bericht 09 Mrt 2018 18:49

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Guattari hoe was het vandaag?
<<

Anoniem282

Bericht 09 Mrt 2018 21:52

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Lief dat je het vraagt, dank je wel Pollepel. :) Het was een vermoeiende dag, waarbij de eerder gestelde diagnose is bevestigd. Door stroomstoring die uren duurde, was gsm helemaal leeg en kon ik pas echt even met mensen bellen rond 18.00 uur. Dat was wel even rot. Gelukkig was er een vriend mee naar het ziekenhuis en moet ik de rest van het gesprek nog even laten bezinken.
<<

Anoniem244

Bericht 09 Mrt 2018 21:54

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Knuffel voor jou Guat!
<<

Anoniem231

Bericht 10 Mrt 2018 04:53

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik geloof goed dat het een vermoeiende dag was. Gewoon even naar het ziekenhuis vind ik al vermoeiend, laat staan als het dan is om een diagnose bevestigt te krijgen.
Wel fijn dat de diagnose bevestigt is, al hoop je natuurlijk dat ze er helemaal naast zitten maar zo weet je het wel echt zeker.
En wat vervelend dat je zo lang moest wachten voordat je kon bellen.

Sterkte!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Mrt 2018 10:58

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Mijn dochter is boos.. Omdat Siri (Ipad) ineens anders klinkt :laughcry:
<<

Anoniem231

Bericht 11 Mrt 2018 11:40

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haha succes lejow!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Mrt 2018 11:52

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Pollepel schreef:Haha succes lejow!


Ondertussen wat aan de instellingen gerommeld en nu klinkt ze als vrouw.
Ach.. lekker genderneutraal allemaal :P
<<

Anoniem282

Bericht 11 Mrt 2018 22:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Heel lief, dank jullie wel Radler en Pollepel. :)

En ik hoop dat het, naar omstandigheden, goed met jou en je moeder gaat Radler.
<<

Anoniem298

Bericht 13 Mrt 2018 11:01

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wij zijn net verzocht naar het ziekenhuis te komen om afscheid te nemen van oma. Ging ineens heel slecht, moest gisteren met de ambu weer mee. Is geopereerd maar t ziet er slecht uit.
<<

Anoniem236

Bericht 13 Mrt 2018 11:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

sterkte Jet, wat naar
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Mrt 2018 11:46

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Sterkte lieve Jet
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers