Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 08 Mrt 2018 10:56

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Gefeliciteerd Mouette en Pompoen!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 08 Mrt 2018 11:31

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Ah, wat leuk dat jij het bent Pompoen. Gefeliciteerd!!

Jij ook gefeliciteerd Mouette!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 08 Mrt 2018 13:36

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Ik ben vanmorgen bij gynaecoloog geweest voor een gesprek om eventueel medicijnen te gaan slikken ivm de zwangerschapsvergiftiging bij S. Nu goed over nadenken of ik dat wil doen. Na afloop van het gesprek vroeg ze of ze nog een echo zou maken, ondanks dat ik dinsdag de termijnecho heb, was ook toch wel erg nieuwsgierig of het hartje nog klopte. Nou dat niet alleen, beeb lag heerlijk te bewegen. Zo fijn om te zien. Ergens was ik bang dat het mis was gegaan dus heel erg blij nu!
In de auto terug naar huis liepen de tranen over mn wangen van blijdschap. Alsof ik het nu pas geloof ofzo. Feit dat ik alleen was hielp niet bij die tranen, haha.

S wordt gewoon grote zus!! Zo gek :wtf:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Mrt 2018 14:39

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

MdU :love: :hug:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Mrt 2018 15:10

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Ah! Wat fijn dat je je kindje hebt zien bewegen!! Mooie verrassing!:love:

Wat voor medicatie had de gynaecoloog het bij jou over weet je dat? Ik ben er uiteraard benieuwd naar ivm mijn eigen situatie.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 08 Mrt 2018 15:19

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Pompoen, ik zou dan aspirine mogen gaan slikken. Ee bloedverdunner die ervoor zou zorgen dat de moederkoek beter doorbloed wordt en op die manier de vergiftiging voorkomen/uitgesteld wordt.
Mijn zusje heeft die ook tm de 36 weken geslikt en zij is de 2de zwangerschap dus gewoon met 39 bevallen. Een heel klein risico zou astma bij het kindje zijn in de jeugdjaren. En zelf zou je last van je maag kunnen krijgen en bloedingen aan de neus en tandvlees. Eigenlijk weinig risico's, maar ja het zijn wel medicijnen en bij S kreeg ik pas 'last' met 39 weken. Ik twijfel dus wel over wat te doen.

Is er bij jou niet al meteen over begonnen? Want je moet eigenlijk zsm beginnen. Liefst voor de 12 weken.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Mrt 2018 17:36

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Nee er is nog niemand over begonnen, ik heb a.s. Maandag de intake bij de gyn, ik ga er dan gelijk naar vragen idd.
Ik zou in jouw geval ook twijfelen, want wat zijn de risico’s? De kans dat je geen pre-eclampsy krijgt of nog later is best groot.
Ik ben overigens nog geen 8 weken, maandag 8 weken en 2 dagen, maar ik wil het dan wel graag weten inderdaad, want ze het hebben las ik het liefst dat je gelijk begint als je weet dat je zwanger bent. Nou dat weet ik inmiddels al een tijdje. Heb toen wel gelijk contact gehad met de huisarts (met haar heb ik van te voren besproken welke medicatie ik kon blijven slikken en over de pre-eclampsie van de vorige zwangerschap) maar die heeft me verder alleen maar doorverwezen naar de gyn en daar wilden ze wachten met een intake tot ik een goede echo had en met het maken van een echo tot ik ongeveer 8 weken zou zijn. Ik heb nog getwijfeld of ik dat allemaal niet te lang vond duren, maar besloten dat ik ook gewoon een beetje vertrouwen wil hebben dat het wel goed komt.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 08 Mrt 2018 17:44

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Hier dus inderdaad ook eerst een goede echo en daarna de intake. Die intake was met 9 weken en eigenlijk kon ik de dag erna al bij de gyn terecht, maar toen ik zelf niet dus vandaar nu 'pas'.
Ik heb dus inderdaad ook zoiets van et is een grote kans dat ik net niet krijg en als het wel zo is, hoogstwaarschijnlijk pas een stuk later dan nu. S heeft er vanaf een week of 36 last van gekregen want vanaf toen is zij gestopt met groeien, maar had wel een gezond gewicht en lengte. Tel daar dus wat weken bij en eigenlijk is er niks aan de hand. Ik neig dus naar niet doen. (Risico voor baby is dus astma, en voor mij last van de maag, bloedneus/bloedend tandvlees en er zijn gevallen bekend waarbij de moederkoek is losgelaten)
Maar de risico's zijn klein en als je het daarmee zo goed als voorkomt is ook wel weer wat waard.
Heb het weekend om erover na te denken, ze belt me dinsdag terug.

Bij jou zal er met de intake dan ook wel over begonnen worden denk ik.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 08 Mrt 2018 19:18

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Hier ben ik zenuwachtig voor morgen, dat is logisch maar daar voel ik me niet prettig bij. Ik ben liever altijd wat stabieler in mijn emoties :). Het is ook allemaal nieuw en spannend. Niet dat ik nu heel erg schommel maar ik ben gewoon gespannen, mijn oma is deze week ook opgenomen in het ziekenhuis en daar hebben we slecht nieuws over gekregen. Sta er wel positief in maar het is wel veel zo in een week.

Fijn nog een echo MdU.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Mrt 2018 20:11

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Even de tabel updaten hoor.
Wel jammer dat die niet gewoon altijd boven aan de pagina staat of zo.

Forumnaam Leeftijd Hoeveelste kindje UitgerekendGeslachtBijzonderheden
Rayna
Meneer de Uil33 2e 2-10 Wil niet wetenIn september vroege mk
Pompoen 2/3 19-10 27-03 termijnecho
Lot 15-10
Limoen 29-10
-
-
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Mrt 2018 20:13

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

@Lot. Ik snap dat je dat zenuwachtige gevoel vervelend vind Lot, bij mij begon het gelukkig pas op de dag zelf echt. En toen het tijd was maar ik werd nog niet geroepen werd ik helemaal bloednerveus. En ik was kotsmisselijk en na de echo was dat een stuk minder haha.
Hopelijk is het allemaal niet nodig, succes morgen!

Wij hebben het net aan mijn schoonmoeder verteld, ze reageerde heel leuk, ze had het niet verwacht maar ze was helemaal blij en gelijk helemaal aan het bedenken hoe dat dan zou gaan en zo. Ze zat echt lekker te glunderen.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 08 Mrt 2018 20:33

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Ik zal de tabel wel even in de eerste post zetten!

Forumnaam Leeftijd Hoeveelste kindje UitgerekendGeslachtBijzonderheden
Rayna 30 2e 31-8 wil wel weten
Meneer de Uil33 2e 2-10 Wil niet wetenIn september vroege mk
Pompoen 2/3 19-10 27-03 termijnecho
Lot 15-10
Limoen 29-10
-
-


Fijn dat je weer een echo hebt gehad MdU! Wat mooi dat de baby zo bewoog! Ik vind het ook heel gek dat mijn zoontje grote broer wordt.
Lot, succes morgen! Hoe laat heb je de afspraak?
Wat leuk dat jullie het aan je schoonmoeder verteld hebben Pompoen. Leuke reactie! Gaan jullie het nu meer familie vertellen?

Doen jullie mee met moeders voor moeders? Ik ben volgende week weer klaar, toch wel weer fijn!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 08 Mrt 2018 20:36

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Meneer de Uil schreef:Ik ben vanmorgen bij gynaecoloog geweest voor een gesprek om eventueel medicijnen te gaan slikken ivm de zwangerschapsvergiftiging bij S. Nu goed over nadenken of ik dat wil doen. Na afloop van het gesprek vroeg ze of ze nog een echo zou maken, ondanks dat ik dinsdag de termijnecho heb, was ook toch wel erg nieuwsgierig of het hartje nog klopte. Nou dat niet alleen, beeb lag heerlijk te bewegen. Zo fijn om te zien. Ergens was ik bang dat het mis was gegaan dus heel erg blij nu!
In de auto terug naar huis liepen de tranen over mn wangen van blijdschap. Alsof ik het nu pas geloof ofzo. Feit dat ik alleen was hielp niet bij die tranen, haha.

S wordt gewoon grote zus!! Zo gek :wtf:


:love: :hug: :heart:
⁠♡♡♡
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Mrt 2018 20:40

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

@Rayna, ik heb me vanavond aangemeld, wilde ik gelijk na de goede echo doen, maar was het even vergeten. Toen ik er weer aan dacht gelijk gedaan. Nu mijn schoonmoeder het weet is dat ook een stuk makkelijker, die komt hier namelijk zo veel over de vloer dat het echt een hele uitdaging zou worden om alles verborgen te houden. Dat is ook de reden dat we het haar al verteld hebben. Met de rest wachten we nog even, mijn schoonvader en zijn vrouw en mijn zwager vertellen we het de 24e wanneer we met ze een dag op stap zijn. Moeten we wel even op zoek naar een moment om het ze te vertellen zonder kinderen erbij (ze hebben er zelf ook 3) maar goed, dat lukt vast wel.
De kinderen vertellen we het na de termijnecho
Mijn ouders vertellen we het met Pasen en mijn zusje waarschijnlijk ook.
En dan hebben we nog de ouders van de overleden vrouw van mijn man en haar broer, die willen we het persoonlijk vertellen voor ze het van Lo. of iemand anders horen.

Het vergt allemaal nog wel wat planning zo maar goed.
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 08 Mrt 2018 22:13

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Wat fijn een goede echo Meneer de Uil! Lastige beslissing van die aspirine. Hoeveel kleiner maakt het de kans op preeclampsie als je dat gebruikt?

Lot, begrijp ik dat jij morgen ook een echo hebt? Succes in dat geval!

Rayna, wat goed dat MvM er al weer bijna op zit. Ik heb bij de eerste ook meegedaan. Vorige keer niet, en nu ook twijfel. Ik ben beide zwangerschappen enorm misselijk geweest, tweede keer tot 24 weken nog. De lucht van die kannen hielp daar niet bepaald bij en ik wil graag zo goed mogelijk blijven functioneren, op mijn werk en ook voor de kinderen.

Overigens merk ik nu nog weinig van de zwangerschap, behalve dat ik wat vermoeider ben en een toegenomen eetlust heb.

Mijn gegevens voor de tabel; leeftijd 31, 3e kind, uitgerekend ongeveer 10-11.
Afbeelding
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 09 Mrt 2018 12:16

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Echo was goed :heart: . En ik ben goed gekeurd. Het was wel heel bijzonder om te zien, vooral dat hartje :heart:. Baby is nu wel 3 dagen terug gezet maar dat kan nog veranderen de volgende keer. Vond ik wel even jammer maar zegt eigenlijk niet zoveel. Ik vond de verloskundige ook heel erg aardig, dat is fijn! Pak van mijn hart, dit weekend gaan we het broers en zussen vertellen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 09 Mrt 2018 12:21

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Ben je nu de 18e uitgerekend?

Ik snap de ouders van nu app niet. Die gaf aan dat ik vandaag 7+6 ben met als uitgerekende datum 20 oktober (die had ik zelf ingevuld). Dinsdag zei de verloskundige die de echo deed dat op basis van de meting ik 7+3 ben met als uitgerekende datum 19 oktober. Volgens de app was ik toen dus ook 7+3 maar dat was dus wel met een uitgerekende datum van een dag later. Ik vraag me nu echt af of die app wel klopt. Of zou de verloskundige het niet goed gezegd hebben? Als ik het op internet uitreken dan zou ik met uitgerekende datum 19 oktober nu 8 weken zijn, dan zat de verloskundige er dus een dag naast met de uitgerekende datum of met hoe ver ik dan precies was. Verwarrend :palm: . Het gaat maar om 1 dag en ik moet de termijnecho nog hebben maar toch wil ik het weten.
Ik had ook een andere app, die gaf steeds aan dat ik in een week eerder zat dan de ouders van nu app. Dus dan zat ik bij de ene in de 7e week en bij de andere in de 6e week. Heel vaag.
Welke app hebben jullie? En klopt die app wel?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 09 Mrt 2018 12:52

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Verwarrend ja! Ik heb geen idee, ik kwam zelf toen op 15 oktober uit via een website maar ik weet ook niet goed hoeveel dagen mijn cyclus precies is. Volgende keer gaan ze de datum bepalen, ik wacht dus gewoon maar af.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 11 Mrt 2018 14:29

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Er zit bij mij ook niets anders op haha.

Ik ben vandaag echt doodmoe en ook een stuk misselijker dan gisteren. De goede en de slechte dagen wisselen zich een beetje af hier. Heb wel goed geslapen, maar had vanaf 11.30 u een verjaardag en zat rond 13.30 u echt in te kakken.
Helaas heeft mijn man een offday dus die heb ik net naar boven gestuurd om te relaxen, dus ik ren achter de kinderen aan. Die overigens heel lief buiten aan het spelen zijn nu, alleen eigenlijk moet ik af en toe wel even kijken wat ze aan het doen zijn, anders hebben we zo een grote tuinverbouwing. Ze hadden het al over gaten graven in de grond om een val te maken en ze liepen met dakpannen en bakstenen te sjouwen :palm: . Heel fijn zo’n ondernemen duo :smile: .
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Mrt 2018 10:57

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Zo, ik heb de intake gehad. Mijn bloeddruk was nu wel wat aan de hoge kant, maar daar doen ze nog niks mee. Ik zelf denk dat het een combi was van net gefietst hebbende en zenuwen en bovendien heb ik wel eens last van een witte jassenbloedruk, dan schiet ik in de stress als ik ineens bloeddruk moet meten. Dus ik hoop maar dat dat het was. Buiten de zwangerschap heb ik mijn bloeddruk regelmatig laten controleren en was die altijd goed.

Hoop informatie gehad in elk geval. Ik blijf gewoon de hele zwangerschap bij de gyn, ik heb meerdere indicaties daarvoor maar de belangrijkste is de pre-eclampsie en ik krijg extra groeiecho’s omdat mijn zoontje op P10 zat bij de geboorte.
Ik hoef geen aspirine te gaan slikken, ze zei dat het alleen geïndiceerd is als je de vorige zwangerschap heel vroeg pre-eclampsie kreeg of je kind op P2,5 zat bij de geboorte.
Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen en het kindje moet 48 u blijven vanwege de AD (en ik moet ook blijven maar hoe lang wist ze niet).

Verder had ik weer een mooie echo, ze vroeg of ze even moest kijken, dus ik zei dat ik dat wel fijn vond. Alles zag er goed uit, hartje klopte, 19,1 mm was ‘t vruchtje nu.

Over twee weken de termijnecho, urine inleveren en bloed prikken. Daar krijg ik over 3 weken dan de uitslag van als er iets niet goed is, anders hoor ik niets. En dan na mijn vakantie de eerste afspraak bij de gyn. De 20-wekenecho is ook al gepland in juni. En dan krijg ik nog een echo met 27 weken, 30 weken en 33 weken.

Met zoveel echo’s in het verschiet twijfel ik een beetje over ook nog een geslachtsbepalingsecho (pretecho) met 16 weken. Sowieso heb ik dan een afspraak met de gyn, best kans dat die ook even wil kijken dan dus ik denk dat ik die afspraak even afwacht voor ik een geslachtsbepaling zou plannen.
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 12 Mrt 2018 23:15

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Rot van je bloeddruk pompoen. Hopelijk was het inderdaad een incident. Wel leuk zo nog een extra echo. Altijd fijn die bevestiging!

Ik heb over 2,5 week de eerste afspraak staan bij de verloskundige, dan ben ik 8 weken. De tijd gaat altijd zo tergend langzaam die eerste weken. Afgaande op de misselijkheid die nu echt begint op te komen zit er in ieder geval groei in het HCG dus daar probeer ik me maar aan vast te houden.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 13 Mrt 2018 06:53

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Lot, wat een goed nieuws!!!
Pompoen, goed dat ze je onder controle houden bij de gyn. En.blijf het bijzonder vinden van die verschillende protocollen met betrekking tot medicijngebruik. Ik heb trouwens besloten het niet te gaan doen.
Mouette, vervelend dat je zo misselijk bent. Misschien fijn voor dr bevestiging, maar misselijk zijn is niks aan.

Wij hebben dadelijk de termijnecho. Benieuwd op welke datum we gaan uitkomen. Boeit me eigenlijk voor geen meter, maar stiekem toch nieuwsgierig.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 13 Mrt 2018 10:08

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Ja langzaam gaat dat dan he mouette, ik vind de tijd richting termijnecho nu ook zo langzaam gaan. Nog twee weken.

@MdU, ik vind het ook een beetje vreemd. Ik ben wel blij dat ik niets hoef te slikken, maar zou het wel akelig vinden als ik er straks achter kom dat ik het beter wel had kunnen doen of zo.

Genieten jullie er al een beetje van? Ik voel me met vlagen zó blij met die kleine frummel. Andere momenten voel ik me juist bang, ik wil zo graag dat het goed gaat.

Straks komt hier iemand van MvM, ben helemaal vergeten urine op te vangen en ben nu nog bij een afspraak dus ik heb bij thuiskomst misschien net nog even tijd.
<<

Limoen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 27 Jan 2016 19:55

Bericht 13 Mrt 2018 14:25

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Fijn dat je een goede echo had, Lot!

Hier begint de misselijkheid ook een beetje te komen. En de vermoeidheid, ben vooral 's avonds zo moe..
Morgen over een week hebben we de eerste echo. Wachten duurt inderdaad lang..

Genieten vind ik nu nog wel lastig. Vooral omdat er nu alleen nog maar 'negatieve' kanten aan zitten (misselijk, moe, gevoelige borsten, vaak plassen etc.) en we het nog niet kunnen delen en we nog geen echo hebben gehad.. Het voelt nog niet echt ofzo. Hopelijk komt daar volgende week verandering in!
2012 & 2013

Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 13 Mrt 2018 19:50

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Pompoen, is ook fijn dat je boos hoeft te slikken. Ik kan je eventueel wel een foto doorsturen van de info die ik nog heb gekregen, als je zou willen?

Limoen vervelend dat je misselijk begint te worden en zo moe bent. Die moeheid komt hier echt met vlagen. Spannend joh, over een week weten jullie meer!

Genieten vind ik sowieso wel moeilijk, ik ben super blij dat ik zwanger ben, al besef ik het me de halve tijd niet, maar ben zo bewust van dat het zomaar mis kan gaan of dat ik me weer zo ga voelen na de geboorte als bij S, dat ik het allemaal ook wel heel erg spannend vind.

Vanmorgen dus naar de verloskundige geweest en 2 dagen terug gezet. Uitgerekend datum nu dus 4 oktober. Zal de tabel zo ook weer proberen aan te passen.
Alles zag er goed uit! S was ook mee, maar die vond het toch maar spannend allemaal. Dat ik daar lag met zo'n gekke monitor en ding op mijn buik. Ze me ook helemaal jammerend weg in mijn vriend.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo