Bericht 07 Mrt 2018 23:10

Fantasie over beste vriend

Ik heb twee beste vrienden, vriend Y en vriend X. Beide hebben mij op het begin vertelt dat ze mij mij leuk vonden, maar ik wilde niks. Na een tijdje zijn we uiteindelijk toch vrienden geworden. We waren veel met z'n drieën samen en vormden echt een groepje. We gingen alle drie door een moeilijke periode en hadden veel steun aan elkaar. We werden hechte, beste vrienden. Toen mijn toenmalige relatie uitging, bloeide er daarna opeens iets op tussen mij en vriend X. Ik had dit nooit verwacht, hij was mijn type niet dacht ik, blijkbaar had ik mijn gevoel voor hem al die tijd weggestopt(?) We zijn nu al meer dan een halfjaar samen en het is heel fijn. Maar de vriendschap met vriend Y is er een stuk minder op geworden. Hij heeft inmiddels ook een vriendin en we spreken hem nog maar weinig. Soms zien we elkaar nog met z'n 3en, maar het is niet meer zoals vroeger. Soms fantaseer ik hoe het zou zijn om een relatie met vriend Y te hebben. Dan zou ik met hem net zo'n intense band kunnen hebben als met vriend X. Hij heeft ook weer andere eigenschappen die vriend X niet heeft. Ik vind ze misschien wel allebei leuk... Ik mis de band van vroeger met vriend Y. Soms droom ik zelfs dat ik samen met in bed lig en we een relatie hebben, of dat hij me opeens vertelt hoe leuk hij me vindt en we beginnen te zoenen. Ik vind dit best wel raar. Het spookt echt vaak rond in m'n hoofd. Wat denken jullie? Mis ik mijn vriendschap met vriend Y gewoon? Of is er hier meer aan de hand?