Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spoed tandarts..

<<

Anoniem266

Bericht 04 Mrt 2018 08:14

Spoed tandarts..

Ik heb ontzettende kiespijn en ik denk dat mijn vulling tegen mijn zenuw aan drukt of iets van een ontsteking.

Heb heel de nacht maar half geslapen en wil echt niet nog een hele dag en nacht en wanneer ik dan kan komen ermee zitten.

Nu belde ik dus de weekend tandarts en die zei op zijn voicemail:
Voor ongevallen kun je je hem thuis bellen anders is er vandaag twee keer per dag een half uur een spreek uur.

Kan ik dan gewoon naar zijn praktijk gaan of hoe zit dat? (Nog nooit nodig gehad)

Een behandeling moest je ter plekke afrekenen zei de voicemail kun je dit dan nog wel declareren bij je zorgverzekering ?

Pfff wat een ellende hoe het voelt.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Mrt 2018 08:26

Re: Spoed tandarts..

Beterschap!

Volgens mij kun je dan gewoon heen gaan. Ik kan me voorstellen dat het verschilt per tandarts. Rekening kun je inderdaad later indienen bij de verzekering.
<<

Anoniem266

Bericht 04 Mrt 2018 08:27

Re: Spoed tandarts..

Thanks !!

De meeste momenten gaat het wel met de pijn maar ook momenten dat het heel erg is.

Dan denk ik wachten tot maandag maar heb gewoon geen zin om nog 1,5 dag te moeten wachten met die pijn momenten.
<<

ChiQ

Bericht 04 Mrt 2018 08:31

Re: Spoed tandarts..

Kiespijn is afschuwelijk! Heb je pijnstilling genomen? Is niet goedkoop, een spoedtandarts, ik heb wel eens €200,- moeten afrekenen voor foto’s en vulling, er was een gaatje ontstaan bij die vulling. Ellende.
<<

Anoniem266

Bericht 04 Mrt 2018 08:38

Re: Spoed tandarts..

Ja maar die werken maar een beetje.

De kosten maakt me niet eens zo uit want ik ben verzekerd.

Ik vermoed dat het een wortelkanaal gaat worden weet niet of ze dat doen in het weekend.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 04 Mrt 2018 08:51

Re: Spoed tandarts..

Ze zullen waarschijnlijk geen volledige wortelkanaalbehandeling doen. Maar je wel in zoverre helpen dat de pijn verminderd en dan kun je de behandeling bij je eigen tandarts af laten maken.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 04 Mrt 2018 08:57

Re: Spoed tandarts..

Wat akelig! Veel sterkte!
<<

Anoniem229

Bericht 04 Mrt 2018 11:15

Re: Spoed tandarts..

.
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 28 Mrt 2018 06:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem229

Bericht 04 Mrt 2018 11:24

Re: Spoed tandarts..

.
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 28 Mrt 2018 06:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 04 Mrt 2018 12:23

Re: Spoed tandarts..

Dobby schreef:
ChiQ schreef:Kiespijn is afschuwelijk! Heb je pijnstilling genomen? Is niet goedkoop, een spoedtandarts, ik heb wel eens €200,- moeten afrekenen voor foto’s en vulling, er was een gaatje ontstaan bij die vulling. Ellende.


Dit zijn wel normale tarieven. Een spoedconsult is iets duurder, maar voor de rest kom je normaal qua onderdelen ook wel op dit bedrag uit (diverse onderdelen aangaande de vulling, foto, verdoving, het consult zelf...). Duur allemaal.


Ja, maar bedoelde meer - je zal het maar niet hebben, niet aanvullend verzekerd zijn. Gewoon eigenlijk altijd naar de tandarts gaan op tijd scheelt een hoop ellende.
<<

Anoniem229

Bericht 04 Mrt 2018 12:33

Re: Spoed tandarts..

.
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 28 Mrt 2018 06:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem248

Bericht 04 Mrt 2018 12:38

Re: Spoed tandarts..

Eens, en dan moet je ook wel een daadkrachtige tandarts hebben die echt wel handelt en niet uitstelt. Dat deed mijn vorige tandarts waardoor mijn huidige tandarts mocht puinruimen. In een jaar tijd ruim €1500 weg gedragen naar de tandarts. Een deel verzekeringswerk maar het grootste deel niet omdat het móést gebeuren en als ik m’n verzekering op zou hogen ik er twee jaar geen aanspraak qua grote bedragen op mocht maken.
<<

Anoniem229

Bericht 04 Mrt 2018 12:55

Re: Spoed tandarts..

.
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 28 Mrt 2018 06:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 04 Mrt 2018 13:52

Re: Spoed tandarts..

Je tandvlees meepoetsen is geloof ik nog belangrijker dan je tanden. Ik poets echt goed, maar ik vraag regelmatig even of
Ik naar de mondhygienist mag. Veel mensen slaan poetsen bij ontstekingen aan t tandvlees dat stukje over maar JUIST moet je even juist doorgaan met rageren en poetsen, ben je met een week of wat vanaf.
<<

Anoniem229

Bericht 04 Mrt 2018 14:30

Re: Spoed tandarts..

.
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 28 Mrt 2018 06:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem266

Bericht 05 Mrt 2018 16:49

Re: Spoed tandarts..

Sorry voor de late reactie hoofd stond er niet echt na.

De spoed tandarts heeft niks gedaan zag er niet onrustig uit op de foto zei hij en hij wist niet zeker of het dit was en adviseerde naar mijn eigen tandarts te gaan.

Vanmorgen een wortelkanaal behandeling gehad met een erg zware verdoving bij mijn eigen tandarts was dus wel een ontsteking maar nog aan het ontwikkelen.

Nu erg veel napijn maar dat zal wel normaal zijn.
<<

Anoniem229

Bericht 05 Mrt 2018 17:09

Re: Spoed tandarts..

.
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 28 Mrt 2018 06:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem266

Bericht 05 Mrt 2018 17:19

Re: Spoed tandarts..

Blijf het wel raar vinden dat de weekend tandarts niet veel deed alleen foto’s en mijn eigen tandarts meteen een wortelkanaal.

Yep paracetemol en als over 5/6 dagen nog niet over is terug bellen.
<<

Anoniem229

Bericht 05 Mrt 2018 18:56

Re: Spoed tandarts..

.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers