Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Feb 2018 16:31

Re: Netflix

Ik heb maandag in één dag Everything sucks! gekeken. Keek lekker weg en idd een fijne trip down memory lane!
❤ 7 juni 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 28 Feb 2018 17:57

Re: Netflix

Ik heb Retribution gekeken, spannende serie, al vond ik de ontknoping ergens tegenvallen.
Spoiler: weergeven
Ik vond het motief om Adam te (laten) vermoorden nogal vreemd. Ik snap dat Bill vond dat hij en Grace in zonde zouden leven, maar dan nog, hij kon er niks aan doen dat hij en Grace halfbroer en -zus waren en ze was al zwanger, dat viel toch niet meer terug te draaien. Die baby zou geboren worden, aangezien het niet bij het plan hoorde om Grace ook te laten vermoorden. Het leek me dan logischer, áls Bill al iemand zou laten vermoorden, dat het Peter was, of zijn vrouw die hem bedrogen had. Dus die keus van Bill leek me wat vreemd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 04 Mrt 2018 12:33

Re: Netflix

Ik ben op de helft van La Mante, wat mega tof zeg! Spannend, super acteerwerk (zij is echt eng), gave shots en hoe ze de scenes enzo in elkaar over laten lopen. Ja ik ben fan!
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 04 Mrt 2018 12:40

Re: Netflix

Ja tof is die he, Whatever. Wij waren ook meteen fan. En die moeder is inderdaad echt creapy, zoals ze kijkt en praat enzo. Echt heel knap.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mrt 2018 22:46

Re: Netflix

Elliot schreef:
Carrie schreef:
Kira schreef:
Jaa ik ben er gisteren ook aan begonnen! Mij lijkt hij ook erg goed.

Ben ook net begonnen, lijkt me een goede serie. Heftig ook, die arme jongen uren alleen in de sneeuw.

Ja ik heb heel in het begin nog even getwijfeld of ik het wel aankon, ik vond en vind het zo zielig. Maar ik wil toch weten hoe het verder gaat.

Net de laatste aflevering gezien. Vond het een heftige serie, moest ook huilen bij de laatste aflevering.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Mrt 2018 09:52

Re: Netflix

Janne schreef:Ja tof is die he, Whatever. Wij waren ook meteen fan. En die moeder is inderdaad echt creapy, zoals ze kijkt en praat enzo. Echt heel knap.


Ja, wij hebben deze ook sinds gisteren aangeslingerd. Je merkt echt goed het verschil tussen deze serie en de Amerikaanse series.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Mrt 2018 10:21

Re: Netflix

Ik loop achter haha, maar ik ben gisteren begonnen aan 13 reasons why.
Ben erg benieuwd hoe die verder gaat.

Gisteren ook Ozark afgekeken, was ook een leuke serie.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 05 Mrt 2018 10:24

Re: Netflix

Caro schreef:
Janne schreef:Ja tof is die he, Whatever. Wij waren ook meteen fan. En die moeder is inderdaad echt creapy, zoals ze kijkt en praat enzo. Echt heel knap.


Ja, wij hebben deze ook sinds gisteren aangeslingerd. Je merkt echt goed het verschil tussen deze serie en de Amerikaanse series.


Ja ik ben ook vaak gek op Franse films! ♡
Laatste aflevering was wel heftig trouwens, rest vond ik wel meevallen.

Nu weer wat nieuws zoeken. :smile:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Mrt 2018 10:43

Re: Netflix

Ik twijfel over La Mante, het lijkt me een spannende serie, maar ik kijk altijd Netflix tijdens het strijken en dan kijk ik niet constant naar het scherm/de ondertiteling/de monden die bewegen, dus als ik de taal dan niet heel goed versta is het al lastiger te volgen. Mijn Frans is nou niet om over naar huis te schrijven.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Mrt 2018 17:05

Re: Netflix

Zoveel series pakken mij niet momenteel, echt jammer. Dan heb ik er helemaal zin in, maar dan vind ik de eerste minuten al stom... zo ook nu bij Everything sucks. Net 2afl van The end of the fucking World gekeken en dat intrigeert vooralsnog wel. Loooove dat accent!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Mrt 2018 17:06

Re: Netflix

Ik werd juist helemaal kriegelig van 'the end of the F** world'. Ik vond 'The Tunnel' op Videoland dus ook wel erg goed.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Mrt 2018 17:21

Re: Netflix

Ik ben toch maar het tweede seizoen van Stranger Things gaan kijken, nu alweer bijna bij het eind.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem245

Bericht 07 Mrt 2018 17:49

Re: Netflix

Ik heb 7 seconds gisteren afgekeken. Ik vond het einde verrassend, zonder te veel weg te geven.
Vond het een hele goede serie.

Ik denk dat ik nu La Palma ga kijken. Ik heb hetzelfde als Caro, veel series pakken me niet momenteel.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 07 Mrt 2018 18:22

Re: Netflix

Ik heb dat ook, dat veel series me niet pakken. Ik denk dat het oa door een overschot aan keuze komt en dat veel op elkaar lijkt... Ik ben nu maar Game of Thrones opnieuw aan het kijken.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Mrt 2018 18:26

Re: Netflix

Gek is dat he. Ik denk dat het idd komt door de keuze overload ofzo. Ik weet als ik weer toe ben aan iets nieuws ook van gekkigheid gewoon niet wat te kiezen!

Oh Caro, hopelijk word ik er niet kriegelig van!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 07 Mrt 2018 18:46

Re: Netflix

Ik denk Zora, dat dat komt omdat we zoveel bingen. Op een gegeven moment ben je gewoon helrmaal verzadigd met al die series.

Mijn vriend wil dus absoluut niet meerdere afleveringen van één serie op een dag kijken. Eerst vond ik dat heel stom, ik wilde doooor, maar nu merk ik wel dat ik daardoor bewuster kijkt en soms ook wat langer over een aflevering nadenk. Ha, hij moest eens weten dat ik dit nu hier neerzet. Wij doen dan wel superlang over een seizoen maar ik kan nu wel redelijk de afleveringen en seizoenen onderscheiden.

Ik ben trouwens op het moment helemaal info de superhelden series. Ik kijk Jessica Jones en The Flash.
<<

Anoniem252

Bericht 07 Mrt 2018 22:03

Re: Netflix

Heb je misschien wel gelijk in carra!
Ik merk dat ik moeilijk in een serie kom, inderdaad omdat veel mij niet pakt. Ik vind het juist zo heerlijk om verslaafd te zijn en helemaal gepakt te worden. Hoop snel weer iets te vinden
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Mrt 2018 12:21

Re: Netflix

Ik heb ook moeite om in een nieuwe serie te komen, ik weet niet waar het door komt. Zeker als ik net een heel goede serie heb gezien ligt de lat heel hoog, dan is er niks wat daaraan kan tippen. Zelfs met een tweede seizoen heb ik het, dan is de spanning aan het eind van seizoen 1 heel groot en dan zit je met de eerste aflevering van seizoen 2 echt weer in het inleidende stuk.

Ik wil absoluut wel meerdere afleveringen achter elkaar kunnen kijken. Niet in één keer de hele serie, maar heel lang doen over een serie vind ik niet fijn, daar heb ik het geduld niet voor. Ik merk ook dat ik zelfs als ik een serie wel spannend vind toch afhaak als ik te lang niet heb gekeken, dan moet ik me er echt weer toe zetten omdat mijn concentratie dan weg is. Daarom kijk ik ook nooit series op tv. Een week ertussen vind ik te lang.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2018 13:58

Re: Netflix

Ohh Carra wat een opgave! Met name omdat je vriend, en jij dan dus nu ook, de afleveringen beter willen apprecieren ofzo? Bij een echt fantastische serie vind ik juist dat bingen zo mooi, dat als je later terugdenkt aan die serie dat je bijna die hele periode herbeleeft waarin je toen zat, omdat het zo verwoven is met die serie. Dat vind ik juist tof. Bij een van mijn miskramen hebben we bijvoorbeeld hele dagen Gilmore Girls gekeken (jaja mijn vriend was heel meelevend haha) en als ik nu iets van Gilmore Girls hoor/kijk, kreeg ik zo'n weemoedig, fijn gevoel terug aan die tijd, aan onze cocon toen. Zo heb ik dat met meer series. Best waardevol gek genoeg!

En idd Susan, wij hebben net Breaking Bad opnieuw gekeken, laatste keer was alweer jaren geleden. Dit is zo'n fantastische serie (echt onze top 3) dat bijna niks even kan tippen helaas...

AM, zo fijn is dat he! Het irritante is ook dat ik wel van mezelf weet dat ik bijna nooit met 1 afl al helemaal gepakt ben, dus ik moet altijd doorkijken. Dan weet je dus pas na 2 of 3 afleveringen of dat verspilde tijd was of niet :laughcry:

#firstworldproblems haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Mrt 2018 14:04

Re: Netflix

Ik heb dat met het begin van mijn eerste zwangerschap en Felicity. Als ik die tune hoor dan ben ik weer helemaal terug in die tijd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 08 Mrt 2018 14:25

Re: Netflix

Haha ja Zora het was ook een opgave! Maar moet toegeven dat ik het inmiddels ook wel fijn vind. Mijn vriend is sowieso een rare wat dat betreft hoor. Hij wil ook graag napraten over een aflevering. :laughcry: Over de karakterwijzigingen die personages doormaken en zo. Hij zegt ook dat zijn aandacht verslapt bij het kijken van een tweede of derde aflevering. En dat vindt hij zonde.

Als ik alleen ben binge ik er alsnog op los hoor, maar ik vind het wat bewuster kijken ook wel wat hebben.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Mrt 2018 14:33

Re: Netflix

O, dat napraten lijkt me wel weer leuk, mijn man komt nooit veel verder dan 'omdat het in het script stond'.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Mrt 2018 17:02

Re: Netflix

Ha da’s wel leuk Carra, dat napraten! Maar wel serious business, series kijken bij je vriend dus :wink:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 08 Mrt 2018 18:00

Re: Netflix

Haha ja ja, dat moet je niet onderschatten.
<<

Anoniem245

Bericht 09 Mrt 2018 12:21

Re: Netflix

La Mante is echt een aanrader, heb gisteren 4 afleveringen gekeken en ga nu door met 5.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers