Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau 40 jaar

<<

Anoniem248

Bericht 03 Mrt 2018 09:03

Cadeau 40 jaar

Mijn vriend wordt dit jaar 40 en ik weet gewoon echt een cadeau te verzinnen. Vorig jaar zijn we naar de Lion King geweest voor zijn verjaardag en dat vond hij toen zó leuk dat het enige waar ik steeds op terug kom, wéér de Lion King is. Zou dat stom zijn? Dat wordt dan de derde keer dat we gaan en ik zit er dan wel aan te denken om echt dure mooie plaatsen te reserveren, in één van de loges bijvoorbeeld.

Hij is verder gek op vliegtuigen en van m’n schoonfamilie krijgt hij al een keer vliegen in een Cessna cadeau, superleuk maar dan kan ik natuurlijk niet met een knullig PlayStation spelletje komen (wat hij zelf opperde... Dat wil ik trouwens niet eens, kom, hij wordt 40 dus ik wil best een beetje uitpakken)

Wie heeft er nog tips? Ik loop een beetje vast...
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Mrt 2018 09:11

Re: Cadeau 40 jaar

IK weet niet hoe je budget is, maar een romantisch weekend weg? Eventueel met een leuke theater voorstelling. Iets anders dan een musical. Mocht je toch een musical willen, kijk eens naar andere voorstelling en zijn een hoop leuke voorstellingen te vinden in Nederland.

Misschien uit eten bij iets totaal anders en luxer als normaal. Een zoveel gangen verrassingsmenu met bijpassende wijn of bierkaart ( als jullie dat drinken).

Ik denk nog even verder, maar dit zijn gewoon even twee snelle ideetjes.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem248

Bericht 03 Mrt 2018 09:17

Re: Cadeau 40 jaar

Een weekend weg is lastig te regelen ivm zijn werk is erg onregelmatig vrij vragen is vaak lastig. Een etentje is ook niet echt aan hem besteed, hij is een hele moeilijke eter. En een andere voorstelling vindt hij dan weer niet zo leuk, hij blijft zelf ook steeds op de Lion King terugkomen. Hij draait zelfs de muziek tijdens het douchen en koken, haha. Nu is het net of ik alles weg wuif maar zo bedoel ik het echt niet hoor! Misschien had ik dat direct in de openingspost moeten vermelden.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Mrt 2018 09:21

Re: Cadeau 40 jaar

Is niet erg. Jij weet het beste wat hij leuk vind. Als hij de lion king echter leuk vind zou ik zeggen kijk hem in Londen, maar dat gaat dus niet vanwege zijn diensten. Dat is wel jammer.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 03 Mrt 2018 09:21

Re: Cadeau 40 jaar

Heeft hij een favoriete voetbalclub?
<<

Anoniem248

Bericht 03 Mrt 2018 09:30

Re: Cadeau 40 jaar

Londen staat op de planning! Daar gaan we misschien in het najaar naartoe, en dan hopen we dat de Lion King nog draait. Maar dat is dus nog niet zeker, dat we naar Londen gaan niet en of de musical dan nog draait, ook niet.

Hij is wel gek van voetbal maar heeft niet echt een favoriete club die ee ver bovenuit steekt.
<<

Anoniem251

Bericht 03 Mrt 2018 09:35

Re: Cadeau 40 jaar

Naar Soldaat van Oranje?
<<

Anoniem248

Bericht 03 Mrt 2018 09:36

Re: Cadeau 40 jaar

Emelin schreef:Naar Soldaat van Oranje?

Wil ik heel graag heen maar hij niet zo nodig. Dan zou ik het meer voor mezelf doen. Het kijkt echt of ik alles weg wuif :nopompom:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Mrt 2018 19:22

Re: Cadeau 40 jaar

Hebben jullie een kat, Maple? Want dan zou ik deze kattenpruik kopen!
Afbeelding
https://petbuddyshop.com/products/cat-l ... g-for-cats
#teammaple🍁
<<

Anoniem248

Bericht 03 Mrt 2018 19:26

Re: Cadeau 40 jaar

Haha! Mijn vriend wordt 40 he, m’n katten (nog) niet :wink:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers