Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te doen met overwaarde woning?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 01 Mrt 2018 17:47

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Wauw Minoes wat een prachtige vloer en keuken. En die deuren :heart: Schitterend.

♥♥
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 01 Mrt 2018 18:04

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Ik ben verliefd op je huis ;)
Is visgraat veel duurder dan 'recht' gelegd pvc?
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mrt 2018 18:43

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

minoessepoes schreef:Nee, het is PVC, leek ons met de kinderen wel de meest praktische optie!


Prachtig, ik ga er ook naar kijken voor het nieuwe huis. Nog tips qua merken?
<<

Anoniem253

Bericht 01 Mrt 2018 18:48

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Wauw wat een mooie keuken en prachtige vloer! Geweldig huis volgens mij, jaloers!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 01 Mrt 2018 19:05

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Heel mooi! Wij hebben ook even over visgraat getwijfeld maar ik ben bang dat ik het te druk zou vinden. Vind het prachtig in ruime ruimtes.
Laatst gewijzigd door Mamsie op 01 Mrt 2018 21:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem294

Bericht 01 Mrt 2018 19:07

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Heel mooi Minoes! Wij willen ook matzwart icm een houtlook vloer en zie nu dat dat echt heel mooi combineert. Maar eerst moet de rest vd verbouwing klaar zijn (wil van zolder naar beneden werken) dus dat duurt nog zeker een jaar :smile:.

Mamsie, wij wachten op de vergunning voor dakkapel voor! Die is net pas aangevraagd omdat mijn zus ook aan het kijken was naar haar mogelijkheden voor een dakkapel. Nu kunnen we korting krijgen. Als de vergunning er is duurt het nog 2 mnd voor de dakkapellen dus kan daarna pas verder.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 01 Mrt 2018 19:21

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Ooh ja op vergunningen wachten duurt vaak ook wel ff. Ik ben blij dat bij ons alles vergunningsvrij is.
Succes!!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 01 Mrt 2018 19:36

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Mamsie schreef:Heel mooi! Wij hebben ook even over visgraat getwijfeld maar ik ben bang dat ik het te druk zou vinden. Vind het prachtig in ruimte ruimtes.


Ik vind het ook heel mooi, maar zou er denk ik te snel op uitgekeken zijn.
Hier was het 2x duurder dan rechte plank.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 01 Mrt 2018 19:40

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Bedankt voor de complimenten! Ik ben er ook heel blij mee hoe alles zo samen gekomen is en hoe het er nu uit ziet.
Het is volgens mij uit mijn hoofd een moduleo vloer besteld bij aanhuis woninginrichting, deze specifieke wordt alleen in visgraat gelegd ( kortere stroken denk ik), visgraat leggen is wel iets duurder maar ik weet niet wat het verschil precies is.

Overigens had ik in een nieuwbouw huis denk ik minder snel visgraat gelegd maar dit is een huis uit 1934, met een ensuite, de deuren in de gang en babykamer hebben glas en lood en er zitten nog van die tegeltjes in de vestibule, dus wij vonden het ook echt bij het huis passen en daarom denk ik dat het best wel tijdloos is.

Ik haal de foto’s nu weer weg.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 01 Mrt 2018 20:51

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Wat jammer! Ik heb ze net gemist en ben zo benieuwd haha. Het klinkt echt heel erg mooi, dus kan me alleen maar inbeelden hoe het eruit ziet!
<<

Anoniem313

Bericht 03 Mrt 2018 10:22

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

minoessepoes schreef:
Overigens had ik in een nieuwbouw huis denk ik minder snel visgraat gelegd maar dit is een huis uit 1934, met een ensuite, de deuren in de gang en babykamer hebben glas en lood en er zitten nog van die tegeltjes in de vestibule, dus wij vonden het ook echt bij het huis passen en daarom denk ik dat het best wel tijdloos is.



Grappig dat je dat zegt. Wij hebben nieuwbouw gekocht, en alhoewel ik eerst iets betonnerigs in m’n hoofd had qua vloer, kom ik daar nu van terug. Ik denk dat dat icm nieuwbouw té nieuw en strak wordt, en had dat leuker gevonden in een originele jaren dertig woning, juist vanwege het contrast. Dus ik denk nu eerder aan laminaat met eventueel visgraat.

En omdat ons huis in fake jaren dertig stijl wordt gebouwd, lijkt het me leuk om in de hal tegeltjes in die stijl te nemen.

Dankzij jou zit ik nu steeds met een matzwarte keuken in m’n hoofd! Even goed bedenken of het kan, onze keuken wordt niet heel groot. En zie je er veel op, vette kinderhandjes bijvoorbeeld?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 03 Mrt 2018 10:56

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Ja daar zeg je wat, daar kan ik me ergens ook wel weer in vinden. Vandaar ook de keus voor de moderne keuken bij deze vloer/ dit huis, vaak gaat het om de combinatie he!

Wij hebben de visgraatvloer helemaal doorgelegd, ook de gang in, er zat al niet meer zo’n mooie originele vloer in, dus we hebben de plint naar de gang er uit gehaald en de vloer door laten leggen. Voordeel van pvc is dat het ook prima in de keuken kan of de gang waar je met natte schoene binnen komt. In de vestibule liggen nog wel de originele tegeltjes en die hebben we uiteraard laten liggen.

Onze keuken is overigens ook niet zo heel groot hoor, 3 hoge kasten ( met daarin koel/vries combinatie en de oven, dus 1 hoge kast vrij en twee kleine kastjes) en dan een grote la onder het fornuis, de afwasmachine, gootsteenkastje en nog 1 la. Ik ben wel heel blij dat we geen bovenkastjes hebben gedaan, ik denk dat dat bij ons met het zwart wel teveel op je afgekomen was en te donker zou worden. Op Pinterest staan echt veel mooie voorbeelden van zwarte keukens, misschien wel leuk om ideeen op te doen?

Ik vind het tot nu toe mee vallen met de kinderhandjes, je ziet er wel wat op maar dat hadden we op de hoogglans keuken in ons vorige huis ook, even een nat vaatdoekje er over en ze zijn ook weg, hoef er niet met schoonmaakmiddel op en na te drogen of zo.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem313

Bericht 03 Mrt 2018 17:13

Re: Wat te doen met overwaarde woning?

Bedankt voor je bericht! Ik vond je foto’s echt prachtig en ga lekker Pinnen :)
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers