Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Appgroep bij kinderfeestje

<<

Anoniem247

Bericht 02 Mrt 2018 17:15

Appgroep bij kinderfeestje

Sinds dit jaar is het bij mijn zoon in de klas echt een soort van hype. De kinderen krijgen gewoon een uitnodiging en een paar dagen voor het feestje worden de ouders toegevoegd in een appgroep. Daarin wordt vermeld waar ze naar toe gaan en dat er evt droge kleding en andere dingen mee moet worden genomen. En later op het feestje worden er foto’s doorgestuurd en als het wat later wordt dat ze thuis komen wordt dat ook vermeld.

Foto’s vind ik wel leuk om te krijgen maar de rest hoeft dat voor mij allemaal niet. :palm: Als ik zelf een kinderfeestje geef voor mijn kinderen ben ik eigenlijk overal mee bezig behalve met mijn telefoon. Natuurlijk stuur ik een bericht als we 3 kwartier later zijn door een filè maar een kleine uitloop na een kinderfeestje is geen rede tot paniek toch? Mijn zoon is op dit moment naar een kinderfeestje en ik heb serieus al 26 foto’s gekregen en 15 tekstberichten en het feestje duurt nog tot 18.00..

Zijn ze bij jullie ook van de kinderfeestje groepsapps? En doe je er zelf ook aan mee?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Mrt 2018 17:23

Re: Appgroep bij kinderfeestje

Ja dat herken ik wel ja. Ik heb er zelf geen last van, heb meldingen uitstaan en ik kijk er dus niet naar als ik er geen zin in heb. Je kunt zo’n groep ook verlaten btw.
#teammaple🍁
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 02 Mrt 2018 17:26

Re: Appgroep bij kinderfeestje

Nee is hier niet aan de orde (gelukkig als ik je verhaal zo lees)...
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem247

Bericht 02 Mrt 2018 17:33

Re: Appgroep bij kinderfeestje

Urban Naked schreef:Ja dat herken ik wel ja. Ik heb er zelf geen last van, heb meldingen uitstaan en ik kijk er dus niet naar als ik er geen zin in heb. Je kunt zo’n groep ook verlaten btw.


Kan inderdaad ook maar dat vind ik dan ook weer zo lullig. Ik vind het zelf leuk om foto’s te zien. Een paar en geen tientallen ;). Maar je wordt gewoon bijna verplicht om zo’n appgroep te maken heb ik het idee. En dat staat mij gewoon tegen. Omdat het bij ons dus ‘normaal’ lijkt te worden krijg je gewoon zo’n gevoel zeg maar.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 02 Mrt 2018 17:35

Re: Appgroep bij kinderfeestje

Haha, dat heb ik hier ook nog niet meegemaakt. Maar de meeste feestjes waren tot nu toe bij de kinderen thuis of in balorig.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Mrt 2018 17:41

Re: Appgroep bij kinderfeestje

Ava schreef:
Urban Naked schreef:Ja dat herken ik wel ja. Ik heb er zelf geen last van, heb meldingen uitstaan en ik kijk er dus niet naar als ik er geen zin in heb. Je kunt zo’n groep ook verlaten btw.


Kan inderdaad ook maar dat vind ik dan ook weer zo lullig. Ik vind het zelf leuk om foto’s te zien. Een paar en geen tientallen ;). Maar je wordt gewoon bijna verplicht om zo’n appgroep te maken heb ik het idee. En dat staat mij gewoon tegen. Omdat het bij ons dus ‘normaal’ lijkt te worden krijg je gewoon zo’n gevoel zeg maar.
Welnee joh. Dat verplicht jou helemaal niet tot iets. En als jij een groep uitgaat is dat ook niet lullig. Ik zou me als ik jou was niet zoveel van anderen aantrekken, scheelt een hoop worries.
#teammaple🍁
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 02 Mrt 2018 17:48

Re: Appgroep bij kinderfeestje

Dat gebeurt hier ook, ik vind het eigenlijk wel handig en ook wel leuk om een keer een foto tussendoor of achteraf te krijgen. Maar hier wordt in zo'n appgroep maar weinig gepost en vooral foto's achteraf. En daarna verlaat ik die groep weer.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 02 Mrt 2018 17:49

Re: Appgroep bij kinderfeestje

Tientallen foto's hoeft van mij ook niet trouwens, dat vind ik dan wel weer erg overdreven.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Mrt 2018 17:52

Re: Appgroep bij kinderfeestje

Ik zou de meldingen op stil zetten en 'media automatisch opslaan op je filmrol' uitzetten. Doe ik nu ook meteen als ik in app-groepjes wordt geplaatst.
<<

Anoniem282

Bericht 02 Mrt 2018 17:56

Re: Appgroep bij kinderfeestje

Ik sluit me aan bij UN. Meldingen op stil zetten lijkt me in dit geval wel een prima oplossing, als je het echt lullig vindt jezelf uit de groep te verwijderen. Dat mag je trouwens gewoon doen, want je bent die ouders hierover geen enkele verantwoording schuldig.

Als je meldingen op stil zet, zou ik pas de foto's bekijken als je kind er weer is. Kan hij/zij meteen de verhalen erbij vertellen; lijkt me ook leuker voor je kind dan wanneer je alles al weet/hebt meegekregen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers