Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor een kindje in 2018

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 21 Feb 2018 10:07

Re: Voor een kindje in 2018

Jullie hebben wat te verduren meiden. Ik hoop dat snel jullie wens in vervulling mag gaan.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem316

Bericht 21 Feb 2018 11:31

Re: Voor een kindje in 2018

Wat lief dat je het vraagt Uffe. Werd 2 weken nadat moment ongesteld dus heb inderdaad mijn eisprong gevoeld. Die is best pijnlijk dus valt haast niet te missen. Hoewel ik het jammer vond dat het niet gelukt was, was ik ook wel weer heel blij dat ik blijkbaar voel wanneer de eisprong eindelijk weer eens is en het feit dat ik dus ongesteld werd(gelijk wel heel lang maar oké..) . Dan werkt het allemaal in elk geval een beetje. De kans is dus alleen veel kleiner dat het snel lukt dan bij een 'normaal' persoon.
We gaan gewoon door. Ik ben nog niet van plan om naar het ziekenhuis te gaan. Ben nu bezig met gezonder eten en afvallen, dat heeft ongetwijfeld goede invloed op mijn cyclus :)
<<

Anoniem316

Bericht 21 Feb 2018 11:33

Re: Voor een kindje in 2018

Uffe, het kan inderdaad een mindfuck zijn, niks aan. Gelukkig kan je binnenkort al terecht bij de gyn.

Spannend Gympie.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 21 Feb 2018 19:58

Re: Voor een kindje in 2018

Ik snap je dubbele gevoel Dee! Wie weet hoe mooi je cyclus straks gaat zijn door je gezondere levensstijl!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem286

Bericht 22 Feb 2018 20:56

Re: Voor een kindje in 2018

@Maan dat vaderschapsverlof is wel leuk ja, gaat dat echt per Jan 2019 in? Ik vind twee dagen Zo ontzettend kort dus dat zou wel leuk zijn

Dee: knap dat het goed gaat met je gezonde leefstijl!

Uffe: hoe gaat het nu?

Emma fijn dat je menstruatie weer op gang is gekomen, ku je iig weer voorzichtig vooruit gaan kijken


Hier drukke weken gehad, S is alweer vijf jaar geworden vorige week :) wat een mensje wordt het ook, tijd vliegt, ze wordt echt haar eigen persoontje nu zo schattig.
Sinds 4 dagen nu ook met de hormooninjecties begonnen en volgende week eerste follikelmeting. Ben benieuwd naar het verloop. Als jullie her trouwens niet vervelend vinden blijf ik gewoon een beetje in dit topic meeschrijven ipv het moeilijk zwanger worden topic, het is daar zo stil :)
<<

Anoniem284

Bericht 23 Feb 2018 15:26

Re: Voor een kindje in 2018

Gezellig toch Highway! Spannende tijd met de hormooninjecties en follikelmeting. Wat gaan ze dan precies meten en wat betekent dat voor het vervolg?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 23 Feb 2018 19:32

Re: Voor een kindje in 2018

Highway, wat een spannende tijd! Ik snap dat je hier mee wil schrijven, gezellig toch? En nog gefeliciteerd met je dochter!
Dee, ik hoop voor je dat je snel resultaat hebt van je gezondere levensstijl! Ik ben sinds 1,5 week weer goed aan het opletten. December heb ik veel te veel gesnoept en na de missen abortion kon ik me er echt niet toe zetten.
Uffe, waardeloos dat het zo loopt en dat je lichaam niet meewerkt :(
Maan, ik hoop dat jij hier ook niet meer lang mee hoeft te schrijven!

Hier weinig te melden, mijn menstruatie was zoals vanouds dus we gaan met goede moed weer beginnen. Ik heb nu ook weer het gevoel op 0 te staan i.p.v. 1-0 achter.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 24 Feb 2018 19:45

Re: Voor een kindje in 2018

Fijn dat je je weer zo voelt Emma, ik denk dat je dat ook nodig hebt om zwanger te worden. Helaas lukt dat hier niet zo goed!

Highway nog gefeliciteerd! 5 jaar alweer, inderdaad een hele dame dan! Spannende tijd, valt het spuiten mee of tegen?
⁠♡♡♡
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 24 Feb 2018 20:08

Re: Voor een kindje in 2018

Ah Uffe :hug: jij hebt natuurlijk ook al heel wat meer te verduren gehad!
<<

Anoniem286

Bericht 25 Feb 2018 21:38

Re: Voor een kindje in 2018

Dank voor de felicitaties!
Het spuiten valt me op zich mee, gisteren deed het wel pijn, denk een zenuw maar vandaag weer helemaal niet. Bij de follikelmeting gaan ze kijken in hoeverre er zich follikels ontwikkelen en hopelijk meer dan 1, als ze klein zijn moet ik
Nog even doorspuiten maar als ze dan groot genoeg zijn mag ik een ander middel spuiten waardoor ze gaan springen en volgt de inseminatie.
<<

Anoniem244

Bericht 25 Feb 2018 22:46

Re: Voor een kindje in 2018

Hier wordt de kinderwens iets uitgesteld.
Moet eerst wat ziekenhuisonderzoeken doorlopen.
Familiair verhoogd cholesterol zit hier in de familie, daar slik ik ook medicatie voor.
Mijn moeder heeft nu voor de 3e keer een hartinfarct gehad deze week.
Sinds ik ben gestopt met deze medicatie (tegelijk met de pil moest ik daarmee stoppen) ben ik al paar keer flauw gevallen, overgeven, hartkloppingen etc. Dus ik krijg eerst wat onderzoeken die ik liever heb als ik nog niet zwanger ben :-)
Wat ook aangeraden wordt om even te wachten tot na de onderzoeken.
Ik lees wel gewoon mee hier maar wacht nog even met de kinderwens :)
Hopelijk is het voor jullie snel raak meiden!

(Niet quoten graag)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 26 Feb 2018 06:24

Re: Voor een kindje in 2018

Heftig Radler! Krijg jij die onderzoeken omdat je last hebt gekregen na het stoppen met de medicijnen?
Bij ons zit het ook in de familie en ik ben nu al 1,5 jaar met de medicijnen gestopt maar bij mij hebben ze het nog nooit over onderzoeken gehad.
<<

Anoniem244

Bericht 26 Feb 2018 07:35

Re: Voor een kindje in 2018

Ja klopt ivm de klachten die ik had.
Ze willen uitsluiten of dat daar door komt.
Ik zelf denk persoonlijk dat het niet door het stoppen met de medicatie is.
Heb al bloed geprikt van de week, moet over 2 weken weer prikken. Dan vergelijken ze de waardes.
Dus grote kans (denk ik zelf) dat het niet daar mee te maken heeft. Maar wil toch liever zekerheid voor ik zwanger zou worden.
Slikte jij ook lipitor? (De naam is anders omdat het een andere variant is, weet even die lange naam daarvan niet)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 26 Feb 2018 08:11

Re: Voor een kindje in 2018

Ja ik snap dat je zekerheid wilt!
Ik slikte simvastatine geloof ik.
<<

Anoniem284

Bericht 26 Feb 2018 15:12

Re: Voor een kindje in 2018

Naar, Radler! Hoe gaat het nu met je moeder? Wel moeilijk dat je de kinderwens nu moet uitstellen of ben je er wel oké mee?
<<

Anoniem284

Bericht 26 Feb 2018 19:34

Re: Voor een kindje in 2018

Ik heb net de laatste voorraad anticonceptie gehaald. Normaal krijg ik voor 3 maanden mee, maar dit keer gaven ze voor 4 maanden mee. M’n vriend begon al te lachen, want die weet dat ik me helemaal ingesteld heb op dat we er over 3 maanden voor gaan. Dus die extra maand blijft mooi in de kast liggen ;).
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 26 Feb 2018 20:00

Re: Voor een kindje in 2018

Niet leuk Radler! Ik hoop voor je dat het meevalt en dat jullie na de onderzoeken voor een kindje kunnen gaan! Wel schrikken van je moeder zeg!

Gympie dat zal je altijd zien! Ik had dat toen ook, ging nog voor 3 maanden halen, kreeg voor een half jaar mee. Ligt hier nog voor 4 maanden in de kast, geen idee eigenlijk of dat "goed" blijft.

Ik voel volgens mij een duidelijke eisprong vandaag, voelt hetzelfde als toen ik vorige maand ook een positieve ovulatietest had. Toen ook dag 19, nu weer alleen geen positieve test. Had wel vrij veel gedronken, daar kan dat mee te maken hebben toch?
⁠♡♡♡
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 21:05

Bericht 26 Feb 2018 23:30

Re: Voor een kindje in 2018

Uffe, daar kan het inderdaad mee te maken hebben. Ik heb een aantal maanden geen positieve ovulatietest gehad. Achteraf bleek dat ik telkens te veel dronk vooraf.
<<

Anoniem286

Bericht 27 Feb 2018 10:59

Re: Voor een kindje in 2018

Ja hoor dat kan er zeker mee te maken hebben Uffe!
Ik testte altijd in de ochtend meter ovulatietesten.

Hier net bij de fertiliteitsarts geweest, nog geen noemenswaardige echo, weinig te zien dus nog even doorprikken en vrijdag weer controle. Het woord pcos is gevallen (tussen arts en arts in opleiding, hij dacht het en zij gaf aan dat ze dacht dat hij gelijk had, wisten niet dat ik het kon horen) ze hebben me verder niks gezegd en ik heb niks gevraagd dus ben benieuwd wat er vrijdag weer uitkomt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Feb 2018 11:17

Re: Voor een kindje in 2018

Uffe, de ronde dat ik zwanger raakte was mijn ovulatietest niet overtuigend positief. Het teststreepje bleef lichter dan de controlestreep. Toch zwanger geraakt. Ik zou vooral vertrouwen op je lichaam in dit geval en wat minder op de test. Duimen voor jou de komende twee weken!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 27 Feb 2018 12:00

Re: Voor een kindje in 2018

Zelfs met mijn kennelijk dubbele ovulatie kreeg ik geen duidelijk positieve streep op de test. Hij bleef vaag. De dag erna was ie wel helemaal wit waardoor ik wist dat mijn ovulatie net geweest moest zijn. Ik zou ook op je gevoel vertrouwen en nog even doortesten om te zien of er iets verandert.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 27 Feb 2018 19:58

Re: Voor een kindje in 2018

Te vroeg geroepen. Vanmiddag echt super donker. Had ook bijna niets gedronken (niet bewust, we waren weg) dus misschien dat dat er gisteren wel.mee te maken hebben.
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 28 Feb 2018 10:31

Re: Voor een kindje in 2018

Highway sorry vergeet je helemaal! Spannend, ik vind dat wel slordig. Zou het zelf wel.even gevraagd hebben hoor!
⁠♡♡♡
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 28 Feb 2018 23:00

Re: Voor een kindje in 2018

Fijn dat je je eisprong toch nog hebt kunnen vinden met de testen, Uffe. Helemaal mooi zou het zijn als de LF nu wel wat langer is.

Radler, begrijpelijk dat je nu eerst wat onderzoeken moet ondergaan. Hoe gaat het met je moeder?

Highway, wat krijg je vrijdag precies? Ik ben niet helemaal thuis in de behandelingen bij moeilijk zwanger worden. Verwacht je dan vrijdag ook te horen of je PCOS hebt?

Ik heb ergens in deze week ook mijn eisprong denk ik. Ik geloof dat ik hem al gehad heb, maar zeker weten doe ik dat niet. Voordat ik aan de pil ging had ik altijd een cyclus van ongeveer 33 dagen. Maar daarna was ik in 1 keer zwanger, toen 2 jaar geen menstruatie door borstvoeding, toen in de tweede ronde zwanger, daarna weer ruim 2 jaar geen menstruatie, en daarna weer gelijk zwanger. En na de miskramen was mijn cyclus ineens wat korter. Ik ga maar uit van 28-33 dagen en dan zien we het wel.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 04 Mrt 2018 19:27

Re: Voor een kindje in 2018

Hoe gaat het met jullie dames?
Highway hoe was je controle?

Hier eigenlijk geen nieuws, woensdag nog de nacontrole van mijn missed abortion dus ik hoop dat alles goed is. Heb het nu ook aan een paar collega’s verteld en dat is toch wel heel fijn eigenlijk, iedereen reageerde ontzettend lief. Had ook niet anders verwacht maar zag er toch wel tegenop om het te zeggen.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers