Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mei/juni 2018 mama's

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Feb 2018 15:59

Re: Mei/juni 2018 mama's

@ Jerry: ja weet ik wel hoor, dat de baby's nog tig keer kunnen draaien, maar ik had het idee dat ze al een tijdje zo lag omdat ik steeds op dezelfde plek bewegingen voelde en nu ineens op verschillende plekken. Maak me er verder ook niet druk om hoor!

@ Arwyn: ik weet niet wanneer ik de uitslag krijg, denk ergens in de komende dagen? Moet over anderhalve week pas weer voor controle, dus hoop wel dat ze voor die tijd even bellen.

Ik heb gisteren twee wieglakentjes gekocht en verder wat kleertjes van Zeeman en een Nijntje-setje (shirt met denim overgooiertje) bij C&A. Kreeg daar een knuffeldoekje van Nijntje bij ook, leuk ding!

Jullie zijn nog lekker aan het klussen dus. Je hebt ook nog tijd genoeg! Geboortekaartje is wel handig om alvast een beetje over na te denken misschien.

Ik wil trouwens in dit topic ook wel even stilstaan bij Cactus. Ik vind het zo naar allemaal, ik krijg het maar niet uit m'n hoofd. :( Zo oneerlijk allemaal. Cactus, ik leef erg met je mee.
❤ 7 juni 2018
<<

cinn

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 17 Sep 2013 19:49

Bericht 25 Feb 2018 17:39

Re: Mei/juni 2018 mama's

@arwyn kun je het niet hetzelfde type kast op bijv mp vinden?

Hoorde laatst van de drukker dat het kaartje vaak 2 maanden van te voren besteld moet worden en tegen de tijd dat de kleine er is de laatste gegevens doorgeven. Wij laten trouwens kaartjes rechtstreeks vanaf de drukker bezorger. koste niets extra's op de postzegel na, maar die waren wij anders ook kwijt geweest. en een aantal kaarten laten wij thuis bezorgen.

ben zelf afgelopen woensdag naar de 9maandenbeurs geweest erg leuk en mooie spulletjes gekocht. vriend vond het meevallen wat ik allemaal gekocht had. :smile: oa lakentjes, matrashoesjes dekentjes kleding

@Bliss als je nog geen uitslag hebt dan is het een goed teken! als je suiker te hoog was dan werd je dezelfde dag nog gebeld.

Afgelopen maandag ook de suikertest gehad. bij mij is gelukkig alles goed en vond dat drankje best meevallen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Feb 2018 20:15

Re: Mei/juni 2018 mama's

Ah oké, dat zou mooi zijn! Maar eh, ze hebben toch niet meteen dezelfde dag de uitslag al van het lab?

Ik had vrijdag twee proefdrukken besteld voor het geboortekaartje, maar net toch weer dingen eraan veranderd. :P Binnenkort nog maar een proefdruk laten komen dan! De basis was wel goed, maar de details moesten nog wat gefinetuned worden. We hebben nog even de tijd gelukkig. :)
❤ 7 juni 2018
<<

cinn

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 17 Sep 2013 19:49

Bericht 25 Feb 2018 20:21

Re: Mei/juni 2018 mama's

Ze hebben de uitslagen van suikertesten dezelfde dag! werd mij laatst ook verteld
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 25 Feb 2018 20:26

Re: Mei/juni 2018 mama's

Leuk dan Islandgirl haha!

Arwyn, wij hebben gekozen voor een paxkast op de nieuwe kamer van F. Misschien is dat nog een idee?
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 25 Feb 2018 21:03

Re: Mei/juni 2018 mama's

Die hebben we zelf ook Uffe, zijn mooie kasten idd. Denk dat ik voor E's kamertje echter een grijze kast wel.. Ze wilde perse een roze muur op haar nieuwe kamer. Het is een beetje oud roze geworden (als het goed is.. Plaatjes op internet zijn veel meer suikerspin dan het deksel van de pot, dus ik ben een beetje bang, haha), maar ik wil geen te zoet kamertje voor haar. Dat past gewoon niet bij wat voor meisje E. is. Een grijze kast maakt de boel toch net wat stoerder dan een witte en is alsnog wel mooi neutraal.

Goed geslaagd ook dus Cinn! Waren soms toch wel mooie koopjes te vinden hè :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem260

Bericht 26 Feb 2018 07:28

Re: Mei/juni 2018 mama's

Ik vond de aanbiedingen toen erg tegenvallen..! Heb daar inspiratie opgedaan voor ons geboortekaartje, maar verder niks gekocht.

Arwyn, Kun je geen geometrische muur maken? Hebben wij nu met de kamer van S gedaan. In roze, maar door de vakken juist stoer!

En Bliss goed gezegd, wil ook zeker niet aan Cactus voorbij gaan. Het houdt me erg bezig en heb er geen woorden voor :snik:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Feb 2018 14:23

Re: Mei/juni 2018 mama's

Oeh ik zie ineens dat ik nog precies honderd dagen te gaan heb tot de uitgerekende datum. Spannend!

Ik ga zo even bij de kinderopvang kijken. Paar maanden geleden toen we daar waren zei de locatiemanager dat er vanaf februari een babygroep zou starten en daarvoor werd een lokaal helemaal verbouwd. Ik was ineens benieuwd, dus heb gebeld en kan zo even langskomen. Heel toevallig werd ik net ook gebeld door iemand van relatiebeheer van de opvang, ze zei dat ze een plekje voor ons hebben gereserveerd. Komt dus goed uit dat ik zo ga kijken, als het nog steeds leuk is allemaal, zijn we in elk geval zeker van een plek! We beginnen de eerste week van september dan met de opvang. Mijn verlof loopt tot half augustus ongeveer, maar ik wil er toch nog een paar weken vakantie achteraan plakken.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Feb 2018 15:48

Re: Mei/juni 2018 mama's

Kinderopvang was leuk, babygroep zag er goed en rustig uit! Er waren nu maar drie baby's, maar wij gaan op dinsdag en donderdag naar de opvang en dat zijn de drukste dagen (negen baby's met drie pedagogisch medewerkers). We hebben nu een plek en ik krijg het contract opgestuurd, dus dat is ook weer geregeld.

Hoe werkt het trouwens met het aanvragen van kinderopvangtoeslag? Kan ik dat al van tevoren doen of moet ik wachten tot ze daadwerkelijk naar de opvang gaat?
❤ 7 juni 2018
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 26 Feb 2018 15:53

Re: Mei/juni 2018 mama's

Ja dat kan al van te voren inderdaad. Je moet het sowieso binnen 3 maanden aanvragen nadat je recht hebt, anders loop je een deel toeslag mis.

Dus als ze straks geboren is, kun je het aanvragen.

Fijn trouwens dat de opvang goed is bevallen!
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

cinn

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 17 Sep 2013 19:49

Bericht 26 Feb 2018 20:23

Re: Mei/juni 2018 mama's

@arwyn dat zeker goed geslaagd. waren zeker leuke koopjes. ik zag gisteren de prijzen op website staan wat ik gekocht had en scheelde echt wel enorm. :smile:

Vandaag een wat mindere dag gehad. Moest voor een heel ander ding naar de huisarts, en kon gelijk door naar de verloskundige om vervolgens naar het ziekenhuis te gaan. Had veel vocht verloren en veel pijn/steken onder in de buik. Getest of mijn vliezen niet gebroken waren. gelukkig niet en daarna aan de Ecg die bleek gelukkig ook goed. Maar de pijn komt doordat de kleine al ingedaald is. Ze is ook groter dan gemiddeld maar was niet erg. Wel even de kleine weer mogen bewonderen, blijft bijzonder om haar te zien groeien :love: :love:

Is trouwens ook een gaaf @jerry met die vlakken! dan krijg je volgens mij wel een stoere meidenkamer!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 26 Feb 2018 20:26

Re: Mei/juni 2018 mama's

Arwyn schreef:Die hebben we zelf ook Uffe, zijn mooie kasten idd. Denk dat ik voor E's kamertje echter een grijze kast wel.. Ze wilde perse een roze muur op haar nieuwe kamer. Het is een beetje oud roze geworden (als het goed is.. Plaatjes op internet zijn veel meer suikerspin dan het deksel van de pot, dus ik ben een beetje bang, haha), maar ik wil geen te zoet kamertje voor haar. Dat past gewoon niet bij wat voor meisje E. is. Een grijze kast maakt de boel toch net wat stoerder dan een witte en is alsnog wel mooi neutraal.

Goed geslaagd ook dus Cinn! Waren soms toch wel mooie koopjes te vinden hè :)


Ah! Van Woood heb je wel stoere grijze kasten of anders die Taeda ook heeft? Wel leuk roze, F. krijgt het ook alleen daar maken we soort lambrisering met verf.
⁠♡♡♡
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Feb 2018 20:27

Re: Mei/juni 2018 mama's

Nu al ingedaald cinn? Wij zijn ongeveer even ver toch? Gelukkig is alles goed verder.
❤ 7 juni 2018
<<

cinn

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 17 Sep 2013 19:49

Bericht 26 Feb 2018 20:33

Re: Mei/juni 2018 mama's

@Bliss, idd is vroeg. ik ben nu 26 +3 dagen . schelen elkaar niet veel.
Het kan gelukkig geen kwaad. Hebben meerdere vrouwen en die kunnen gerust overlopen zei de arts.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 26 Feb 2018 20:34

Re: Mei/juni 2018 mama's

Uffe schreef:
Arwyn schreef:Die hebben we zelf ook Uffe, zijn mooie kasten idd. Denk dat ik voor E's kamertje echter een grijze kast wel.. Ze wilde perse een roze muur op haar nieuwe kamer. Het is een beetje oud roze geworden (als het goed is.. Plaatjes op internet zijn veel meer suikerspin dan het deksel van de pot, dus ik ben een beetje bang, haha), maar ik wil geen te zoet kamertje voor haar. Dat past gewoon niet bij wat voor meisje E. is. Een grijze kast maakt de boel toch net wat stoerder dan een witte en is alsnog wel mooi neutraal.

Goed geslaagd ook dus Cinn! Waren soms toch wel mooie koopjes te vinden hè :)


Ah! Van Woood heb je wel stoere grijze kasten of anders die Taeda ook heeft? Wel leuk roze, F. krijgt het ook alleen daar maken we soort lambrisering met verf.

Precies mijn advies :smile:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 26 Feb 2018 20:48

Re: Mei/juni 2018 mama's

Fijn dat de opvang leuk was Bliss! Toch wel belangrijk, dat je er een goed gevoel bij hebt.

Jerry: Klinkt leuk, die muur! Heb je er een foto van?
Moet wel zeggen dat ik niet zo heel creatief ben en gewoon de hele muur verven is dat wel zo makkelijk, haha.
Ik heb wel al 3 lijstjes met een dierenposter er in besteld, dat vond ik al heel wat, haha. Bij E. hangt afgezien van een plankje nog steeds niks aan de muur :laughcry:

Cinn: Gelukkig maar dat alles goed was! En idd leuk om even te spieken :) Voel je je inmiddels weer wat beter?

Uffe: Jaa, die kasten heb ik ook op het oog! Ben wezen kijken voor de Dennis, maar die vind ik voor een kinderkamer denk ik toch net te lomp. Toen zag ik een lockermodel (wel van hout) die ik erg leuk vind, maar die vindt mijn man dus te hip... :thumbdown: Een echte locker krijg ik er dus helemaal niet in denk ik, haha.
Zit nu te kijken naar de Connect locker, maar die is er helaas alleen in het wit. Alsnog wel een stoerder model dan de gemiddelde kast, dat wel!
Wat voor kleur hebben jullie voor F? Of nog niet gekocht?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem260

Bericht 26 Feb 2018 21:46

Re: Mei/juni 2018 mama's

Even ego naar Arwyn: ik kan n foto maken morgen!
Het is zoiets maar dan hebben we alles gewoon 1 kleur

Afbeelding

Frogtape op de muur, sauzen en tape eraf, echt simpel!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 27 Feb 2018 11:35

Re: Mei/juni 2018 mama's

Klinkt leuk Jerry!
Ik kan de afbeelding op de een of andere manier niet zien, haha, dus een foto zou leuk zijn :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem260

Bericht 27 Feb 2018 14:38

Re: Mei/juni 2018 mama's

Oh suf nou zie ik m zelf ook niet meer... Als S wakker wordt maak ik een foto!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Feb 2018 14:41

Re: Mei/juni 2018 mama's

Ik zie de afbeelding wel, cool effect geeft dat zeg!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Feb 2018 15:53

Re: Mei/juni 2018 mama's

Vanavond begint trouwens mijn cursus Zwanger, gezond & fit. Ben erg benieuwd, want ik weet nog niet precies wat de bedoeling is. Normaal gesproken is het om 19.15, maar nu eenmalig om 20.30. Vind ik veel te laat eigenlijk, ik kak altijd zo in 's avonds! Vooral als ik gewerkt heb. Ga zo na het werk maar even een powernap doen denk ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem260

Bericht 27 Feb 2018 17:22

Re: Mei/juni 2018 mama's

Oei zou ik ook laat vinden! Is het iets voor jou alleen of voor samen? En is het actief of meer educatief luisteren/oefeningen? Ben benieuwd! Ik ga binnenkort met yoga starten.

Afbeelding

Hier de muur van S haar slaapkamer!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 27 Feb 2018 18:08

Re: Mei/juni 2018 mama's

Oh supertof, doe dat Arwyn!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 27 Feb 2018 18:57

Re: Mei/juni 2018 mama's

Wat ontzettend gaaf Jerry!
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Feb 2018 19:22

Re: Mei/juni 2018 mama's

Jerry schreef:Oei zou ik ook laat vinden! Is het iets voor jou alleen of voor samen? En is het actief of meer educatief luisteren/oefeningen? Ben benieuwd! Ik ga binnenkort met yoga starten.


Heb voor het eten lekker een dutje gedaan, dus ik denk dat het goed komt straks. Gelukkig begint het maar één keer zo laat! Het is voor mij alleen, maar over twee weken is er één keer een partneravond. De rest kan ik je na de cursus vertellen. :smile:
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom