Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was jullie eindexamenstunt?

<<

Anoniem288

Bericht 20 Feb 2018 20:41

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 18:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Feb 2018 20:43

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Bliss schreef:LSD is gewoon laatste schooldag, dat staat toch los van of er een stunt heeft plaatsgevonden?


De stunt (als die er was) deed je toch op de LSD?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Feb 2018 20:49

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Marin schreef:
Bliss schreef:LSD is gewoon laatste schooldag, dat staat toch los van of er een stunt heeft plaatsgevonden?


De stunt (als die er was) deed je toch op de LSD?


Ja dat wel, maar de stunt is toch niet hetzelfde als de LSD? Het maakt er (al dan niet) deel van uit.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Feb 2018 20:52

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Tja ik weet het niet echt meer hoe dat ging bij ons. Het was gewoon een feestelijke dag met activiteiten en ik geloof dus wel iets van een 'grap' maar ik weet dat laatste niet meer zeker.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5348

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 20 Feb 2018 21:18

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Examenstunt hebben we niet gedaan, LSD gingen we naar Parijs met zijn allen.
10.04.17
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6648

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Feb 2018 23:13

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Bazinga schreef:Bekertjes water in het trappenhuis en de wcbrillen afgedekt met rekfolie. Verder hebben we een aantal leerkrachten eerder geïnterviewd en gevraagd waar we ze voor konden wakker maken. Antwoorden als 'een broodje frikandel speciaal', hebben we mee gewerkt en we zijn naar die leraren thuis gegaan om ze ermee wakker te maken. Een broodje frikandel speciaal, een milkshake banaan, dat soort dingen.


Nu denk ik dat jij aan andere kant van land zat maar deze stunt hebben ze ook op mijn vaders school gedaan (hij was directeur - nu pensioen) en vond hij de leukste stunt ooit haha. Hij had gezegd: als mn dochter aan het bevallen is. Dus kwamen ze met beschuit met muisjes midden in de nacht. Veel leerkrachten hadden geklaagd bin mn vader en hij heeft gezegd dat ze zich niet moesten aanstellen haha.

Ik kan me gewoon níet herinneren wat we zelf hebben gedaan, zo stom! Hadden wel feest erna, dat weet ik nog wel.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 21 Feb 2018 00:22

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Wij mochten niets omdat het het jaar ervoor redelijk uit de hand was gelopen. Toen hebben we 3 kippen in een grote doos gedaan en ingepakt in inpakpapier en bij de controle bij de poort gezegd dat het een cadeau voor onze mentor was. Het getok kwam uit de doos maar de conciërge trapte erin. Daarna hebben we midden in de aula die kippen losgelaten. Hilarisch was het. Wel sneu, een paar weken daarna werd er nog een wilde kip geconstateerd in het dorp.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 21 Feb 2018 06:38

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Bij ons hadden ze bedacht om voor de school te gaan kamperen in tentjes. Maar dit mocht niet. Zelfs politie die regelmatig langs de school reed die avond/nacht. Uiteindelijk was er een feest in de stad en de volgende ochtend ontbijten op school.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem315

Bericht 21 Feb 2018 11:45

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Ik heb werkelijk geen idee meer. Ik meen iets met ballonnen, maar het heeft geen indruk gemaakt.
<<

Anoniem249

Bericht 21 Feb 2018 12:06

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Wij hebben de nacht ervoor in het bos achter de school geslapen (geen idee waarom) dus iedereen was nogal de weg kwijt toen de examenstunt begon. Het was met waterballonnen en watergevechten etc wij tegen leraren & jongere leerlingen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 21 Feb 2018 13:04

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Wij hadden een filmthema stunt. Rode lopers overal, jongens in pakken met zonnebrillen vrouwen in galajurken. Mijn tweede stunt weet ik niet meer.. Volgens mij was ik toen blij dat ik klaar was en was ik er misschien niet eens bij ofzo haha.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 21 Feb 2018 13:16

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Ik heb geen idee meer. Ik kan me nog wel herinneren dat iemand de brandslang aan had gezet in het trappenhuis en toen was de leiding woest (en terecht).
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Feb 2018 21:07

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Ik weet nog precies wat ik aan had, maar wat we gedaan hebben...? Geen idee! Het thema was iig Grease (sorry Caro) en ik had een strak zwart shirtje aan met van die offshoulder mouwtjes en een wijde rok met petticoat eronder, ik voelde me enorm hip. Ik weet ook nog wel dat we niet zoveel mochten want één of twee jaar eerder had een examengroep het hele schoolplein vol laten storten met zand en dat was niet echt in goede aarde (haha) gevallen.

♥♥
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 23 Feb 2018 22:55

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Haha Elliot :smile:

Ik had er geen zin in dus ik heb me ziek gemeld, ik weet niet eens meer wat ze gingen doen.
<<

Anoniem273

Bericht 24 Feb 2018 18:54

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Wij waren allemaal fout gekleed en gingen met lippenstift de hele school zoenen zodat iedereen onder de lippenstift zat.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 24 Feb 2018 19:53

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Ik kan het mij niet herinneren dat er een examenstunt is gedaan bij ons . Wel leuk om te lezen van anderen
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4390

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 25 Feb 2018 11:23

Re: Wat was jullie eindexamenstunt?

Leuk om te lezen! Wij hadden als thema Love parade en een heel programma in de aula, waar we zelf acts opvoerden, maar ook enkele 'artiesten' hadden ingehuurd. Toppunt was een stripper :laughcry: daar hebben we nog wel voor op ons donderdag gekregen.

Op de school waar ik nu werk mogen ze helemaal niks meer. Jaren geleden hebben leerlingen de gevel van de school roze geverfd en sindsdien is er geen stunt meer. Wel een LSD natuurlijk, maar de andere lessen mogen niet verstoord worden en elk leuk idee wordt afgefakkeld door de directie. Het werkt ook averechts, de examen leerlingen worden nogal rebels van het feit dat ze zoveel niet mogen en gaan dan juist iets uithalen. Vorig jaar is er vuurwerk afgestoken in de aula. Dat is dan meteen weer een ander uiterste, maar ik denk als ze de leerlingen iets meer ruimte geven, het best een leuke dag zal worden.
december 2016
juli 2019
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers