Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grijze wiebeltand

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Feb 2018 09:04

Grijze wiebeltand

Mijn dochter heeft al vanaf oktober een wiebelende voortand. Drie weken geleden ging de tand ernaast los, deze lag er met 1.5 week uit. De losse voortand zit er nog steeds, hij staat schots en scheef, maar komt er maar niet uit.
Nu viel me het vandeweek al op, maar vanmorgen helemaal. De tand wordt helemaal grijs.

Heeft iemand een idee hoe dit kan, en of we er wat aan moeten doen?
<<

Anoniem248

Bericht 25 Feb 2018 09:05

Re: Grijze wiebeltand

Is ze er niet op gevallen? Ik zou morgen de tandarts even bellen.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 25 Feb 2018 09:07

Re: Grijze wiebeltand

Het is gewoon een melktand toch?
Dat hij grijs is geworden komt doordat de wortels beschadigd zijn wrs, de tand sterft af, dan word hij grijs.
Kan geen kwaad verder hoor als het een melktandje is, hij komt er vanzelf wel uit.
<<

Anoniem248

Bericht 25 Feb 2018 09:12

Re: Grijze wiebeltand

Ik heb wel eens gehoord dat dingen door kunnen slaan naar de grote mensen tand die er al boven zit. Iets rottends tegen een definitieve tand aan waar ze nog haar hele leven mee moet doen, daar zou ik niet gerust op zijn, ik zou dus alsnog even de tandarts bellen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Feb 2018 09:27

Re: Grijze wiebeltand

Het is inderdaad een melktand. Is altijd netjes wit geweest, wordt sinds hij zo schuin staat ineens grijs. Grote mensenmens komt er achter al door (in rap tempo).
Misschien toch idd even tandarts bellen.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 25 Feb 2018 09:36

Re: Grijze wiebeltand

Je kunt altijd de tandarts bellen maar ik zou me er echt geen zorgen om maken, zeker omdat je zegt dat hij pas grijs is geworden sinds hij schuin staat.
want ze er is er niet op gevallen toch?

Bij mijn dochter was haar tand ook grijs geworden net voordat hij er uit kwam.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 25 Feb 2018 09:40

Re: Grijze wiebeltand

Ik zou je ook niet teveel zorgen maken. Ook hier werden een aantal tandjes grijs vlak voor ze eruit gingen. En het ene tandje gaat er sneller uit dan de ander. Kan soms echt weken duren. Maar als je er niet gerust op bent kan je altijd even bellen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Feb 2018 09:48

Re: Grijze wiebeltand

Nee ze is inderdaad niet gevallen.

Zou het kunnen dat de toevoer naar de tand niet goed is omdat hij zo schuin staat en daarom grijs wordt?
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 25 Feb 2018 09:49

Re: Grijze wiebeltand

ja hij sterft als t ware af nu.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers