Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zalon (Zalando)

<<

Elle123

Bericht 11 Jan 2017 08:32

Zalon (Zalando)

Wie kent dat al? Het is een service van Zalando, moet je een aantal vragen invullen over je kledingstijl. Dan neemt er iemand contact met je op om je wensen te bespreken, en dan krijg je een pakket met kleding waar je dan zelf van kunt bepalen wat je wel en niet wilt houden. Ik ben een beetje zoekende naar mijn stijl en dit lijkt me eigenlijk wel leuk. Ik ben benieuwd of ze dan ook echt kleding toesturen die je normaal niet zo snel zou kopen en of het dan ook echt mijn stijl zou zijn.
Ik verval steeds in gemakkelijke, simple kleding, terwijl ik me 100x fijner voel als ik me wat volwassener/chiquer kleed. Ik kan alleen steeds niet de juiste stijl vinden. En op mijn werk zit ik toch de hele dag in mijn eentje op kantoor zonder klanten, dus dan heb ik geen zin in ongemakkelijk zittende pumps enzo.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Jan 2017 08:34

Re: Zalon (Zalando)

Nooit van gehoord, maar klinkt wel grappig! Als je dit doet, wel foto's laten zien hè?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 11 Jan 2017 10:37

Re: Zalon (Zalando)

Ik ken deze specifieke service niet, maar ik weet dat een vriendin van mij in de VS een zelfde soort service gebruikt. Naarmate je het langer gebruikt wordt de service steeds beter, want aan de hand van wat je houdt en terugstuurt leren ze je smaak steeds beter kennen. Het bevalt haar heel erg goed; ze heeft geen tijd om te shoppen en heeft ook niet zoveel kijk op kleding, en haar baan gaat zo goed dat ze zich steeds professioneler moet gaan kleden. Ik zou het zelf ook wel willen proberen maar ik koop juist al veel te veel.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 13 Jan 2017 20:04

Re: Zalon (Zalando)

Nooit van gehoord maar klinkt leuk zeg! Lijkt me ook weleens leuk om te doen maar ik wil het liefst eerst nog wat afvallen. Ik ben benieuwd of je het gaat doen en of het iets is :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 13 Jan 2017 20:09

Re: Zalon (Zalando)

Klinkt best leuk. Ik ga het in mijn achterhoofd houden. Ben benieuwd ook naar ervaringen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 13 Feb 2018 20:50

Re: Zalon (Zalando)

Sorry dat ik een wat ouder topic up ;) Ik wilde een topic erover openen tot ik zag dat er al eentje was!
Ik heb de vragenlijst ingevuld, net gebeld met die stylist, ben heel benieuwd.
Ik heb zelf niet zoveel kijk op kleding en heb echt nieuwe kleding nodig maar kan dus niks vinden. Of alleen weer saaie dingen waar ik dus vanaf wil.
Lijkt me ideaal dit!
Heeft er iemand in de tussentijd nog een box besteld?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 13 Feb 2018 22:22

Re: Zalon (Zalando)

Ik heb heel dit topic gemist in januari, maar de dienst klinkt erg interessant. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen.

Libelle, laat je weten hoe het is bevallen zodra je de bestelling binnen hebt?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 14 Feb 2018 07:52

Re: Zalon (Zalando)

Ik ben fan van zalon, al aantal keer een box besteld. Geeft toch weer net wat andere input aan m’n kledingkast.
Tip; laat je uitnodigen door iemand dan krijg je beiden 25 euro korting.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 14 Feb 2018 19:27

Re: Zalon (Zalando)

Oh dat is nu te laat zeker voor die korting? :nopompom:
Ik krijg vanavond een e-mail met de preview!

edit: heb net gekeken, zaten echt wel hele leuke dingen bij! Heb wel een paar dingen nu gevraagd om om te wisselen, omdat ik de kleur niet mooi vond.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 14 Feb 2018 20:51

Re: Zalon (Zalando)

Ja moet voor het bestellen. Ik ben benieuwd wat je van je box vind!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Feb 2018 20:52

Re: Zalon (Zalando)

Ik heb een keer zo’n box besteld maar bij mij viel het enorm tegen. De stylist begreep totaal niet wat ik wilde en op 1 spijkerbroek na heb ik de complete box teruggestuurd.

♥♥
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 14 Feb 2018 21:40

Re: Zalon (Zalando)

Ja je moet wel “geluk” hebben qua stylist en hele heldere instructies en feedback geven. Elliot had blijkbaar minder geluk.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 14 Feb 2018 22:23

Re: Zalon (Zalando)

Ik had een aantal plaatjes van Pinterest toegevoegd wat ik leuk vind. Dat hielp wel, kreeg ook echt items in dezelfde stijl.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 15 Feb 2018 09:47

Re: Zalon (Zalando)

Libelle' schreef:Ik had een aantal plaatjes van Pinterest toegevoegd wat ik leuk vind. Dat hielp wel, kreeg ook echt items in dezelfde stijl.


Ik had dat inderdaad ook gedaan, maar bij mij hielp het dus niet. Ik wil het nog wel eens proberen met een andere stylist, ik had echt pech. Heb bijvoorbeeld in de eerste aanvraag en in de feedback op de preview aangegeven dat ik een mooie donkere blazer zocht, maar alsnog zat er geen blazer in m’n box :palm:

♥♥
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 19 Feb 2018 19:20

Re: Zalon (Zalando)

Jammer, Elliot. Dat zou mij ook wat tegenvallen, wanneer zo’n specifiek item ontbreekt.

Heb je de box al binnen, Libelle?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Feb 2018 12:25

Re: Zalon (Zalando)

Ja hoe is het bevallen Libelle?

Mijn man heeft vorige week ook een Zalon bestelling gedaan. Hij vond het helemaal spannend. De e-mail met items vond hij wel leuk en ergens deze dagen krijgt hij zn doos binnen.
#teammaple🍁
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 22 Feb 2018 20:03

Re: Zalon (Zalando)

Ik heb de box vandaag binnengekregen.
Nav de preview die ik kreeg per mail heb ik nog wat dingen aangegeven.
Ze had bijvoorbeeld een hele gave broek, alleen daar zaten slijtageplekken op en dat kan ik niet naar mn werk dragen bijvoorbeeld.
Die heeft ze omgewisseld voor een andere, alleen heb ik al eentje die er precies op lijkt.
Ze had ook 2 handtassen in de preview gedaan, maar was goedkoop materiaal. Aan tassen en schoenen geef ik de voorkeur meer te betalen maar wel echt leer.
Nu heeft ze een leren tas daarvoor in de plek gedaan, ik ben echt verliefd geworden op die tas :love: Die had ik zelf echt niet uitgezocht.
Daarnaast ook een trui die ik ook echt niet uitgezocht zou hebben vanwege de kleur, maar hij staat echt fantastisch en zit zo lekker!
Een sjaal houd ik nog en een lang vest van een kleur die ik dacht dat me niet zou staan (roze).
Mijn ervaring is dus positief, het is ook leuk om je te laten verrassen en je kast aan te vullen met dingen die je niet zelf zou hebben uitgekozen.
Zaten ook nog wel een paar dingen in die teruggaan, bijv de schoenen (vallen in het echt tegen) een basic streepjes shirt (wil daar geen 40 euro voor betalen als je die ook voor 20 hebt) en een rok die tegenvalt.
Tegen de zomer bestel ik in ieder geval weer een box bij dezelfde stylist.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 23 Feb 2018 21:08

Re: Zalon (Zalando)

Fijn dat het goed is bevallen!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem313

Bericht 24 Feb 2018 15:29

Re: Zalon (Zalando)

Leuk zeg! Ik wil het ook.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 24 Feb 2018 19:41

Re: Zalon (Zalando)

Leuk! Misschien dat ik het ook wel eens ga proberen!
⁠♡♡♡
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 24 Feb 2018 21:18

Re: Zalon (Zalando)

Ja, doen!
Je krijgt eerst een preview met de gekozen items, als er dus niks bijzit kan je dat gelijk aangeven!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Feb 2018 22:15

Re: Zalon (Zalando)

Nav dit topic heb ik mijn vriend dit getipt en hij haat het zowaar proberen. Ben benieuwd!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 25 Feb 2018 09:29

Re: Zalon (Zalando)

Als ik bevallen ben ga ik dit ook doen! Ik pak altijd maar basics maar ik wil soms wel iets hipper, maar weet gewoon niet hoe. Lijkt me een mooie uitkomst zo.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 25 Feb 2018 12:16

Re: Zalon (Zalando)

Haha, lijkt mij echt niet leuk... kleren die iemand anders voor me uitzoekt, maar er zijn zoveel mensen die er baad bij hebben blijkt. Ik vind dingen bij elkaar zoeken, of juist de mix and (mis)match mode zo leuk! Ik kan ook helpen zoeken hoor meiden, als iemand een keer advies wil!
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 26 Feb 2018 20:23

Re: Zalon (Zalando)

Ik had net weer een box besteld, zaten echt wel weer verrassende leuke dingen in, die ik zelf niet snel zou pakken, maar wel leuk zijn. Daarvoor vind ik de box wel ideaal. Gewoon een keer totaal wat anders om mijn kast mee te vullen. Dit is de tweede keer dat ik een box heb besteld. De eerste vond ik echt super leuk, deze net wat minder omdat veel dingen toch boven of op mijn top budget zaten. Maar heb nu uitgebreide feedback gegeven, wie weet wat het me de volgende keer weer brengt.
Als iemand ook nog korting wil op zo'n box, wil ik je wel vriendenkorting geven :) Stuur me dan maar even een pm, hopelijk werkt dat goed :)
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers