Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


WIDM 2018

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 24 Feb 2018 22:34

Re: WIDM 2018

Ik vind Olcay irritant, had liever haar naar huis zien gaan.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem242

Bericht 24 Feb 2018 22:34

Re: WIDM 2018

Heerlijk dit! Beetje mindfuck is het wel want het gaat de hele week over Simone en de theorie van de foto’s. Men gelooft dat oprecht want laten we eerlijk zijn het zou zomaar kunnen. Velen zetten dan ook alles op haar in en dan...... pats heel Nederland weer in rep en roer hahaha net zoals bij Stine :thumbup: ik houd van dit programma!
<<

Anoniem247

Bericht 24 Feb 2018 22:49

Re: WIDM 2018

Maar als Ruben blijft en die heeft vol op Olcay gestemd dan is toch gewoon Olcay de Mol of ben ik nu gek? De rest had allemaal op Ruben gestemd. Ik heb Olcay altijd wel verdacht maar ik vond het steeds te dik erop liggen dat ik haar steeds uit mijn hoofd heb gezet. Maar volgende week ga ik toch vol op Olcay. En dan gun ik Jan als winnaar!

Edit : Jan kan het trouwens ook nog zijn.. maar nee het is Olcay!
<<

Anoniem248

Bericht 24 Feb 2018 22:51

Re: WIDM 2018

Of Ruben is de mol en Simone had net wat meer vragen fout.
<<

Anoniem244

Bericht 24 Feb 2018 22:56

Re: WIDM 2018

Die car aoke, geweldig... hard om gelachen! Heerlijk

Tja het kan 3 kanten op
Ruben is de mol, Jan en olcay zitten beide op Ruben
Jan is de mol, Ruben zit goed en olcay zit fout
Olcay is de mol en iedereen zit fout
Haha :-p
<<

Anoniem247

Bericht 24 Feb 2018 22:56

Re: WIDM 2018

Ohja dat kan ook nog :palm: Maar het is gewoon Olcay punt :smile:
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 25 Feb 2018 01:30

Re: WIDM 2018

Dat waren dan mijn punten. Dan zal het Ruben wel zijn. Maar ik hoop 1 van de andere 2, die vind ik allebei leuker
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem245

Bericht 25 Feb 2018 01:57

Re: WIDM 2018

Ik weet het niet meer, heb vandaag m'n punten verdeeld tussen Olcay, Jan en Simone door die tip over de foto... Maar heb echt geen idee nu. Als het Ruben is, vind ik het stom want die heb ik geen seconde verdacht.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Feb 2018 10:27

Re: WIDM 2018

Ik denk nu ook Ruben, dat was mijn tweede verdachte al een aantal weken. Nog twee weekjes en we weten het!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem284

Bericht 26 Feb 2018 16:44

Re: WIDM 2018

Iedereen zit op Ruben, behalve Ruben zelf (maar hij blijft er wel in). Dan moet hij toch de mol zijn? Dan is Simone denk ik te langzaam geweest met de test, of misschien toch een fout meer dan de anderen?
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 26 Feb 2018 18:18

Re: WIDM 2018

Gympie schreef:Iedereen zit op Ruben, behalve Ruben zelf (maar hij blijft er wel in). Dan moet hij toch de mol zijn? Dan is Simone denk ik te langzaam geweest met de test, of misschien toch een fout meer dan de anderen?

Nee, als hij goed zit en Jan is de mol, dan heeft Olcay waarschijnlijk per ongeluk meer vragen goed dan Simone, doordat ze minder over Ruben wist dan Simone en daardoor misschien per ongeluk antwoorden heeft ingevoerd die op Jan slaan.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem229

Bericht 26 Feb 2018 18:22

Re: WIDM 2018

Kira schreef:Als het Ruben is, vind ik het stom want die heb ik geen seconde verdacht.


Dan is het toch juist heel goed? Het is de bedoeling dat mensen je niet verdenken.
Ik heb Jan nog geen seconde verdacht - ik vind hem veel te fanatiek. Een übervrolijke, enthousiaste kandidaat. En toch lijkt het me heerlijk als hij de mol is, om te zien wat hij heeft uitgevreten. En het schijnt dat hij heel weinig geld heeft binnengehaald en juist wel altijd stuurt in opdrachten. (Ik kijk nog slechts en zit niet meer zo fanatiek mee te speuren en dingen bij te houden).
In het jaar dat Klaas de mol was, was het diep teleurstellend, omdat het nog net niet op z'n voorhoofd stond. Wat half Nederland dacht, bleek te kloppen. Een totale verwarring vind ik veel leuker.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Feb 2018 18:32

Re: WIDM 2018

Oh ik hoop gewoon dat het Jan is, lijkt me hilarisch! Heb hem ook geen seconde verdacht.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem248

Bericht 26 Feb 2018 18:36

Re: WIDM 2018

Ik hoop ook dat het Jan is! Ik heb nog een theorie dat er straks nog geld verdwenen blijkt uit de kas. Jan moest als penningmeester bij de executie in de voorlaatste aflevering nog €500 terugbetalen. Dat deed hij in kleine coupures maar het hoefde allemaal niet nageteld te worden. Daar zijn ze verder nooit op terug gekomen maar het zal me niks verbazen als straks blijkt dat er ineens geld ontbreekt. Jan is immers penningmeester en is de enige die het geld beheert en dus de enige die weet hoeveel geld er daadwerkelijk in kas zit.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 26 Feb 2018 19:29

Re: WIDM 2018

Ik hoop ook dat het Jan is omdat het dan superonverwacht zou zijn, ook voor de andere deelnemers (behalve voor Ruben:P)
Vooropgesteld dat ik het een heel leuk programma vind, vind ik het wel jammer dat ze met de montage zo (kunnen) sturen wat wij denken. Daardoor vind ik het niet boeiend om te raden wie de mol is, je ziet toch wat zij willen dat je ziet.
<<

Anoniem229

Bericht 26 Feb 2018 19:52

Re: WIDM 2018

Joey schreef:Vooropgesteld dat ik het een heel leuk programma vind, vind ik het wel jammer dat ze met de montage zo (kunnen) sturen wat wij denken. Daardoor vind ik het niet boeiend om te raden wie de mol is, je ziet toch wat zij willen dat je ziet.


Inderdaad, dat heb ik allang opgegeven. Ieder jaar zijn er nog mensen die met 'de mol opereert ondergronds' aankomen en deelnemers met zonnebrillen (blinde mol) aankomen; ik probeer al niet eens meer. De verborgen aanwijzingen zijn vaak ook errug gezocht.
In de tijd van Yvon Jaspers was het nog wel 'O ja joh'; bijvoorbeeld dat op alles dat zij gebruikte het mollogo stond (vlieger, foto, enzovoorts).
Tegenwoordig kijk ik gewoon en ik zie wel wie het is.
<<

Anoniem284

Bericht 26 Feb 2018 20:26

Re: WIDM 2018

June schreef:
Gympie schreef:Iedereen zit op Ruben, behalve Ruben zelf (maar hij blijft er wel in). Dan moet hij toch de mol zijn? Dan is Simone denk ik te langzaam geweest met de test, of misschien toch een fout meer dan de anderen?

Nee, als hij goed zit en Jan is de mol, dan heeft Olcay waarschijnlijk per ongeluk meer vragen goed dan Simone, doordat ze minder over Ruben wist dan Simone en daardoor misschien per ongeluk antwoorden heeft ingevoerd die op Jan slaan.


Aaah, ja! Zo had ik het niet bedacht.

Maar ik wil niet dat Jan de mol is. Die goede jongen kan toch niet zo’n liegbeest zijn!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 26 Feb 2018 21:04

Re: WIDM 2018

Dobby schreef:
Joey schreef:Vooropgesteld dat ik het een heel leuk programma vind, vind ik het wel jammer dat ze met de montage zo (kunnen) sturen wat wij denken. Daardoor vind ik het niet boeiend om te raden wie de mol is, je ziet toch wat zij willen dat je ziet.


Inderdaad, dat heb ik allang opgegeven. Ieder jaar zijn er nog mensen die met 'de mol opereert ondergronds' aankomen en deelnemers met zonnebrillen (blinde mol) aankomen; ik probeer al niet eens meer. De verborgen aanwijzingen zijn vaak ook errug gezocht.
In de tijd van Yvon Jaspers was het nog wel 'O ja joh'; bijvoorbeeld dat op alles dat zij gebruikte het mollogo stond (vlieger, foto, enzovoorts).
Tegenwoordig kijk ik gewoon en ik zie wel wie het is.


En voor iedereen wel wat te 'verzinnen'. Ik vind al die aanwijzingen ed maar onzin, want ze kunnen ons met montage inderdaad (van) alles wijsmaken. Beetje jammer vind ik. Ik kijk dus ook gewoon alleen maar. Voor mij kan iedereen de mol zijn.
Van begin af aan hoopte ik op Jan, zodat hij er lang in zou blijven. Dus daar blijf ik maar voor gaan nu.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 27 Feb 2018 12:46

Re: WIDM 2018

Ik ga nu gewoon voor Jan.
Ruben vind ik te makkelijk, daar wijst nu gewoon teveel naar. Olcay vind ik het minst leuk en Jan heb ik helemaal niet verdacht. Zou het dus het leukst vinden als hij het is, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 27 Feb 2018 14:10

Re: WIDM 2018

Ik hoop ook dat Jan de mol is.
Ruben zou wel iet te voor de hand liggen nu omdat ze lieten zien dat Jan, Olcay en Simone op Ruben zitten. Normaal gesproken laten ze dit niet zo duidelijk zien. Het zou voor ons dus dan al duidelijk moeten zijn.

Het lijkt me leuk ook. Hij heeft niet overduidelijk gemold en is onwijs fanatiek geweest. Dat vind ik veel leuker dan van die voor de hand liggende acties.
Ben enorm benieuwd. Nog 1,5 week wachten :-).

Ben wel al mijn punten kwijt want ik had op Simone ingezet. Dat is wel jammer haha.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Mrt 2018 21:20

Re: WIDM 2018

Zitten we er klaar voor?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Mrt 2018 22:02

Re: WIDM 2018

Ik heb nog nooit gekeken eigenlijk, vorige week voor het eerst een min of 20 toen ik bij Ekiaam was.

Mijn collega's hebben een poule opgestart, en voor het uberhaupt begon heb ik gezegd dat Jan de mol is (omdat ik gezien had dat hij meedeed).. Nu zag ik vorige week dat hij er nog in zit. Ik ben dus benieuwd.. Als het zo is, vind ik het wel heel grappig hahahaha
<<

Anoniem248

Bericht 03 Mrt 2018 22:44

Re: WIDM 2018

Jan is de mol, Ruben de winnaar.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 03 Mrt 2018 22:52

Re: WIDM 2018

Hè gewoonlijk krijgen we in deze aflevering toch de verliezer te zien? Ze maken het wel spannend.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Mrt 2018 22:53

Re: WIDM 2018

Oh ik ben zó benieuwd! Heb nog steeds geen idee haha. Vond dat Ruben wel verdacht werd gemaakt, dus dan is hij het misschien niet. Ik hoop nog steeds op Jan.

Goede twist dat ze het zelf nu ook nog niet weten en dat het pas volgende week voor iedereen bekend wordt!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers