Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slechte service Coolblue!

<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2018 16:10

Re: Slechte service Coolblue!

Haha €1 ook, bijzonder wel.

Maar dat is fijn!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Feb 2018 16:16

Re: Slechte service Coolblue!

Hahah dat is heel fijn!
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Feb 2018 16:18

Re: Slechte service Coolblue!

Cotton schreef:Haha €1 ook, bijzonder wel.

Maar dat is fijn!


Hoezo is dat bijzonder?
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2018 16:22

Re: Slechte service Coolblue!

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Haha €1 ook, bijzonder wel.

Maar dat is fijn!


Hoezo is dat bijzonder?


Nou Coolblue zijnde had ik 'm gewoon opgestuurd en de klant niet €1 laten betalen.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Feb 2018 16:26

Re: Slechte service Coolblue!

Deze was 1 euro duurder dan die andere en het opsturen is sowieso gratis dus niks bijzonders aan!
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2018 16:28

Re: Slechte service Coolblue!

Ok!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Feb 2018 17:06

Re: Slechte service Coolblue!

En is de service nu nog steeds slecht?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Feb 2018 17:42

Re: Slechte service Coolblue!

Silly-One schreef:En is de service nu nog steeds slecht?


Dit niet nee, maar normaal gesproken moet je 2 a 3 wkn wachten. Ik blijf bij mijn standpunt daar niks meer te kopen!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 23 Feb 2018 17:52

Re: Slechte service Coolblue!

caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:En is de service nu nog steeds slecht?


Dit niet nee, maar normaal gesproken moet je 2 a 3 wkn wachten. Ik blijf bij mijn standpunt daar niks meer te kopen!


Dan kan je nergens meer wat kopen.
Want die 2 a 3 weken ligt NIET aan Coolblue, zoals al 10x gezegd is hier, maar aan de fabrikant van het product. En dat zal dus bij iedere winkel hetzelfde zijn!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Feb 2018 17:54

Re: Slechte service Coolblue!

Ik vind je wel kort door de bocht CBL.

Coolblue levert nu een service die ze niet hoeven te bieden. Ze doen dat wel, omdat ze graag hun klanten tevreden houden en geschillen snel willen afhandelen. Het is en blijft een tussen persoon tussen de consument en de fabrikant. De fabrikant heeft met coolbleu een afspraak dat ze 2-3 weken de tijd hebben om het te repareren. Nu is het binnen een paar dagen opgelost, mede door de service van coolbleu.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Feb 2018 17:56

Re: Slechte service Coolblue!

Dat is inderdaad afhankelijk van de leverancier. Het ene bedrijf geeft gelijk een nieuwe mee aan de klant, bij de ander moet het eerst opgestuurd worden. Dat laatste is eigenlijk bij de meeste het geval, zelfs als is het na een dag kapot.
Als je dat niet fijn vindt, kun je inderdaad nergens meer wat kopen eigenlijk.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 23 Feb 2018 21:14

Re: Slechte service Coolblue!

Maple schreef:Maar waarom is dat een rottige opmerking? Zou Coolblue inderdaad rouwig zijn van één klant minder?



Dat was idd wat ik ermee bedoelde, en daarnaast maakt CBL natuurlijk nooit rottige opmerkingen :laughcry:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Feb 2018 21:53

Re: Slechte service Coolblue!

Beachgirl schreef:
Maple schreef:Maar waarom is dat een rottige opmerking? Zou Coolblue inderdaad rouwig zijn van één klant minder?



Dat was idd wat ik ermee bedoelde, en daarnaast maakt CBL natuurlijk nooit rottige opmerkingen :laughcry:

Ach ja, dat is inderdaad een vrijbrief om je zelf ook maar rot te gaan gedragen.

♥♥
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 23 Feb 2018 21:57

Re: Slechte service Coolblue!

Elliot schreef:
Beachgirl schreef:
Maple schreef:Maar waarom is dat een rottige opmerking? Zou Coolblue inderdaad rouwig zijn van één klant minder?



Dat was idd wat ik ermee bedoelde, en daarnaast maakt CBL natuurlijk nooit rottige opmerkingen :laughcry:

Ach ja, dat is inderdaad een vrijbrief om je zelf ook maar rot te gaan gedragen.


Dit inderdaad en dan was het wel verwoord als "een klant meer of minder" ipv specifiek CBL aanspreken. Begrijpend lezen heet dat.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 23 Feb 2018 22:56

Re: Slechte service Coolblue!

Oja tjongejonge iedereen is hier natuurlijk ineens heilig geworden :12:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Feb 2018 22:59

Re: Slechte service Coolblue!

Wat is dat nu weer voor onzin? Ik vind het gewoon heel flauw om een lullige opmerking te maken, vervolgens te zeggen dat je er iets anders mee bedoelt én er dan ook nog bij te zeggen dat het overigens niet uitmaakt als het wel lullig bedoelt was want degene tegen wie je het zegt maakt ook altijd lullige opmerkingen. Ik ben helemaal niet heilig en dat beweer ik ook niet.

♥♥
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 23 Feb 2018 23:03

Re: Slechte service Coolblue!

Elliot schreef:Wat is dat nu weer voor onzin? Ik vind het gewoon heel flauw om een lullige opmerking te maken, vervolgens te zeggen dat je er iets anders mee bedoelt én er dan ook nog bij te zeggen dat het overigens niet uitmaakt als het wel lullig bedoelt was want degene tegen wie je het zegt maakt ook altijd lullige opmerkingen. Ik ben helemaal niet heilig en dat beweer ik ook niet.



Het is niet zo dat ik iedere dag in elk topic CBL af loop te zeiken ofzo...! Sowieso post ik niet extreem veel maar als ik een week ziek thuis zit en iedere dag het ene na het andere zeiktopic van haar voorbij zie komen sorry hoor dat ik dan 1x een keer denk **** mens zeik niet zo en er een keer een opmerking over maak.

Ja hij was misschien lullig ja, en wat betreft deze zeldzame keer dat ik wat lulligs over haar zeg: I don't care!! :face:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 23 Feb 2018 23:05

Re: Slechte service Coolblue!

Beachgirl schreef:Oja tjongejonge iedereen is hier natuurlijk ineens heilig geworden :12:


Nee hoor ik ben altijd heilig geweest :angel:

En wat elliot zegt dus. En ja, ik snap jouw geïrriteerde mood maar dat maakt niet dat je niet lullig op CBL reageerde en ja daar word je op aangesproken hier. Heb ik ook wel eens gehad hoor als ik geïrriteerd uit de hoek kom (overigens heb ik CBL nog niet als slachtoffer gehad geloof Ik, om een of andere reden vind ik dat dubbel flauw omdat het duidelijk is dat zij dingen soms niet goed oppikt zoals ze bedoeld waren of te letterlijk neemt). :smile:
Laatst gewijzigd door Whatever op 23 Feb 2018 23:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem248

Bericht 23 Feb 2018 23:06

Re: Slechte service Coolblue!

Oké. Ik neem mijn woorden terug.
<<

Zero

Bericht 24 Feb 2018 00:03

Re: Slechte service Coolblue!

caribbeanlover schreef:Heb je het tegen mij? Ze laten me letterlijk in de kou zitten, want moest gister een ijskoud bed in.


Ja.
Maar ik zie dat er een oplossing is geboden. Ik ben hier ook niet officieel aan het werk natuurlijk, dit is niet eens mijn afdeling. Ik wil je wel even mee geven - als forummer, niet namens welk bedrijf dan ook - dat je nogal dramatisch reageert.

Om je misschien een beetje een kijk te geven in het proces van de retail (niet alleen Coolblue, maar alle bedrijven)

- Klant komt met kapot product terug (dag 1)
- Kapotte product wordt verstuurd naar reparatie afdeling (duurt min een dag, met welk postbedrijf je ook werkt - dag 2)
- Kapotte product moet worden uitgezocht op de afdeling (duurt ook een halve dag, jouw product is niet de enige) en de fout moet worden getest (dag 3)
- Indien de fout een fabrieksfout is moet hij naar de fabrikant, contact moet worden opgenomen, product word klaar gemaakt voor verzending naar de fabrikant (dag 4)
- Product onderweg naar de fabrikant (dag 5 a 6)
- Fabrikant gaat het product opnieuw testen en doet hier wel even over (c.a. 4-5 dagen)
- Fabrikant stuurt het gerepareerde product terug (mits het hun fout is) of een ander product als blijkt dat het product niet deugd of niet meer word gemaakt (dag 12)
- Winkel / webshop ontvangt het product weer opnieuw (dag 13-14)
- Winkel / webshop stuurt de klant het nieuwe product (dag 14-15)

Dit is een beetje gemiddeld genomen, want soms duurt het langer door de post, fabrikant of omdat er op de reparatie afdeling toch nog eerst geprobeerd word om het apparaat zelf te maken zodat deze sneller terug kan naar de klant.
Het is dus helemaal niet zo gek dat er twee a drie weken overheen kunnen gaan als het gaat om reparatie.

Maar volgens mij ben je eerder gewoon pissed dat je producten naar de teffes zijn dan dat de service niet klopt.
<<

Anoniem231

Bericht 24 Feb 2018 05:46

Re: Slechte service Coolblue!

@zero dan nog er even bij vermelden dat het dus werkdagen zijn en dus niet totaal 2 weken maar 3.

@cbl fijn dat het is opgelost maar misschien wel een overdreven reactie? Vervelend dat het gebeurde toen je ziek was maar daar kon coolblue niets aan doen. Soms gaan dingen gewoon kapot. Wees blij dat het binnen de garantie gebeurt.
<<

Anoniem229

Bericht 24 Feb 2018 09:57

Re: Slechte service Coolblue!

Ik ben ook benieuwd hoe CBL zou reageren als iemand tegen haar zou briesen en blazen. Ik begrijp die felle aanvallende houding gewoon niet zo goed.
Ik snap heel goed dat je ergens pissig om kunt zijn - de vraag is echter hoe je daarmee om gaat. Dat gebries en gesnauw snap ik gewoon niet; meestal bries je tegen mensen die dat niet verdienen. En dan ben je waarschijnlijk ook nog eens heel verontwaardigd als mensen ook zo tegen jou zouden stomen.
Anyway.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Feb 2018 18:34

Re: Slechte service Coolblue!

Zero, meerdere hadden al gezegd dat het 2 tot 3 wkn kan duren en dat wist ik zelf ook wel. Die hele uitleg die ik overigens niet gelezen heb is dus totaal overbodig. Wat wil je ermee bereiken?
<<

Anoniem316

Bericht 24 Feb 2018 18:56

Re: Slechte service Coolblue!

Wauw CBL, doe es normaal. Ze legt je gewoon uit hoe de procedure werkt en waarom het dus 'zo lang' kan duren.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Feb 2018 19:04

Re: Slechte service Coolblue!

Dobby schreef:Ik ben ook benieuwd hoe CBL zou reageren als iemand tegen haar zou briesen en blazen. Ik begrijp die felle aanvallende houding gewoon niet zo goed.
Ik snap heel goed dat je ergens pissig om kunt zijn - de vraag is echter hoe je daarmee om gaat. Dat gebries en gesnauw snap ik gewoon niet; meestal bries je tegen mensen die dat niet verdienen. En dan ben je waarschijnlijk ook nog eens heel verontwaardigd als mensen ook zo tegen jou zouden stomen.
Anyway.


Briezen en blazen wat lul je nou? Ik heb zulke dingen niet gedaan.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron