Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


90 days to wed before the 90 days

<<

Anoniem284

Bericht 23 Feb 2018 15:32

Re: 90 days to wed before the 90 days

Ik ben benieuwd of er met deze mensen dan nog een vervolgserie gaat komen.
<<

Anoniem246

Bericht 23 Feb 2018 21:38

Re: 90 days to wed before the 90 days

Ik volg Jesse en Darcey nu ook op Insta. Ze volgen elkaar, maar zeggen ook dat ze acteurs zijn en dat je niet alles moet geloven wat je ziet. Ik zie niet meer dan een serie met acteurs.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 23 Feb 2018 23:43

Re: 90 days to wed before the 90 days

Raphanus Sativus schreef:Ik volg Jesse en Darcey nu ook op Insta. Ze volgen elkaar, maar zeggen ook dat ze acteurs zijn en dat je niet alles moet geloven wat je ziet. Ik zie niet meer dan een serie met acteurs.


Denk je dat dan van hen specifiek of van alle koppels?
<<

Anoniem246

Bericht 24 Feb 2018 12:08

Re: 90 days to wed before the 90 days

Ik vermoed dat ze niet de enigen zijn, al dan niet dat alles in scene is gezet voor de kijkcijfers. Jesse hint continu dat we niet alles moeten geloven wat we zien. Soms met tekst van Tupac, soms gewoon omdat het kan, denk ik. Misschien doelt hij helemaal niet op het programma, want ik neem toch aan dat hij een contract is aangegaan met TLC, maar het voelt wel vreemd aan.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Feb 2018 18:01

Re: 90 days to wed before the 90 days

Wat een rare uitzending gister zeg!

Wat is die Myriam toch een bitch zeg! Ik irriteer mij aan wat voor ons haar rechteroog is als ze praat. Die stomme handgebaren en de manier hoe zij zich eruit denkt te lullen dat wat zijn hem geflikt heeft normaal is.
Terecht dat zijn moeder haar op haar plaats zette!

Abby wat een figuur. Toen hij haar een aanzoek keek ze ook zo lekker blij. Dat schijnheilige gedrag met Chris. Waarom moet ze zaken doen met hem? Dat doet ze toch ook met Sean?
Die smoezen van haar ik geloof geen zak van wat ze zegt en ze heeft wel degelijk contact met Chris.
Sean is een goede man en doet er goed aan om haar fijn te dumpen!

Larry is ook een goede man en ik heb medelijden met hem. Jenny vind ik maar een dom meisje die mij totaal niet gelukkig lijkt met mij. Ze kijkt ook altijd zo blij. Dat gezeik met dat eten. Ze houd er totaal geen rekening dat buitenstaanders dat als een shock kunnen zien.

Cortny vind ik een leuke meid die beter verdiend. Antonio vind ik een gluiperd.

Ja hoor Jessie en Darcy weer als laatste goh wat verrassend!
Ik vond het een raar gesprek en vind hem steeds enger. Hij zag erg bleek. Na het gesprek toen ze haar nog wat vroegen stond hij erbij als een etalagepop. Snap niet dat hij model is, want hij is helemaal niet zo mooi.
Toen ze daarna buiten liepen gaf zij haar bevelen om zijn jas aan te doen!
<<

Anoniem246

Bericht 25 Feb 2018 14:44

Re: 90 days to wed before the 90 days

Ik heb er drie keer over gedaan om de hele uitzending te kunnen zien, maar het is me gelukt.

Ik heb niet echt een mening over iedereen. Eigenlijk helemaal niet. Ik kijk erna en vind het leuk om te zien waar de stellen nu zijn.

Jesse en Darcey schijnen nu echt uit elkaar te zijn. Darcey had (weer) gedronken en haar zus geslagen. Zij ontkent dit, dat ze teveel heeft gedronken en dat ze haar zus heeft geslagen, en Jesse is het zat dat ze nooit ergens verantwoordelijkheid voor neemt. Een andere noemde haar een pathologische leugenaar en dat Jesse beter af is zonder haar. Wel vind ik het grappig om te zien dat Jesse de jongste is van de twee, dat er echt ongelofelijk veel leeftijdsverschil tussen de twee zit en hij continu de vaderfiguur speelt. Of ja, noem je dat vaderfiguur? Hij heeft in ieder geval de broek aan en hoog opgetrokken.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 25 Feb 2018 15:59

Re: 90 days to wed before the 90 days

Ik vind hem overheersend.

Vond het ook maar bijzondere stellen allemaal.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem294

Bericht 26 Feb 2018 11:41

Re: 90 days to wed before the 90 days

Vrijdag begint er een nieuw seizoen 90 days to wed. Weet iemand al welke koppels hier aan mee doen? Niet van dit seizoen before the wedding toch?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 26 Feb 2018 11:47

Re: 90 days to wed before the 90 days

Coco schreef:Vrijdag begint er een nieuw seizoen 90 days to wed. Weet iemand al welke koppels hier aan mee doen? Niet van dit seizoen before the wedding toch?


Nee nieuwe. En volgens mij dat stel van het vorige seizoen weer, dat Amerikaanse meisje (die vrij zwaar was en gezonder moest leven van haar vriend die superfit was) met haar Marokkaanse vriend die toen ineens verdwenen waren. Die zag ik in de trailer tenminste.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 26 Feb 2018 12:05

Re: 90 days to wed before the 90 days

Deze serie is de guilty pleasure van mijn man en mij :redface:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem246

Bericht 26 Feb 2018 12:31

Re: 90 days to wed before the 90 days

Amandine schreef:Deze serie is de guilty pleasure van mijn man en mij :redface:


Mijn man gaat naar bed (om televisie te kijken). En maar blijven zeggen dat het een kolderprogramma is waar niemand naar zou moeten kijken. Maar net als bij The Bold is hij soms beter op de hoogte van wat er speelt dan ik ben. :laughcry:

Ik zag inderdaad voor het volgende seizoen 90 days het dikke meisje met haar Marokkaanse vriend. De rest ken ik niet, denk ik. Maar ook dat wordt natuurlijk weer bekeken. :)
<<

Anoniem294

Bericht 26 Feb 2018 15:49

Re: 90 days to wed before the 90 days

Oh ja, haar heb ik inderdaad voorbij zien komen. Ben benieuwd welke stellen er nog meer bij zitten. Mijn man kijkt ook altijd!
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Feb 2018 15:55

Re: 90 days to wed before the 90 days

Jip schreef:Ik vind hem overheersend.

Vond het ook maar bijzondere stellen allemaal.


Ik vind hem echt een creep en goed dat zij van hem af is. In het begin vond ik hem wel leuk en op die foto's was het best wel een mooie jongen.
<<

Anoniem246

Bericht 26 Feb 2018 17:42

Re: 90 days to wed before the 90 days

CBL, zij schijnt het probleem te zijn. Haar drankgedrag heeft de relatie ontwricht. Kennelijk was hij er al van op de hoogte voor zij naar Amsterdam kwam en dat maakt dat ik zijn gedrag wel begrijp. Ik denk dat ze blij mogen zijn van elkaar af te zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Feb 2018 16:50

Re: 90 days to wed before the 90 days

https://www.youtube.com/watch?v=vAmnAXNVRrE

Wat een eng wijf zeg die met de dag lelijker word!
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2018 22:27

Re: 90 days to wed before the 90 days

Ik ergerde mij toen al aan Nicole's moeder en nu alleen maar nog meer! Waar bemoeit dat mens zich mee zeg!
Nicole is jong, maar ze weet dondersgoed wat ze doet en voed haar dochter naar mijn idee goed op.
Haar moeder vind het niks dat ze May meeneemt naar Marokko, maar dat heeft ze pech aangezien zij de moeder niet is. Zij heeft wat dat betreft géén rechten. Nicole zei dat haar moeder heeft gezegd dat ze Mays beste vriendin is. Echt mijn oren stonden te klapperen!
Laat Nicole toch met rust en als het niet gaat met Azan, dan komt ze daar zelf wel achter. Daar leert ze alleen maar van en wordt ze wijzer van.
Ik heb echt tig keer niks met kids, maar May is een heel mooi meisje. Ach zo lief dat ze Azan vader noemde en ik vind hem leuk met haar omgaan. Ik hoop dat het echt wat wordt en ze uiteindelijk zullen trouwen.

Evelyn en David vind ik een leuk stel en fijn dat haar familie zo positief is wat je niet veel ziet in dat programma. Wel overhaast ze het en als ze trouwt hebben ze nog geen jaar met elkaar. Hij mag in Amerika nog niet werken en dus zei ze tegen haar vriendin dat god ze wel eten en onderdak zou geven. Ik wordt daar zo ontzettend moe van dat die amerikanen met alles god erbij halen. Nee god gaat niet naar supermarkt voor je eten en zoekt ook geen huis voor je dat zul je toch echt zelf moeten doen. Haar kapsel leid me af, is zo wild!

De meeste stellen vind ik vooral sneu. Die man met zijn thaise vriendin die het dubbele jonger is dan hij. Hij weet niet waar hij aan begint met trouwen. Hij is haar familie van alles verplicht. Ik zou zeggen toedeledoki!
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mrt 2018 11:39

Re: 90 days to wed before the 90 days

Ik vind het niet zo leuk meer, maar blijf wel kijken. Ben benieuwd hoe het Nicole gaat verlopen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 09 Mrt 2018 11:47

Re: 90 days to wed before the 90 days

Ik heb het idee dat er nogal wat speelt bij die Nicole dat wij niet te zien krijgen. Er is een reden dat ze niet werkt en dat beide ouders en nieuwe partners aangeven dat ze enorm manipulatief is. Ik vond in het eerste seizoen hoe ze met hem omging ook enorm claimend en nu ook weer dat hele papa verhaal. Ik denk dat dat meisje nogal serieuze psychische/peroonlijkheidsproblemen heeft eigenlijk en dat beide ouders zich terecht ook om hun kleinkind bekommeren.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mrt 2018 13:16

Re: 90 days to wed before the 90 days

Whatever schreef:Ik heb het idee dat er nogal wat speelt bij die Nicole dat wij niet te zien krijgen. Er is een reden dat ze niet werkt en dat beide ouders en nieuwe partners aangeven dat ze enorm manipulatief is. Ik vond in het eerste seizoen hoe ze met hem omging ook enorm claimend en nu ook weer dat hele papa verhaal. Ik denk dat dat meisje nogal serieuze psychische/peroonlijkheidsproblemen heeft eigenlijk en dat beide ouders zich terecht ook om hun kleinkind bekommeren.


Dat zou heel goed kunnen wat jij zegt. Ik vind die woning zo raar of woont ze daar niet? Het is net zo motel aan de weg wat je wel een ziet in films. Je loopt direct de kamer in. Lijkt me ook niet bepaald veilig zo en ook niet voor je kind.
Waarom werkt ze niet? Werkt Azan wel dan?
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mrt 2018 21:16

Re: 90 days to wed before the 90 days

Snap niet waarom het nu 2 uur duurt.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mrt 2018 23:07

Re: 90 days to wed before the 90 days

Nou dat was weer leuk...............ahum!

Snap niet waarom Azan zijn haar heeft geverfd en het zit ook zo warrig. Nicole zei tegen hem dat ze geen huismoeder is, maar dat is ze wel aangezien ze niet werkt!

Die vrouw met haar vriend uit de DR vind ik nogal apart en ik denk niet dat dat wat gaat worden.

Die meid met haar vriend uit Moldavie waarvan ik denk dat hij wat te verbergen heeft. Waarom duurt zijn K1 visum dan zolang?

Evelyn, ik kom terug op mijn eerdere reactie. Ja het is een leuke meid om te zien, maar irriteer mij aan haar. Ook zo genant dat zij steeds haar vriends hand vasthield terwijl haar vader er bij was op het vliegveld en in de auto.

Die man met de thaise vriendin vind ik te goed voor haar. Hij zegt dat zij zo goed voor hem is. Met wat? Vind het zo absurd dat hij zo'n bruidsschat moet kopen en daarnaast nog meer dure dingen echt belachelijk!
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Mrt 2018 17:53

Re: 90 days to wed before the 90 days

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mrt 2018 20:57

Re: 90 days to wed before the 90 days

Ik volg het niet echt meer en als ik kijk is dat meer omdat ik wil weten hoe het gaat met Nicole. Bovendien vind ik 2 uur best veel en haak al snel af als ik het al probeer.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Apr 2018 14:22

Re: 90 days to wed before the 90 days

Kijkt iemand het nog. Soms denk ik echt wat zijn die amerikanen toch vaak dom zeg.

Die forse vrouw ( naam even vergeten) die een vriend uit de DR heeft vroeg aan hem wat hij wilde doen voor zijn vrijgezellenfeest. Luis heet hij dacht ik. Hij laat alles aan haar over en zegt dat het haar bruiloft is. Zit steeds dom te lachen om van alles en lijkt wel onder invloed. Ik had het niet door laten gaan, maar heb gister gehoord dat ze na een huwelijk van 6 mnd uit elkaar zijn. Zij heeft dat besloten en nu word ze pas wakker!


Zelfde verhaal bij Elizabeth. Dat hoor je niet te vragen! Diegene die trouwt moet maar afwachten en al helemaal niet gaan peilen wat ze leuk vinden.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2018 13:24

Re: 90 days to wed before the 90 days

Kijkt er iemand nog naar? Wat vinden jullie van de ''stellen''.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers