Slechte service Coolblue!
Toch maar nadenken of ik daar ooit nog wel wat wil kopen.
Whatever schreef:Mijn lader van mijn laptop is gesneuveld. Werd ook opgestuurd, duurt ook 2-3 weken. Heb het met mijn telefoon ook wel eens gehad. Volgens mij is dat wel vrij standaard voor reparatie helaas. Dit was mediamarkt. Telefoon bij Vodafone. Volgens mij zijn dat gewoon standaard reparatietermijnen. Kan natuurlijk met opsturen en onderzoeken en repareren ook niet echt sneller.
Ik baalde ook, want ik kan natuurlijk geen 3 weken zonder laptop. Maja.. Dus heb maar een nieuwe gekocht en dan heb ik er straks 2 ofzo.. Vet onzinnig. Vet duur ook (negentig euro voor een lader).
Prosecco schreef:Whatever: je hebt ook compatible laders. Daar zitten dan verschillende uiteinden bij zodat je hem passen voor jouw apparaat kunt maken. Dit is dan geen merk, maar wel een stuk goedkoper. Ik geloof dat ik er ooit een besteld heb voor 30 euro (en weer terug gestuurd omdat mijn leverancier de lader nog op tijd voor mijn vlucht kon langs brengen)
Geel schreef:Hm, mijn ervaring is echt héél anders.
Wij moesten een nieuwe wasmachine. Diezelfde avond besteld, de volgende ochtend stonden ze om 9 uur op de stoep. Ik heb nog nooit zo'n snelle service gehad.
Marin schreef:Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.
Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.
caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.
Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.
Nooit problemen gehad met MM, Kijkshop als er wat kapot was dan mocht ik direct een nieuwe uitkiezen. Niks opsturen.
caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.
Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.
Nooit problemen gehad met MM, Kijkshop als er wat kapot was dan mocht ik direct een nieuwe uitkiezen. Niks opsturen.
Girli schreef:Daarom zijn ze ook failliet vermoed ik.caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.
Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.
Nooit problemen gehad met MM, Kijkshop als er wat kapot was dan mocht ik direct een nieuwe uitkiezen. Niks opsturen.
On topic, ik heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue, ook goede adviezen gekregen in de winkel. Al heb ik nog nooit een kapot product gehad.
@Whatever, replacedirect geprobeerd? Die hebben voor de meeste laptops wel een alternatieve lader.
Girli schreef:Daarom zijn ze ook failliet vermoed ik.caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ik bestel zelfs bij Cool blue ook als het iets duurder is dan elders want de service is juist zo fantastisch. Ik betaal graag voor goede service en dat vind ik juist daar.
Jouw defecte producten sturen zij door naar de leverancier dus dat heeft weinig met henzelf te maken. Dit had je ook gehad wanneer het om een product gekocht bij de media markt was gegaan.
Nooit problemen gehad met MM, Kijkshop als er wat kapot was dan mocht ik direct een nieuwe uitkiezen. Niks opsturen.
On topic, ik heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue, ook goede adviezen gekregen in de winkel. Al heb ik nog nooit een kapot product gehad.
@Whatever, replacedirect geprobeerd? Die hebben voor de meeste laptops wel een alternatieve lader.
Gebruikers in dit forum: Auxo