Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Anoniem257

Bericht 19 Feb 2018 15:09

Re: Datetopic #4

Feline schreef:t bij jou zeg! En je laatste zin betekent dat je het aandurft om er een naam aan te geven? :)

Edit: volgens mij heb ik ons rechtstreeks de friendzone ingegooid besef ik me nu. Hij voegde me gister toe op FB dus toen stuurde ik: het is officieel, we zijn nu echt vrienden! Toen volgde insta en reageerde hij met: nu zijn we beste vrienden! Maar daarop stuurde ik: je was al m’n beste vriend toen je mijn ultieme relaxavondje beschreef! Sindsdien is ‘t stil :’)

:haha: :haha:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 20 Feb 2018 19:23

Re: Datetopic #4

Ok, aangezien ongemakkelijke situaties het leukste zijn gaat date zaterdag nu mee met mij en een hele groep nieuwe vrienden naar de bingo! En ik vind ‘t onwijs tof dat ie ‘t allemaal wel ok vindt :)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 21 Feb 2018 13:57

Re: Datetopic #4

@ Feline: oh dat idee had ik niet, dat je het liefst gewoon op vriendschappelijke basis wat met hem wilde. Gaat hij op korte termijn weer weg dan? Dat zou wel jammer zijn, zeker als het zo goed met hem klikt.
Al blijkt dat nu misschien ook wel uit jullie date. Ik zou niet zo snel met een groep wat gaan doen bij een eerste echte date, maar fijn dat je er zin in hebt en leuk vindt!

RS wat ontzettend jammer dat je date-avontuur er al weer op zit. Jullie leken het eerst zo leuk te hebben samen. Verder ook geen contact meer gehad samen? Jammer, maar als die chemie er niet meer is houdt het wel op he.

Een echte naam heb ik nog niet aan mijn date gegeven, dat vind ik ook wel weer lastig ofzo. Maar ik heb niet echt het gevoel alsof we echt nog aan het daten-daten zijn. Denk dat we er allebei wel zeker van zijn dat we elkaar leuk vinden en dat we verder willen met elkaar en zien waar we uitkomen. En dat is erg prettig moet ik zeggen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 21 Feb 2018 15:44

Re: Datetopic #4

Ik zie het zaterdag wel Winegum :) Tot nu toe hebben we onwijs leuk contact maar het lijkt me heel onpraktisch om verliefd te worden aangezien hij een specifieke opleiding hier doet waar hij uiteindelijk in Nederland geen baan in kan krijgen omdat hij geen Nederlands spreekt. Superslecht trouwens want hij woont hier al 3 jaar geloof ik. Het is allemaal even anders dan anders want normaal zou ik ook nooit zulk intensief contact met iemand hebben zonder hem te zien.

Zaterdag is een heel leuk feestje hier en aangezien al m’n ‘vrienden’ internationaal zijn en hij aangaf nog veel te willen zien nu z’n studie wat rustiger is leek het me wel leuk voor hem om de rest te leren kennen. Ik zie hem sowieso voor ‘t feest maar voor nu dus niet als date date :) Maar dit is exact wat ik in ‘t buitenland ook deed dus ik vind ‘t heel fijn zo.

Edit: meteen maar even gevraagd en hij is hier nog maar tot juni dus hopelijk is ‘t gewoon gezellig als vrienden

Ben je verliefd? :D
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Feb 2018 23:39

Re: Datetopic #4

Heeey Feline waar komt hij dan vandaan? Enne, dat is in joiw geval toch miet erg, jij bent toch zo’n globe trotter ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Feb 2018 12:59

Re: Datetopic #4

Nou inderdaad, wat Marsy zegt. Mooie gelegenheid om tegen die tijd mee te gaan en lekker de wereld te ontdekken haha. Echt iets voor jou!

Uhm, ja ik ben wel verliefd haha! Ik word erg blij als ik hem zie en bij hem ben, dus dan kun je wel over verliefdheid praten toch haha.

Mensen die me in het echt zien zeggen ook telkens dat ik zo straal en gelukkig uit mijn ogen kijk haha.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 22 Feb 2018 16:15

Re: Datetopic #4

Wat leuk Winegum! Verliefd zijn is echt zó leuk! Geniet ervan!

Ja, het duurt gewoon even te lang. Hij wilde eigenlijk vorige week al een drankje doen maar toen had ik al plannen. En nu appen we al 2 weken en merk ik dat ik er geen zin meer in heb omdat ik gewoon normaal met ‘m wil praten. Hij is ook een stuk stiller, mede denk ik omdat we elkaar dus in ‘t echt wellicht wel helemaal niet interessant vinden. Maar qua karakter vind ik ‘m heel aantrekkelijk. Veel gereisd, surft sinds ie klein is, heeft in dezelfde landen als ik gewoond, doet leuke studie, is eindelijk een keer niet 5 jaar jonger.. Maar als ik even op de feiten vooruit loop wil ik juist rust en hier blijven en hij wil terug naar Australië om te surfen etc. Nogmaals, ik wacht het weekend even af :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 24 Feb 2018 12:19

Re: Datetopic #4

Ik ben wel een beetje nerveus nu :) Kreeg ook nog een berichtje van een jongen die ik donderdag in de kroeg had ontmoet of ik zin had om uit eten te gaan komende week. Het was echt super gezellig met hem en ik zou hem goed als vriend kunnen hebben maar zoiets heb ik nu dus ook tegen ‘m gezegd en nu is ‘t een heel vaag gesprek. Het lijkt me namelijk oprecht gezellig om met ‘m af te spreken maar dus niet als date maar hij vindt t stom dat ik dat nu al uitspreek haha
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 24 Feb 2018 15:52

Re: Datetopic #4

Hoe doe jij dat toch, Feline? Het lijkt wel of jij óveral aanspraak hebt van mannen die interesse in je hebben.

Maar verder, veel plezier dit weekend!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 25 Feb 2018 08:51

Re: Datetopic #4

Haha Char, valt mee hoor! Maar ik denk dat ‘t komt door het reizen. Daardoor moet je vrij open en sociaal zijn wil je niet constant alleen zijn dus ik maak gemakkelijk contact.

Ik heb echt zo’n leuke avond gehad! Hij kwam naar het hostel toe waar we pre drinks aan ‘t doen waren en ik had bijna medelijden met ‘m. Gooide hem echt voor de leeuwen met een groep van 7 meiden. Maar die meiden zijn allemaal onwijs leuk en hij ging er heel relaxed mee om. Scheelt dat iedereen Engelstalig is dus hij voelde zich waarschijnlijk meer op z’n gemak dan ik :) Daarna naar de bingo gefietst wat echt fantastisch was! Iedereen stond op de tafels te dansen, superleuke sfeer! Ik zou niet zo snel op ‘m afstappen in de kroeg, niet het type waar ik normaal voor ga, maar het voelt heel vertrouwd met ‘m eigenlijk. Maar goed, moeten nu eerst maar een keer ‘normaal’ afspreken.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Feb 2018 09:08

Re: Datetopic #4

Ik ben speciaal online gegaan om te kijken of er al nieuws was wat betreft jouw date Feline haha. Ik vind dit een heeeeele leuke update ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 25 Feb 2018 10:04

Re: Datetopic #4

Nahh, dat is lief haha :) Ja, ik ben blij! Ik liep even met ‘m mee naar z’n fiets en toen vroeg ie ook direct ‘wanneer zie ik je weer?’ Gaat allemaal lekker makkelijk.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 26 Feb 2018 10:20

Re: Datetopic #4

Leuk Feline! Maar vind je hem op vriendschappelijke basis leuk? Of vind je hem wel aantrekkelijk/zie je wel wat meer in hem?

Fijn te horen dat jullie het in elk geval heel erg gezellig hebben gehad samen.

Hier ook weer een erg leuk weekend gehad! Mijn ouders kwamen zondagmorgen even langs. Ze waren toevallig in de buurt (ze wonen normaal 1,5u rijden verderop) en dat was het ideale moment om even kort kennis te maken met mijn date. Dat liep eigenlijk wel soepel en was best prima. Sowieso onwennig natuurlijk, maar wel leuk verder.

Daarnaast hebben we een heel leuk weekend samen gehad. Veel samen geweest en dat heeft me echt goed gedaan. Ik merk echt dat ik goed verliefd ben en dat ik heel gelukkig word van deze momenten samen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Feb 2018 12:07

Re: Datetopic #4

Oh ik vind het zo leuk voor je, Winegum! Heerlijk om zo verliefd te zijn!
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 26 Feb 2018 12:21

Re: Datetopic #4

Leuk Winegum! Volgens mij heb jij niets meer te zoeken hier ;) Heerlijk dat verliefd zijn!

Ik vind ‘t even lastig. Heb echt even 1 op 1 tijd nodig met hem om daarachter te komen. Ik vond ‘t wel fijn om dichtbij ‘m te zijn en hij gaf me steeds een hand als ondersteuning (ik had m’n kruk niet mee) en dat was ook fijn. Maar het blijft sowieso gewoon lastig en het zou beter zijn om geen contact meer te hebben qua gecompliceerdheid. Merk dat ik ook even in een onzekere bui zit. Ik stuurde gister iet sarcastisch en daar ging hij op in en normaal kan ik dat heel goed hebben maar gister voelde ik me er echt rot door. Vanochtend kreeg ik alweer een berichtje van de jongen van donderdag, wanneer ie me deze week mee uit eten mag nemen. Dus die ben ik ook nog een uitleg verschuldigd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 27 Feb 2018 08:15

Re: Datetopic #4

Wat een lieve reactie Bliss!
En jij ook Feline. Ik heb hier denk ik ook niks meer te zoeken, maar volgens mij is het andere topic verder ook echt dood.

Probeer je hem misschien meer op afstand te houden omdat je eigenlijk helemaal niet wil dat het daadwerkelijk iets gaat worden vanwege alle gecompliceerde dingen die erbij komen kijken?
Misschien moet je dat allemaal gewoon lekker even los laten en kijken hoe het met hem 1 op 1 gaat?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 27 Feb 2018 08:29

Re: Datetopic #4

Zo leuk voor je, Winegum! :D
Via Paiq heb je hem leren kennen, toch?
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 27 Feb 2018 08:33

Re: Datetopic #4

Ja klopt!
Hoe is het bij jou en de liefde? Gaat goed he?
Hoe is het met de afstand tussen jullie? Een beetje te doen?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 27 Feb 2018 08:55

Re: Datetopic #4

Het gaat super! :love: Volgende week zijn we alweer 9 maanden samen en gaan we een lang weekend weg in eigen land. Mijn vriend heeft alles geregeld en ik heb geen idee waar hij me mee naartoe neemt.
Aan de afstand zijn we inmiddels gewend en het is goed te doen.

Geniet van de verliefdheid. Het is een heerlijk gevoel!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 02 Mrt 2018 18:17

Re: Datetopic #4

Chava, is het dit weekend dat je iets leuks gaat doen? Veel plezier dan!

Winegum, ik hou 'm zeker niet op afstand maar hij mij wel aangezien hij niets meer stuurt. Zouden vanavond drankje doen maar heb al 2 dagen niets meer gehoord dus vind 't wel prima. Laf dat ie niet eens het fatsoen heeft om even af te zeggen. Maaaarrr, ik heb onverwachts gisteravond een superleuke avond gehad! Was vanuit sportschool in m'n sportkleren naar vriendin gefietst die in een hostel werkt en ik zat daar lekker poffertjes te eten toen er een hele leuke jongen binnen kwam. Vriendin bleek hem te kennen, hij stelde zich voor aan me en ik was meteen verkocht haha. Dat bleek dus wederzijds te zijn dus we zijn tot 5 uur 's ochtends met z'n tweeen op stap geweest (in m'n sportkleren haha), hij stond erop me naar huis te brengen dus heeft 3km in -15 naar m'n huis gelopen :) Toen heb ik maar een uber besteld voor 'm en vanochtend vroeg ie of ik koffie wilde drinken dus dat hebben we net gedaan. Helaas is 't compleet zinloos want hij komt uit NYC, is veel jonger en zit op dit moment in het vliegtuig naar Duitsland (en hij wil dat ik daar volgend weekend heen vlieg). Het is trouwens echt totaal niet m'n type maar hij heeft echt een enorme fijne energie en maakt me echt heel erg aan 't lachen en daardoor vind ik 'm heel aantrekkelijk. 'Liefde' is maar een vreemd iets :)
<<

Anoniem232

Bericht 02 Mrt 2018 20:36

Re: Datetopic #4

Ah feline dat klinkt zo tof, van die laatste!
Ik zou gewoon naar Duitsland vliegen, waarom zou je 't niet doen?
Zo ben ik 'n paar maanden terug voor 'n weekend naar Londen gegaan voor 'n Australiër die ik 1x IN Amsterdam had gezien. Heb 'n heel tof weekend gehad!
<<

Anoniem232

Bericht 02 Mrt 2018 20:36

Re: Datetopic #4

En vet stom van die eerste gast trouwens. Zo laf om gewoon niks meer te laten horen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 02 Mrt 2018 21:29

Re: Datetopic #4

Ja, sneu he :) Ook zo niet verwacht van hem! Edit: hij appt nu net met een uitleg, beetje lastig te vertalen maar hij heeft geloof ik nogal veel aan z'n hoofd en biedt z'n excuses aan. Naja, ik reageer daar later nog wel op.

En ja, ik zou ook zo naar Duitsland vliegen hoor. Hij zit vlakbij een skigebied en hij snowboard dus ik zou extreem blij worden van een dagje skien! Eerst maar kijken of we nog contact hebben komende week. Ik weet van mezelf dat ik snel interesse verlies als iemand amper iets laat horen. Het was in ieder geval een hele fijne avond/nacht en middag en hij appte net ook dat ie het heel leuk met me vond maar dat het veel te kort was.

Hoe was dat weekend in Londen dan? Daarna nog contact gehouden? Wel tof dat je dat gedaan hebt! Soms klikt het gewoon met iemand he? Had dat in Canada ook met een jongen, nooit iets mee gebeurd verder want die was echt echt heel jong maar ik kreeg zoveel energie van hem en ook hij maakte me enorm aan het lachen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Mrt 2018 19:10

Re: Datetopic #4

Nog wat gehoord van die jongen Feline?

Ik ben een beetje aan het klote op Tinder. Ik begin nu weer een beetje interesse te krijgen in het andere geslacht na vorig jaar. Nu heb ik toch iemand waarmee ik een beetje aan het ouwehoeren ben. Ziet er leuk uit die jongen, echt waar maar is de leadzanger van een Nederlands-Duitse band. Ze zingen vooral Schlagers :palm: en dat schijnen ze in Duitsland heel goed te doen, nummer 1 en zo in hitparades. Ik weet nog even niet wat ik daar van moet denken. Ik vind het nu vooral grappig haha.
O ja, ze hebben 1 Nederlandstalig nummer uitgebracht en dat is echt zo een piraten nummer. Ik ben een beetje gaan google haha.

Laat het duidelijk zijn, het is niet mijn muziek haha
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 720

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 12 Mrt 2018 12:16

Re: Datetopic #4

Silly-One schreef:Nog wat gehoord van die jongen Feline?

Ik ben een beetje aan het klote op Tinder. Ik begin nu weer een beetje interesse te krijgen in het andere geslacht na vorig jaar. Nu heb ik toch iemand waarmee ik een beetje aan het ouwehoeren ben. Ziet er leuk uit die jongen, echt waar maar is de leadzanger van een Nederlands-Duitse band. Ze zingen vooral Schlagers :palm: en dat schijnen ze in Duitsland heel goed te doen, nummer 1 en zo in hitparades. Ik weet nog even niet wat ik daar van moet denken. Ik vind het nu vooral grappig haha.
O ja, ze hebben 1 Nederlandstalig nummer uitgebracht en dat is echt zo een piraten nummer. Ik ben een beetje gaan google haha.

Laat het duidelijk zijn, het is niet mijn muziek haha


Gewoon zeggen dat ie voor jou niet hoeft te zingen
A.K.A Slaatje

]
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers