Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 12 Feb 2018 19:40

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik hou van die combi dus had hem ook gekocht toen ik hem in de winkel zag staan. En hij is inderdaad heerlijk! Heb de volgende dag gelijk nog een paar gekocht.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Feb 2018 19:54

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Oh yes, ik eet nu dit:

Afbeelding

:banaan: :banaan: :banaan:
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 12 Feb 2018 20:12

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Die had ik vorige week ook voor mezelf gekocht, toen mijn vriend een avondje weg was.
Ik vond hem echt geweldig lekker zeg!
<<

Anoniem321

Bericht 14 Feb 2018 10:26

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ohh, dat ziet er inderdaad lekker uit! Ga ik ook proberen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Feb 2018 10:35

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Jep, echt een aanrader, goddelijk! Van die lekker krokante stukken chocola erdoorheen, love it! :cheering:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 14 Feb 2018 10:38

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Goed gevuld ook? Als in; niet hoeven zoeken om stukjes almond/chocola?
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 14 Feb 2018 11:05

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Dat ziet er lekker uit!
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Feb 2018 11:40

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Cotton schreef:Goed gevuld ook? Als in; niet hoeven zoeken om stukjes almond/chocola?


Sowieso zitten door het hele ijs stukjes almond (geloof ik), en de hele bovenlaag en de onderlaag zijn van chocola. Tussendoor zitten ook stukken van diezelfde chocola. Ik ben enthousiast en wil het nu alweer! :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Juli14th.

Noob

Berichten: 54

Geregistreerd: 01 Feb 2018 14:26

Bericht 14 Feb 2018 11:40

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik vind de Magnum Almond ook geweldig en hij is goed gevuld Cotton, je hoeft niet te zoeken naar stukjes almond en chocola. Hij is wel heel machtig maar des te langer kun je er mee doen. De witte variant is ook een aanrader!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Feb 2018 11:44

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Wij hadden laatst toen m'n schoonmoeder bleef eten deze ijsjes van Rudolph van Veen. Zijn kleine éénpersoonsporties, ideaal. We hadden drie smaken, waarvan de mango (rainforest chocolate) mijn favoriet was.

Afbeelding

En laatst toen ik alleen thuis was heb ik deze Oikos Salted Caramel geprobeerd. Die vond ik redelijk. De yoghurt was van zichzelf al erg zoet en de karamel had juist wel wat meer smaak mogen hebben.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Feb 2018 16:58

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Juli14th. schreef:Ik vind de Magnum Almond ook geweldig en hij is goed gevuld Cotton, je hoeft niet te zoeken naar stukjes almond en chocola. Hij is wel heel machtig maar des te langer kun je er mee doen. De witte variant is ook een aanrader!

Ik at deze van de zomer binnen 2 avonden op. Is inderdaad heerlijk! Ik was eerst teleurgesteld want dacht dat er alleen chocolade bovenop zat maar inderdaad zit het ook aan de wanden, op de bodem en stukken in het ijs zelf. Heerlijk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Feb 2018 17:36

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Carrie schreef:
Juli14th. schreef:Ik vind de Magnum Almond ook geweldig en hij is goed gevuld Cotton, je hoeft niet te zoeken naar stukjes almond en chocola. Hij is wel heel machtig maar des te langer kun je er mee doen. De witte variant is ook een aanrader!

Ik at deze van de zomer binnen 2 avonden op. Is inderdaad heerlijk! Ik was eerst teleurgesteld want dacht dat er alleen chocolade bovenop zat maar inderdaad zit het ook aan de wanden, op de bodem en stukken in het ijs zelf. Heerlijk!


Ik at 'm in één avond op. :laughcry: (Maar ik ben met z'n tweeën.)
❤ 7 juni 2018
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Feb 2018 18:06

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Die Magnum ziet er wel lekker uit! Hoe zit het met het “breken” wat ik zie in de reclame?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Feb 2018 18:08

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Je moet voor het eten een paar keer goed in die beker knijpen, dat staat ook op de verpakking. De laag chocola breekt dan, zowel aan de zijkant als bovenop, en dan kan het genieten beginnen. :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 14 Feb 2018 18:14

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Bliss schreef:
Carrie schreef:
Juli14th. schreef:Ik vind de Magnum Almond ook geweldig en hij is goed gevuld Cotton, je hoeft niet te zoeken naar stukjes almond en chocola. Hij is wel heel machtig maar des te langer kun je er mee doen. De witte variant is ook een aanrader!

Ik at deze van de zomer binnen 2 avonden op. Is inderdaad heerlijk! Ik was eerst teleurgesteld want dacht dat er alleen chocolade bovenop zat maar inderdaad zit het ook aan de wanden, op de bodem en stukken in het ijs zelf. Heerlijk!


Ik at 'm in één avond op. :laughcry: (Maar ik ben met z'n tweeën.)

Dat telt gewoon hoor.
In m'n verlof ga ik ook een pint halen. :D
<<

Anoniem304

Bericht 16 Feb 2018 14:15

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Nog geen verlof, wel een pint gehaald, maar ik vind er niks aan haha.
Geef mij maar Ben&Jerry's!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Feb 2018 17:29

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Omg het water loopt me in de mond bij die Magnumbeschrijvingen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem318

Bericht 18 Feb 2018 17:54

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb de magnum pint naar aanleiding van de beschrijvingen hier ook geprobeerd en vond hem wel lekker! Misschien iets te zoet alles bij elkaar. Pot is wel in een keer opgegaan :omg:
<<

Anoniem304

Bericht 18 Feb 2018 18:15

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik vond het ijs veel te zoet en de brokken chocola echt enorm groot en veel te weinig amandelstukjes. Had echt hele of halve amandelen verwacht in chocola gegoten ofzo.
Viel mij echt enorm tegen dus.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 19 Feb 2018 11:35

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Woww ik vind het echt knap als je zo'n hele bak in je eentje op krijgt! Smaakt het ijs naar het ijs dat normaal ook in een magnum zit?
<<

Anoniem318

Bericht 19 Feb 2018 11:56

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Haha, ik vond het niet eens zo moeilijk! Daarom ga ik het ook niet meer kopen. Had wel die dag de rest van mijn maaltijden aangepast hoor, minder gegeten dan normaal en ultraclean, anders was het misschien ook niet gelukt. Het ijs leek mij zoeter dan bij een gewone magnum, maar ik eet eigenlijk bijna nooit magnums, dus heel zeker weet ik het niet.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 19 Feb 2018 15:28

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Haha, je moet lekker eten wat je zelf wilt hoor! Maar ik vind ijs altijd zo koud (joh) dus ik ben er na een paar happen wel klaar mee. Grote stukken chocola klinkt overigens wel goed :smile: .
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 22 Feb 2018 10:42

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik wil graag iedereen (of nouja, vooral de mama’s haha) even tippen over de Jumbo luiers. Wat zijn die dingen fantastisch!! Pampers zijn ook wel ok, die hebben we bij T altijd gebruikt, maar die jumbo dingen passen echt zo geweldig goed!! Superzacht en veel soepeler en betere pasvorm en veeeeeeel goedkoper. Zelfs als je pampers on de aanbieding koopt. Aanrader!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 22 Feb 2018 10:53

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Fijner dan de Kruidvat, of heb je die nooit geprobeerd Zora?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Patsy

Bericht 22 Feb 2018 11:03

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Fijn zijn die hè, Zora. Wij gebruiken die ook altijd.

Pippa, ik vind ze fijner dan Kruidvat luiers. Maar mijn zoons hebben allebei een lang bovenlijf en lekten aan de bovenkant door. Dus dat kan ook aan mijn kinderen liggen.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers