Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je babykamer!

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Feb 2018 20:48

Re: Show je babykamer!

Arwyn schreef:Oh, ik vind die bedjes zo leuk!
Jammer dat ze vaak ook zo duur zijn..

Het ledikant wat naar de baby gaat, was dubbel zo duur :palm:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

ChiQ

Bericht 08 Feb 2018 21:07

Re: Show je babykamer!

Arwyn schreef:Oh, ik vind die bedjes zo leuk!
Jammer dat ze vaak ook zo duur zijn..



Ja, echt, maar die van Juul is topkwaliteit hoor, waar voor je geld:)


http://www.hetslaaphuisje.nl/a-51071312 ... lla-black/
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 08 Feb 2018 23:12

Re: Show je babykamer!

Tof Chiq!

Leuk dat bed ook Taeda, toch nog soort ledikant.

Hier kan dat helaas niet staan denk ik door de schuine kappen op slaapkamers. Misschien toch eens meten want ik vind het heel tof!
⁠♡♡♡
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Feb 2018 23:23

Re: Show je babykamer!

Ja, in het begin zullen we beide zijkanten er nog op hebben. Hij is natuurlijk pas 18 maanden straks.

Als je handig bent, iemand kent of een bed op maat laat maken, kan het ook precies tegen je schuine kap aan.
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem253

Bericht 09 Feb 2018 05:32

Re: Show je babykamer!

Heel erg leuk ChiQ! Gaaf bed ook.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 09 Feb 2018 08:11

Re: Show je babykamer!

Geweldig die huisjesbedden, zo leuk! En wat een gave kamer heeft je zoon Chiq!

Mijn dochter heeft een soort 'boomhutbed', een halfhoogslaper. Was toen in de aanbieding bij Leen Bakker, en de kwaliteit valt me ontzettend mee en we hebben er nu al bijna 5 jaar plezier van.

Vond zo'n bed ook wel een hele uitgave (en dan was die van ons 'maar' iets van 350), maar zeker een eenpersoonsversie zoals wij hebben kan jaren mee.
<<

ChiQ

Bericht 09 Feb 2018 09:01

Re: Show je babykamer!

Dankje, Hippie! Julians bed is ook 90x200 dus kan lang mee en dan op een dag naar de zolder.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 11 Feb 2018 20:20

Re: Show je babykamer!

Zo, wij hebben de babykamer vandaag dan eindelijk (zo goed als) af gemaakt, ben er zo blij mee!
Als het goed is komen de gordijnen deze week, m'n aankleedkussen is in bestelling en dan nog wat leuke accessoires, maar dan is ie echt af :love: :love:


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het stoeltje in de hoek komt uit mijn oude appartement, ik twijfel nog een beetje of ik hem wel of niet ga laten staan of dat ik toch nog op zoek ga naar een leuke schommelstoel :eyes:
Bedje heb ik even voor de show opgemaakt, vandaar alle kreukels enzo haha. Het moet nog gewassen worden, dus gaat er uiteindelijk weer af, maar ach.... ik was lekker bezig :palm:
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 11 Feb 2018 20:25

Re: Show je babykamer!

Oh ik vind die stoel er juist heel leuk bij staan! Lijkt heel knus en comfortabel! Ik zou m houden ;)

(Wij hebben een schommelstoel en op zich zit die best lekker hoor, maar hij heeft een lage rugleuning dus je kan niet even lekker je hoofd laten rusten ofzo
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 11 Feb 2018 21:56

Re: Show je babykamer!

Mij lijkt een schommelstoel heel leuk, maar veel minder praktisch dan zo'n fijne stoel zoals je er nu hebt staan JaneDoe dus ik zou hem laten staan! Wat een leuk kamertje hebben jullie ervan gemaakt.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Feb 2018 22:04

Re: Show je babykamer!

Erg leuk geworden, JD!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Feb 2018 22:07

Re: Show je babykamer!

Heel erg leuk Jane Doe! Ik zou juist de stoel laten staan maar ik ben dan ook bang voor schommelstoelen. Ik wilde juist een stilstaande stoel. Ik zit er elke dag in, nog steeds. Heerlijk.

Ik vind de meubels heel mooi. Heel anders dan ons kamertje maar ik hou hier ook wel van hoor. Mooi!
Let's discover the world together.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 11 Feb 2018 22:25

Re: Show je babykamer!

hmmmm de stoel toch nog maar eens overwegen dus :eyes: Hij zit wel onwijs lekker en de armleuningen zijn precies goed voor het voeden denk ik.... maar ik had zelf het idee dat ie misschien wat "fors" was voor dat hoekje. Ik laat 'm voorlopig nog maar even staan, kijken of ik eraan wen.

Ik ben ook onwijs blij met de meubeltjes, zo'n goede MP koop geweest!
Ik heb alleen véél teveel bergruimte. De kledingkast is echt huge, het ledikantje heeft 2 lades en mijn hele commode is nog leeg. Ik zou, naast luiers, ook niet zo goed weten wat ik daar allemaal in moet bewaren :eyes: Maar goed, komt uiteindelijk vast wel vol met van alles....
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Feb 2018 22:36

Re: Show je babykamer!

Kleertjes die te klein zijn. De kast groeit nu vol daarmee bij ons. En je krijgt bergen met zooi joh, allemaal speelgoed enzo. Komt heus goed haha.

En ja ik zou die stoel lekker zo houden. Ik heb zoveel dutjes op zo'n stoel gedaan. Dan wil je ook een beetje comfortabel zitten joh.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem260

Bericht 12 Feb 2018 07:20

Re: Show je babykamer!

Komt vol hoor!
In onze commode ligt de kleding, in de kast kleertjes die te groot/te klein zijn, beddengoed, speelgoed, luier(doekjes)voorraad...
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 12 Feb 2018 09:28

Re: Show je babykamer!

Leuke kamer JD! En ik zou ook de stoel lekker laten staan. Maar net als Marin ben ik ook bang voor schommelstoelen haha! Ik pak altijd met 2 handen de leuningen vast, anders ben ik bang dat ik ernaast ga zitten ofzo. Maar dat gaat natuurlijk niet met een baby in je armen :-).

Kastruimte heb ik ook echt over. De commode is op zich wel gevuld met lakentjes/dekentjes/zwitsal spullen/hydrofiele doeken/luiers/billendoekjes etc. Maar de kledingkast is wel zo goed als leeg haha.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Feb 2018 09:43

Re: Show je babykamer!

Heel mooi JD! Ik vind de kleuren echt supergoed. En die bergruimte is fijn joh! Desnoods zet je er nog dingen als maxi cosis in, kadootjes waar baby nog niet mee kan spelen, andere meubeltjes etc etc.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Feb 2018 09:48

Re: Show je babykamer!

Mooi kamertje JD!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Feb 2018 09:58

Re: Show je babykamer!

Ik heb nu ook nog veel kastruimte over, maar ik vind dat juist fijn! Ik ben niet bang dat dat zo blijft haha, moet nog zo veel spullen hebben! Ook fijn als je een paar pakken luiers in de aanbieding kunt scoren toch en die daar op kunt bergen?

Die stoel lijkt me heerlijk zitten trouwens. Die stoel van ons is geen stoel waar je lang op gaat chillen, we hadden gewoon geen plek voor een fauteuil. Anders had ik dat ook wel gewild. Maar goed, chillen doe ik dan wel ergens anders.
❤ 7 juni 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 12 Feb 2018 10:21

Re: Show je babykamer!

Heel mooi JD!

Ik wilde ook graag een schommelstoel maar nu hebben we er een fijne fauteuil staan. Ik wil niets anders meer, zit er nog vaak met de voedingen omdat de stoel zo lekker zit. En in de eerste weken toen hij krampjes had hebben we er ook geregeld gezeten met hem.
10.04.17
<<

Anoniem243

Bericht 12 Feb 2018 12:18

Re: Show je babykamer!

Mooi JD. Zou de stoel laten staan, heerlijk! Bij ons past een commode en wiegje dus zo'n stoel erbij is geen optie helaas, lijkt me zo fijn!
<<

ChiQ

Bericht 18 Feb 2018 19:16

Re: Show je babykamer!

Heel leuk Jane doe! Vind de lambrisering hoger ook erg leuk!
De stoel kan altijd nog weg, vind het leuk staan!

Zal Juuls kamer nog even laten zien:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit ikea meubeltje is eigenlijk tijdelijk, er komt een op maat gemaakt ding maar eigenlijk ben ik wel blij met dit. De ombouw voor de radiator moet nog komen en wat plankjes.
<<

Anoniem252

Bericht 18 Feb 2018 22:26

Re: Show je babykamer!

Dat bed is echt te gek zeg! Vind je zoon vast ook geweldig of niet?
<<

Anoniem234

Bericht 19 Feb 2018 00:34

Re: Show je babykamer!

Toffe kamer chiq!
<<

Anoniem253

Bericht 19 Feb 2018 07:18

Re: Show je babykamer!

Mooi geworden ChiQ!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: MissBitchy