Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix

<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 18 Feb 2018 20:43

Re: Netflix

Iemand nog een leuke tip voor een meiden film?
Vrijdag ga ik met twee vriendinnen film op netflx kijken maar we zoeken nog wat inspiratie.
Liefst iets vrolijks dus geen horror /thriller achtig iets.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 18 Feb 2018 23:05

Re: Netflix

Carrie schreef:Leuk Susan!
Exo ja die heb ik gezien. Ik vond hem apart. Snapt wel dat het een cultding is maar ik ben niet hel enthousiast. Vind vooral het meisje irritant.


Ik vond ze allebei irritant. Ben ook niet verder gekomen dan aflevering 2 of 3, ik weet niet eens meer waar ik ben afgehaakt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 20 Feb 2018 12:18

Re: Netflix

O, wat is Everything Sucks een leuke lieve serie! Die muziek, die kleren, het hele verhaal. Ik vind die rector ook zo'n grappige man. Sowieso zijn de volwassenen in deze serie heel relaxed, niet van die dominante mensen die om elke scheet drie maanden huisarrest geven en van wie de kinderen helemaal niks mogen, zoals vaak in Amerikaanse series. En wat leuk dat
Spoiler: weergeven
Kate en Emaline aan het eind bij elkaar komen
!

Op de een of andere vage manier heb ik wel aflevering 9 gemist, dus die moet ik alsnog even kijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Feb 2018 16:38

Re: Netflix

Ik moet er nog aan beginnen, maar is het niet kinderachtig met die scholieren? Ben een beetje klaar met highschoolseries, maar ik vind de 90's wel heel leuk!
❤ 7 juni 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 20 Feb 2018 19:35

Re: Netflix

Ik heb hetzelfde als jij, ik vind de meeste highschoolseries en -films ook niet meer zoveel aan, maar deze wel.

Ik heb ook het idee dat het gemaakt is voor mensen die in die tijd zelf tiener waren, ik denk dat tieners van nu het alleen maar hopeloos gedateerd vinden allemaal.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 20 Feb 2018 21:32

Re: Netflix

Uiltje schreef:Iemand nog een leuke tip voor een meiden film?
Vrijdag ga ik met twee vriendinnen film op netflx kijken maar we zoeken nog wat inspiratie.
Liefst iets vrolijks dus geen horror /thriller achtig iets.


- That awkward moment
- No strings attachted
- Dirty Grandpa
- Crazy stupid love (ik weet alleen niet of die op Netflix staat)
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Feb 2018 22:05

Re: Netflix

Ik kijk nu ook everything sucks, leeuk. Ik hou sowieso van tienerseries, dat is na Heartbreak High nooit overgegaan :D
Hbh heb ik een jaar of 8 geleden nog eens gedownload (met veel moeite) en helemaal opnieuw gekeken. Dat blijft toch de leukste!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Feb 2018 22:17

Re: Netflix

Carrie schreef:
Sayhtia schreef:Ik ben nu bezig met La Casa de Papel, spannend! Zat er vanaf de eerste aflevering ook meteen in.

Ja, die is wel tof! En zo mooi dat Spaans.


Ja vind ik ook, mooie taal! En er staan best wat Spaanse series op Netflix, tof!

Uiltje, The Holiday?
Step Sisters?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem273

Bericht 20 Feb 2018 23:06

Re: Netflix

Uiltje schreef:Iemand nog een leuke tip voor een meiden film?
Vrijdag ga ik met twee vriendinnen film op netflx kijken maar we zoeken nog wat inspiratie.
Liefst iets vrolijks dus geen horror /thriller achtig iets.


P.S. I Love You?
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 21 Feb 2018 11:13

Re: Netflix

Uiltje schreef:Iemand nog een leuke tip voor een meiden film?
Vrijdag ga ik met twee vriendinnen film op netflx kijken maar we zoeken nog wat inspiratie.
Liefst iets vrolijks dus geen horror /thriller achtig iets.


Safe haven moet heel mooi zijn, maar ik denk niet echt vrolijk. Wel echt een vrouwenfilm!
<<

Anoniem301

Bericht 21 Feb 2018 12:22

Re: Netflix

Susan schreef:O, wat is Everything Sucks een leuke lieve serie! Die muziek, die kleren, het hele verhaal. Ik vind die rector ook zo'n grappige man. Sowieso zijn de volwassenen in deze serie heel relaxed, niet van die dominante mensen die om elke scheet drie maanden huisarrest geven en van wie de kinderen helemaal niks mogen, zoals vaak in Amerikaanse series. En wat leuk dat
Spoiler: weergeven
Kate en Emaline aan het eind bij elkaar komen
!

Op de een of andere vage manier heb ik wel aflevering 9 gemist, dus die moet ik alsnog even kijken.

Jaaaa leuk he Susan! Het leukst denk ik inderdaad juist voor mensen van onze leeftijd. Zoveel herkenning, echt leuk. Tof ook dat een van de hoofdrolspelers donker is en daar verder normaal over gedaan wordt (wat het ook is maar je snapt me vast wel.)

Edit: dat daar de nadruk niet op wordt gelegd is eigenlijk wat ik bedoel.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Feb 2018 13:17

Re: Netflix

Vanaf volgende week weer nieuwe afleveringen designated survivor!! Ik hoop echt heel erg dat het weer net zo spannend was als de eerste paar afleveringen en niet zoals de laatste tig.

Verder kijk ik op dit moment Ozark en ben ik begonnen aan el chapo. Tot nu toe ook erg leuk.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 22 Feb 2018 13:36

Re: Netflix

Ik denk nee DS komt in maart pas weer hoor .. Maar dat is het volgende week al :eyes:
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 22 Feb 2018 13:41

Re: Netflix

Ooh ik baal zo! Ik ben overgestapt van internet/tv provider maar nu heb ik geen Netflix meer op de televisie. Nu moet ik op de tablet kijken. Wat een ellende haha.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Feb 2018 14:39

Re: Netflix

Joey schreef:Ik denk nee DS komt in maart pas weer hoor .. Maar dat is het volgende week al :eyes:

:smile:
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 22 Feb 2018 16:27

Re: Netflix

Milady schreef:Ooh ik baal zo! Ik ben overgestapt van internet/tv provider maar nu heb ik geen Netflix meer op de televisie. Nu moet ik op de tablet kijken. Wat een ellende haha.


Weet je dat zeker? Bij sommige providers zit Netflix als het ware verstopt achter een bepaalde zender en kun je alsnog via de televisie kijken.
<<

Anoniem252

Bericht 22 Feb 2018 17:57

Re: Netflix

Milady schreef:Ooh ik baal zo! Ik ben overgestapt van internet/tv provider maar nu heb ik geen Netflix meer op de televisie. Nu moet ik op de tablet kijken. Wat een ellende haha.

Je kan misschien wel een chromecast gebruiken op je tv? Veel smarttvs hebben daar een optie voor. Kun je streamen via je telefoon.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Feb 2018 20:11

Re: Netflix

Ik heb Black Mirror weer opgepakt. Of nouja, ik heb dus alleen ooit de aflevering Nosedive gezien, maar dankzij dit topic leerde ik dat het stand alone episodes zijn en ik dacht, ik ga weer eens wat kijken. Ik heb net The National Anthem gekeken en ik vond het enorm indrukwekkend.
Spoiler: weergeven
Ik snap alleen niet goed waar het mis is gegaan tussen de premier en zijn vrouw? Kan zij hem niet meer verdragen nadat zij hem zo heeft gezien ofzo? Ik begrijp het niet goed, ik zou me nog eerder voor kunnen stellen dat hij haar afwijst.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 22 Feb 2018 20:26

Re: Netflix

Ik denk het 1e Elliot. Dat zij hem niet meer kan verdragen doordat het op haar netvlies staat. Kan me dat nog ergens wel voorstellen ook.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Feb 2018 20:28

Re: Netflix

Wat ik denk bij The National Anthem:
Spoiler: weergeven
Volgens mij heeft zij het helemaal niet gezien. Ik had het idee dat ze boos is dat hij het toch heeft gedaan, al was zij ertegen en heeft zij aangegeven dat zij zich daardoor vernederd zou voelen. Ze heeft denk ik ook niks meegekregen van het dreigement dat ze niet meer in konden staan voor de veiligheid van zijn gezin en dat hij dus behoorlijk onder druk stond. Ik vond zijn vrouw behoorlijk egoïstisch. Natuurlijk is het niet makkelijk en kan je het beeld niet zomaar even uit je hoofd zetten, of je het nu daadwerkelijk hebt gezien op tv of alleen weet dat hij het heeft gedaan, maar mijn mening had haar man helemaal geen keus en is hij in feite gewoon verkracht (want gedwongen tot seks) op de landelijke televisie. En zij is vooral bezig met hoe het voor haar is en wijst hem nog eens af. Ik vond haar in elk geval weinig sympathiek.


Ik kijk nu naar Retribution, ben pas ergens in aflevering 1, maar het lijkt me een heel spannende (mini)serie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Feb 2018 20:49

Re: Netflix

Ja ik had precies hetzelfde idee als jij Susan, maar ik kan me ook wel voorstellen dat als ze het wel heeft gezien, dat het beeld zo op haar netvlies gebrand staat dat ze hem niet goed meer kan verdragen. Maar ik vind dat ook wel weer van weinig medeleven getuigen richting haar man, die inderdaad feitelijk verkracht is op wereldwijde televisie zelfs, niet alleen landelijk.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 23 Feb 2018 21:52

Re: Netflix

Gratis tipje: Seven Seconds! Ik heb net de eerste aflevering gekeken en ik vind het denk ik een hele goede serie. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het vervolg.

♥♥
<<

Anoniem245

Bericht 24 Feb 2018 08:11

Re: Netflix

Elliot schreef:Gratis tipje: Seven Seconds! Ik heb net de eerste aflevering gekeken en ik vind het denk ik een hele goede serie. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het vervolg.


Jaa ik ben er gisteren ook aan begonnen! Mij lijkt hij ook erg goed.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Feb 2018 14:10

Re: Netflix

Kira schreef:
Elliot schreef:Gratis tipje: Seven Seconds! Ik heb net de eerste aflevering gekeken en ik vind het denk ik een hele goede serie. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het vervolg.


Jaa ik ben er gisteren ook aan begonnen! Mij lijkt hij ook erg goed.

Ben ook net begonnen, lijkt me een goede serie. Heftig ook, die arme jongen uren alleen in de sneeuw.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 24 Feb 2018 16:30

Re: Netflix

Carrie schreef:
Kira schreef:
Elliot schreef:Gratis tipje: Seven Seconds! Ik heb net de eerste aflevering gekeken en ik vind het denk ik een hele goede serie. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het vervolg.


Jaa ik ben er gisteren ook aan begonnen! Mij lijkt hij ook erg goed.

Ben ook net begonnen, lijkt me een goede serie. Heftig ook, die arme jongen uren alleen in de sneeuw.

Ja ik heb heel in het begin nog even getwijfeld of ik het wel aankon, ik vond en vind het zo zielig. Maar ik wil toch weten hoe het verder gaat.

♥♥
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers