Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Anoniem229

Bericht 18 Feb 2018 18:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 19 Feb 2018 22:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Feb 2018 18:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zora schreef:Wat kut Dobby. Kan me zo goed voorstellen hoe frustrerend het is. Geluidsoverlast van buren ken ik en ik kan me daar ook enorm over opfokken, laat staan als je je al niet goed voelt. Ik zou al mijn peilen richten op hulp vanuit de woningbouw. Wie weet is er tóch een ander vergelijkbaar plekje voor je.


Dobby hoeft niet perse te verhuizen, ze kunnen ook de overlastgevers er uit zetten.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 18 Feb 2018 18:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ava: wat rot voor je! Zou het kunnen dat jouw oud-werkgever een verhaal heeft verteld over jouw vertrek dat niet klopt waardoor je oud-collega's je nu onterecht iets verwijten? Het maakt het er wellicht niet echt beter op maar in dat geval zou je ze iig het echte verhaal kunnen vertellen.
Veel sterkte on ieder geval. Ik kan me voorstellen dat het een intens eenzaam en verdrietig gevoel geeft.
<<

Anoniem247

Bericht 18 Feb 2018 19:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik weet het niet. Het zou kunnen. Als ik over 2 weken nog steeds niks heb gehoord stuur ik gewoon een app of ga langs op het werk. Dan is het ook een maand geleden dat ik daar weg ben. En ja eenzaam.. zou voel ik mij op dit moment ook echt :snik: Mijn ouders begrijpen het niet echt en mijn man is op dit moment ziek en zit met het feit dat er iemand is die hij goed kent dood gaat aan kanker. Een paar vriendinnen/kennissen heb ik nog niks verteld van mijn overplaatsing. Waarom weet ik eigenlijk niet maar ik vind het nog gewoon lastig om het er over te hebben. Dus ja ik voel me best alleen met mijn verdriet. Het is maar werk maar toch betekende het heel veel voor me.
<<

Anoniem247

Bericht 18 Feb 2018 19:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dobby was jij voorheen Happydobby? Met 2 zoontjes?
<<

Anoniem229

Bericht 18 Feb 2018 19:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ava schreef:Dobby was jij voorheen Happydobby? Met 2 zoontjes?


Nee, dat was ik niet.
<<

Anoniem247

Bericht 18 Feb 2018 19:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh oke. Je hebt bijna dezelfde avatar + naam vandaar mijn vraag :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Feb 2018 19:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dobby, wat naar zeg! Ik heb ook ervaring met luidruchtige buren en op een gegeven moment zat ik bij het minste geluid al met hartkloppingen. Echt stress krijg je daarvan! Dit was een paar jaar geleden, maar waar ik nu woon hadden de buren van de week een paar dagen keiharde muziek aan en op een gegeven moment was ik het zó zat. Het was niet 's nachts ofzo, maar ik vind het gewoon aso om zulke harde muziek te draaien als je buren hebt.

Ik hoop dat je eruit komt met de woningbouw, dat er een oplossing komt. Sterkte!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem229

Bericht 18 Feb 2018 19:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 19 Feb 2018 22:46, in totaal 4 keer gewijzigd.
<<

Anoniem229

Bericht 18 Feb 2018 19:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ava schreef:Oh oke. Je hebt bijna dezelfde avatar + naam vandaar mijn vraag :)


O, dat wist ik niet.
Het happy-gedeelte ontbreekt hier.
<<

Anoniem229

Bericht 18 Feb 2018 19:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

.
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 28 Mrt 2018 06:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem231

Bericht 18 Feb 2018 20:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dobby dat is zacht uitgedrukt ronduit k*t. Hopelijk kan de woningbouw iets voor jou betekenen!
<<

Anoniem231

Bericht 18 Feb 2018 20:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ava ik maak mij zorgen om jou. Niet zo lang geleden las ik ergens een berichtje van jou en nu weer. Ik weet niet waarom jij van locatie bent moeten veranderen maar let je een beetje op jezelf? Niet dat je dadelijk depressief/overspannen thuis komt te zitten.
Vertel het tegen vriendinnen, desnoods via de app als het zo te moeilijk is en geef aan dat je even behoefte hebt aan jouw verhaal te delen/uithuilen/zinnen verzetten of wat dan ook. Vraag om hulp van hun, daar zijn het vriendinnen voor.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 19 Feb 2018 06:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Aah ava ik maak me idd ook wel zorgen om jou. En ben het met Pollepel eens, dat je er met een vriendin of des noods met je oude collega's over moet praten.
Laat ze maar weten dat je het er moeilijk mee hebt en dan ook niks van hen hoort het extra moeilijk maakt.
Wou dat ik je kon helpen.
:hug:
2012
2016
2020

Instagram
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Feb 2018 06:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Prosecco schreef:
Zora schreef:Wat kut Dobby. Kan me zo goed voorstellen hoe frustrerend het is. Geluidsoverlast van buren ken ik en ik kan me daar ook enorm over opfokken, laat staan als je je al niet goed voelt. Ik zou al mijn peilen richten op hulp vanuit de woningbouw. Wie weet is er tóch een ander vergelijkbaar plekje voor je.


Dobby hoeft niet perse te verhuizen, ze kunnen ook de overlastgevers er uit zetten.


Volgens mij gebeurt dit echt zelden. Dat is zo’n moeilijk en lang proces, dat als het al zo lukken Dobby er volgens mij vrij weinig aan heeft.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Feb 2018 07:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Och Ava ik vind het zo verdrietig voor je. Kan me zo goed voorstellen dat je je super aan de kant gezet voelt. Wat gedraagt iedereen zich enorm horkerig zeg, geen stijl van je oude collega’s. Hartstikke logisch dat dit je heel zwaar valt.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 19 Feb 2018 08:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik vind het heel vervelend voor je Ava.
Ik zou mij hetzelfde voelen.

Mijn ogen zijn nog niet beter en ik voel me grieperig.
Ik ben jarig vandaag en zou vanavond uit eten gaan met mijn man.
Wanneer houdt dit ziek zijn eens op..
2016
<<

Anoniem229

Bericht 19 Feb 2018 08:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 19 Feb 2018 22:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 19 Feb 2018 09:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ava, hele dikke knuffel! Kan me voorstellen dat het allemaal ontzettend pijnlijk en eenzaam voelt. Zou je dit gevoel durven uitspreken naar je oud collega’s?

Dobby, geluidsoverlast kan echt heel erg vervelend zijn. Het is inderdaad ontzettend moeilijk om mensen uit hun huis te zetten. Goed dat je een gesprek met de woningstichting hebt. Sterkte!
<<

Anoniem229

Bericht 19 Feb 2018 09:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 19 Feb 2018 22:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 19 Feb 2018 09:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Heb je een dagboek bijgehouden qua overlast? Is de politie al op de hoogte? Het is belangrijk om een dossier op te gaan bouwen. En huren de bovenburen via dezelfde woningstichting? De beheerder zou eventueel kunnen bemiddelen maar ik zou ook zeker contact opnemen met de wijkagent. Heb je al eens video’s opgenomen van de overlast?
<<

Anoniem247

Bericht 19 Feb 2018 09:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat een lieve reacties :heart:

Ik heb het er gisteren nog even over gehad met mijn man. Die zei wel iets waar hij misschien wel gelijk in kan hebben. Ik ben daar natuurlijk met veel verdriet weggegaan en het kan zijn dat ze mij gewoon even bewust met rust laten. De eerste week kan ik zelf wel inkomen maar nu kan ik eigenlijk wel een reactie van hun kant gebruiken. Ik wacht nog even af en dan laat ik mezelf wel horen.
<<

Anoniem278

Bericht 19 Feb 2018 09:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik denk niet dat dat naief is, Dobby, alleen uit je verhaal lijkt het wel n beetje alsof ze niet echt onder de indruk zijn van waarschuwingen.
Hier is ook nog buurtbemiddeling, misschien werkt dat ook nog. En wat je in ieder geval kunt, en zou moeten doen, is elke overlast noteren en doorgeven, zodat de woningbouw een dossier kan aanmaken.

Ik ben zelf verhuisd vanwege overlast, de woningbouw moet zo´n enorm dossier aanmaken dat zelfs na anderhalf jaar klachten van minimaal zes omwonenden er nog geen actie werd ondernomen, de politie stond minimaal drie keer per week daar op de stoep. Het schijnt echt heel lastig te zijn om daar maatregelen tegen te nemen.
<<

Anoniem229

Bericht 19 Feb 2018 10:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem229 op 19 Feb 2018 22:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Feb 2018 12:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ook in jouw plaats zijn wijkagenten. Kijk even op de website van politie.nl daar staan ze als het goed is met naam en werkgebied op.

Ik vind het echt heel naar om te lezen en had graag iets voor je willen doen.. :(
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers