Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forlax junior

<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 20 Sep 2017 21:33

Re: Forlax junior

Ik vond idd ook wat reacties, maar kan daar niet reageren zonder login.

Ben vooral benieuwd op welke manier het gebit aangetast is.
Lees voornamelijk dat de tanden aangetast zijn door de suikers. Bij onze dochter is het eigenlijk van binnenuit. De tanden kwamen meteen al slecht door en halverwege zijn ze ineens wel weer goed. Daarom denk dat tandarts aan een bepaalde periode.
Als dit idd door de forlax is vind ik het schandalig dat dit niet als bijwerking bekend is(bijsluiter).
Onze dochter is voor haar leven getekend... gelukkig wordt ze er nog niet mee gepest, maar vind het zo sneu!
Ga sowieso de tandarts bellen. Op dat moment had ik de link met de Forlax nog niet gemaakt. Dan kan hij evt kijken of het daar idd vandaan kan komen.
December 2009
juli 2012
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 14 Feb 2018 15:10

Re: Forlax junior

Even dit topic omhoog halen

Hoe snel merkte jullie effect van de forlax bij jullie kindje? Dochter is er maandag mee begonnen aangezien de lactulose die ze eerst voorgeschreven had gekregen niets deed.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem291

Bericht 14 Feb 2018 15:33

Re: Forlax junior

Het was even zoeken naar de juiste dosering, volgens mij mocht hij Max 1 zakje per dag. Toen we goed zaten qua dosering merkten we het volgens mij wel snel
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Feb 2018 13:19

Re: Forlax junior

Mijn zoon gaat binnenkort beginnen met Movicolon Junior, volgens mij is de werkzame stof daarvan hetzelfde, het heeft alleen geen smaakje en als het goed is moet het ook beter oplossen en moet het drinken er gewoon helder uitzien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem286

Bericht 15 Feb 2018 14:56

Re: Forlax junior

Hier meestal binnen een dag, we passen de dosering aan als ze een dag niet poept. Inmiddels gebruiken we het hier al ruim 4 jaar trouwens en niks mis met haar tanden, ze drinkt het wel altijd mbv een rietje dus het komt ook niet echt met haar tanden in aanraking
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 15 Feb 2018 23:31

Re: Forlax junior

Mijn zoon heeft het gehad toen hij ruim 11 maanden was. Eerst begonnen met 1 zakje per dag maar dat was niet voldoende dus toen mochten we overgaan naar 2 zakjes (eentje 's morgens en eentje 's avonds). Uiteindelijk hebben we dit snel weer afgebouwd en toen hij een keer ziek was en diarree had, zijn we er tijdelijk mee gestopt. Daarna nooit meer mee begonnen omdat het toen ineens wel goed ging.

Ik weet eigenlijk niet meer hoe snel we effect merkten, ik geloof wel vrij snel hoor, binnen een paar dagen sowieso, misschien wel sneller.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers