Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Valentijnsdag

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 14 Feb 2018 17:15

Re: Valentijnsdag

Urban Naked schreef:
Frankie schreef:Wij doen er niets aan. Ik ben op 12 februari jarig en dan geeft hij altijd al veel geld uit aan een mooi, lief, fijn en leuk cadeau (of belevenis).
Wat heb je gekregen? En gefeliciteerd!


Dankje haha.

Een memorabel weekend haha. Dat was mijn wens voor mijn 30e verjaardag. Op vrijdagmiddag zijn we naar een privé wellness geweest. 's Avonds naar een sterrenrestaurant waar we aan de chef's table hebben gedineerd. Lekker in een hotelletje geslapen. De volgende dag zijn we doorgereden naar Leuven in België en hebben we door de stad gewandeld, mooie dingetjes bekeken en 's avonds bij een wijn bistro gegeten. Een nachtje in Leuven geslapen en op zondagochtend, na een ontbijtje en taartje (haha :cheering: ) weer naar huis gereden.

Ik vond het heel memorabel en dus geslaagd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Feb 2018 18:18

Re: Valentijnsdag

ik had een lief kaartje van mijn man vandaag
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Feb 2018 19:22

Re: Valentijnsdag

Nou ondanks dat we er niets aan deden, kreeg ik zonet toch een bos rozen, 33 stuks voor m'n leeftijd. Lief! En ik voel me dan zo stom, want ik had dus niks. Ja, ik heb bacon emoticons naar hem gestuurd als liefdesuiting.
Let's discover the world together.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 14 Feb 2018 19:26

Re: Valentijnsdag

Ik heb 3 soorten chocolade gekregen en een notenmix. Lekker!

Mijn zoon had op de opvang een 'potje vol liefde' geknutseld, een potje geverfd met daarin hartjessnoepjes.

Voor mijn man en zoon had ik een nieuw voorleesboek gekocht. Die drie liefdes bij elkaar (man, kind en boeken) maken mij heel gelukkig.
<<

Anoniem248

Bericht 14 Feb 2018 20:13

Re: Valentijnsdag

Ik heb niets gekregen, we zouden er ook niets aan doen. Heb stiekem wel gehoopt op iets, en had me op de één of andere manier bedacht dag m’n vriend vast iets lekkers in petto had voor het avondeten. Stuurde hij tussen de middag een foto van een zak hutspot die hij met 35% korting gekocht had :palm: Ik heb er zo hard om moeten lachen dat hij de hutspot niet meer durfde te maken en hij voor vanavond maar patat besteld heeft. En nu heb ik het met hem te doen...
<<

Anoniem244

Bericht 14 Feb 2018 20:15

Re: Valentijnsdag

Ik had een nieuwe Pandora armband met een bedel :love:
We zouden uit eten gaan, maar vriend moest helaas tot laat werken dus gaan een andere keer.

Ik had in zijn werktas een tasje gedaan met een kaart, een Simpsons boxer, flesje speciaalbier met de naam mannenliefde, een chocolade kikker met hart, een glas met hart en tekst met hartjessnoepjes erin en het boek f*ck it list book voor koppels (heel veel dingen die jullie samen niet moeten doen)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Feb 2018 20:34

Re: Valentijnsdag

Wij hebben geluncht samen en daarna zijn we naar de film geweest. Was een leuk middagje met z’n tweetjes zonder kinderen, lekker hoor!
<<

Anoniem231

Bericht 14 Feb 2018 20:54

Re: Valentijnsdag

Ik had voor mijn man een potje gevuld met chocolade en laat mijn man nou in dezelfde winkel ook chocolade hebben gekocht voor mij! En ik heb een bos rozen gekregen. Mijn zoon heeft de kleur uit mogen kiezen dus het werd roze.
Ook al is het commerciële onzin, ik vind het lief! Ik wilde eigenlijk uitgebreid koken maar dat komt niet uit met mijn man z'n werk. Dus even wachten tot hij weer vrij is en wij geen plannen hebben.
Ontbijtservice is eigenlijk ook wel leuk een keer!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 14 Feb 2018 22:16

Re: Valentijnsdag

Ik heb een doosje chocolade gekregen en vanavond zijn we lekker uit eten geweest.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 15 Feb 2018 11:17

Re: Valentijnsdag

Ik kreeg op mijn werk brievenbusbloemen, een reep chocola en en lief kaartje van mijn vriend :love:
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Feb 2018 11:24

Re: Valentijnsdag

Frankie schreef:
Urban Naked schreef:
Frankie schreef:Wij doen er niets aan. Ik ben op 12 februari jarig en dan geeft hij altijd al veel geld uit aan een mooi, lief, fijn en leuk cadeau (of belevenis).
Wat heb je gekregen? En gefeliciteerd!


Dankje haha.

Een memorabel weekend haha. Dat was mijn wens voor mijn 30e verjaardag. Op vrijdagmiddag zijn we naar een privé wellness geweest. 's Avonds naar een sterrenrestaurant waar we aan de chef's table hebben gedineerd. Lekker in een hotelletje geslapen. De volgende dag zijn we doorgereden naar Leuven in België en hebben we door de stad gewandeld, mooie dingetjes bekeken en 's avonds bij een wijn bistro gegeten. Een nachtje in Leuven geslapen en op zondagochtend, na een ontbijtje en taartje (haha :cheering: ) weer naar huis gereden.

Ik vond het heel memorabel en dus geslaagd.


Wat lief en leuk vooral! Klinkt heerlijk!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 15 Feb 2018 11:25

Re: Valentijnsdag

Ik moest het doen met de mededeling dat hij bij de Jumbo (jawel, de Jumbo) stond om bloemen voor me te kopen maar dat hij zijn portemonnee was vergeten die nog in een andere jas zat. :laughcry:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Feb 2018 11:28

Re: Valentijnsdag

Hahahhaah hierom moest ik erg lachen!

Ik was helemaal gedesillusioneerd gisteravond. Hij had gisterochtend wel een roosje neergezet (uit het boeket dat ik van June had gekregen) met daarbij een reepje Tony. Hij was vroeg klaar, zelfs als thuis toen ik aankwam, en toen was er dus geen bosje bloemen! Ik was helemaal van mijn apropos!
Hij is juist altijd van deze gebaren en ik ben de lomperd, maar deze keer had ik dus niks. Dus ik heb dat gisteravond ongeveer om de 5 minuten met een lollige opmerking nog even erin gewreven. Zo lief van mij :smile:

We hebben wel 'leuk' gegeten wat hij vroeg. Dat dan weer wel.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Feb 2018 11:34

Re: Valentijnsdag

Hahaha Carra en Caro! Lekkere acties die roos uit een boeket dat je al had en een slecht excuus over een vergeten portemonnee bij de JUMBO :laughcry: .

Ik ben wel heel benieuwd wat je nou gekookt hebt Caro! Of maakten je flauwe grapjes het eten leuk ;-)?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 15 Feb 2018 12:24

Re: Valentijnsdag

Whaha een bloem uit een boeket wat er al stond gebruiken vind ik opzich wel heel grappig :smile:

Hier stond van een collega (?) een starbucks tasje op mijn bureau met warme koffie, een stenen koffiemok van Starbucks en Starbucks koffiecups en hand- en theedoeksetje met hartjespatroon.

Later werd er een boeket rode rozen bezorgd op mijn werk van mijn vriend. Heel lief hoor, maar de collega die erbij was toen de bezorger binnenkwam reageerde enthousiast en blij stuiterend en ik stond meer van oké tja. Ach ja!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 15 Feb 2018 12:30

Re: Valentijnsdag

Carra schreef:Ik moest het doen met de mededeling dat hij bij de Jumbo (jawel, de Jumbo) stond om bloemen voor me te kopen maar dat hij zijn portemonnee was vergeten die nog in een andere jas zat. :laughcry:


Hahahahaha :smile:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Feb 2018 12:33

Re: Valentijnsdag

Ik vond die roos 's ochtends echt enorm inventief! Maar daarna was de teleurstelling dus echt groot, terwijl ik tot drie dagen hiervoor me niet eens herinnerde dat hij altijd iets liefs deed met Valentijn.

@Teun: hij had van te voren aangegeven dat hij de avond samen wilde doorbrengen en of ik 'iets leuks' wilde koken. Dus dat was mijn opdracht! Ik vond dat mijn opmerkingen de avond hilarisch maakte, hij wat minder :smile:.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Feb 2018 12:34

Re: Valentijnsdag

Reva schreef:Whaha een bloem uit een boeket wat er al stond gebruiken vind ik opzich wel heel grappig :smile:

Hier stond van een collega (?) een starbucks tasje op mijn bureau met warme koffie, een stenen koffiemok van Starbucks en Starbucks koffiecups en hand- en theedoeksetje met hartjespatroon.

Later werd er een boeket rode rozen bezorgd op mijn werk van mijn vriend. Heel lief hoor, maar de collega die erbij was toen de bezorger binnenkwam reageerde enthousiast en blij stuiterend en ik stond meer van oké tja. Ach ja!


Je weet niet zeker van wie dat Starbucks tasje was? Dus je kunt nog een geheime aanbidder hebben?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 15 Feb 2018 23:33

Re: Valentijnsdag

Ik had niks voor mijn man, maar hij kwam gisteren na zijn werk thuis met een bloemetje en een doosje Merci-chocolaatjes.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers