Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Typecursus

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Feb 2018 16:58

Typecursus

Iemand ervaring met een (online?) typecursus? Welke cursus is goed? Ik wil heel graag met tien vingers blind kunnen typen. Kan wel blind typen maar met 4-5 vingers haha :palm: Staat zo stom..
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 12 Feb 2018 17:27

Re: Typecursus

Haha! Goed idee hoor, ik heb toen ik jong was een typecursus gedaan en heb daar veel profijt van.
Ik heb toen PICA gedaan, maar volgens mij is dat wel echt gericht op kinderen. https://www.picatypen.nl/
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 12 Feb 2018 18:19

Re: Typecursus

Ik heb in de eerste of de tweede klas van de middelbare school destijds een typcursus gedaan. Maakte wel dat ik een dag extra tot en met het laatste uur op school zat maar ik heb er nog altijd veel profijt van.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 13 Feb 2018 19:53

Re: Typecursus

Online cursussen ken ik verder niet. Ik heb mijn typecursus nog gehad op een elektrische typemachine haha. Ik was toen 10 jaar. Heb er net als Harrison en Tom nog steeds veel profijt kan. Ik tik echt als een malle op een toetsenbord haha.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 13 Feb 2018 23:00

Re: Typecursus

Geen idee. Wil alleen maar zeggen dat ik het top vind dat je dit uit jezelf gaat doen! Hoeveel (oud) collega's ik wel niet zie die langzaam typen en dus daardoor een stuk langzamer werken.

Zelf heb ik de cursus gewoon op school gedaan en was het een lesonderdeel. Eigenlijk zou het verplicht moeten worden op scholen. Bij voorkeur in het 1e jaar van het voortgezet onderwijs wanneer scholieren werkstukken moeten typen etc..
<<

Anoniem321

Bericht 14 Feb 2018 08:40

Re: Typecursus

Ik heb geen idee waar je nu terecht zou kunnen, maar vind het wel goed dat je het wilt doen.
Ik heb het in groep 8 van de basisschool gedaan (op een old skool typemachine) en ik heb er zoveel profijt van!
<<

De_knop

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 14 Feb 2018 22:30

Bericht 14 Feb 2018 22:49

Re: Typecursus

Ik ben zeker dat je ergens een goed programma kan kopen of "piraten" alhoewel ik me niet kan voorstellen dat het heel duur is. Ik heb hier nog een diskette met het programma die het mij geleerd heeft toen nog op windows 98.
Ik kan dat ook graag opsturen :smile:
de key is gewoon heel veel oefenen.
<<

Anoniem313

Bericht 14 Feb 2018 23:10

Re: Typecursus

Olifant schreef:Ik heb het in groep 8 van de basisschool gedaan (op een old skool typemachine) en ik heb er zoveel profijt van!


Echt? Kun je dan 10 vingers blind?
Ik heb dat destijds ook gedaan maar ik ben alles kwijt :nopompom:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Feb 2018 23:18

Re: Typecursus

Ik heb mezelf dit als kind aangeleerd met een of ander programmaatje dat wij toen op onze computer hadden staan. Ideaal, ik kan ook echt snel en goed blind typen sindsdien. Ik denk dat er genoeg sites zijn waarop je dit gratis kunt leren eigenlijk, zou er niet speciaal een cursus voor gaan volgen.
❤ 7 juni 2018

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers