Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

foodies topic

<<

Daarom

Noob

Bericht 12 Jan 2018 16:08

Re: foodies topic

Ik denk dat wij ook wel een beetje foodies zijn..
Tijdje geleden bij de Bokkendoorn geluncht, was super lekker.
Lucas Rive in Hoorn is ook wel een aanrader.
Voor de rest nog wel in veel restaurants geweest, voor wie eerlijk en heerlijk wil eten is het Wapen van Munster in De Rijp ook echt een aanrader. Wel reserveren van te voren want het is er altijd druk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 20 Jan 2018 18:41

Paul Bocuse is overleden. Op 91 jarige leeftijd dus mooie respectabele leeftijd maar toch, een groot chef weg.

Mooi, al die reacties van bekende chefs wereldwijd:
https://www.finedininglovers.com/blog/n ... cuse-dead/
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 11 Feb 2018 18:44

Ik kan weer een mooi restaurant op mijn lijstje zetten. Ik heb afgelopen vrijdag bij Tribeca gegeten. Het was zo fantastisch lekker! Ze hebben 2 sterren en 19 Gault Milau punten (0,5 punt onder 'De Librije' en 'Interscaldes') en tot nu toe wel echt het restaurant met de mooiste verhouding qua eten en ervaring. We zaten aan de keukentafel, dat is hun chef's table concept. Zo mega tof!

Dit zijn niet mijn eigen foto's.
Wij zaten dus ook aan deze keukentafel. Genieten! Super leuk om te zien hoe je bord opgemaakt wordt en de mensen in de keuken bezig te zien.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Pollepel

Lady-post-a-lot

Bericht 11 Feb 2018 19:10

Gaaf! Lijkt mij echt de mooiste plek in een restaurant!
<<

caribbeanlover

Orakel

Bericht 11 Feb 2018 21:53

Geen sterrenzaak, maar ik neem mijn man als verrassing voor zijn verjaardag mee naar Le Jardin. Iemand al eens geweest? Ben benieuwd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 11 Feb 2018 22:38

Het klinkt echt zo gaaf Frankie! Vooral dat je echt aan de chefs table zat. Kwamen ze ook wat vaker bij jullie kletsen?

CBL, ik ken het niet!

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Orakel

Bericht 12 Feb 2018 10:08

Marin schreef:Het klinkt echt zo gaaf Frankie! Vooral dat je echt aan de chefs table zat. Kwamen ze ook wat vaker bij jullie kletsen?

CBL, ik ken het niet!

http://www.lejardinutrecht.nl/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 12 Feb 2018 10:28

Ziet er goed uit CBL. Mooie kaart voor een vegatarier ook.

Afbeelding
<<

Quizzle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Feb 2018 10:42

O Frankie wat onwijs tof!!!!!
After the flood, all the colors came in
<<

caribbeanlover

Orakel

Bericht 12 Feb 2018 11:36

Marin schreef:Ziet er goed uit CBL. Mooie kaart voor een vegatarier ook.

Vind het ook een mooie kaart groenten speelt de hoofdrol daar. Is altijd even afwachten als je voor het eerst ergens gaat eten. Het kan tegenvallen en dan is het voor een verjaardag extra zuur vind ik.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Feb 2018 16:03

Marin schreef:Het klinkt echt zo gaaf Frankie! Vooral dat je echt aan de chefs table zat. Kwamen ze ook wat vaker bij jullie kletsen?

Ja haha. Wij hadden op een moment laten vallen dat we de saus zo lekker vonden bij een gerecht en toen kwam hij helemaal uitleggen hoe die saus gemaakt was en dat ze daar zo'n 2 dagen mee bezig zijn! De rest van de avond kwam hij steeds met zijn pannetje voorbij of we nog wat extra saus wilde haha :angel: Hell yeah! Die sausjes waren echt absurd lekker, zoveel smaak. Echt een vak apart om dat te kunnen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Feb 2018 16:04

Quizzle schreef:O Frankie wat onwijs tof!!!!!

Echt he! Ohh die ervaring, dat maakt het zo mooi. Ik zie echt zo'n boek voor me waar nu deze bladzijde in staat haha.

@ CBL, nee dat restaurant ken ik niet. Klinkt wel erg leuk met groentes!
<<

caribbeanlover

Orakel

Bericht 12 Feb 2018 19:13

Frankie schreef:
Quizzle schreef:O Frankie wat onwijs tof!!!!!

Echt he! Ohh die ervaring, dat maakt het zo mooi. Ik zie echt zo'n boek voor me waar nu deze bladzijde in staat haha.

@ CBL, nee dat restaurant ken ik niet. Klinkt wel erg leuk met groentes!

Ben benieuwd of het onze favo op dat gebied Bij Teus in Houten (tip ooit gehad van Carrie) kan overtreffen.
<<

caribbeanlover

Orakel

Bericht 14 Feb 2018 20:45

Nou de verrassing is er al af. Omdat ik meerdere keren had gevraagd waar hij wil eten het hem niks uitmaakt zei hij uiteindelijk indiaas. We gaan daar wel vaker heen dus leek mij dat niet zo leuk voor een verjaardag.
Hij zei dat het niet te duur moet zijn ivm de vakantie die we rond deze tijd gaan betalen (tickets zijn vorige week geboekt).
Dus zonet heb ik gezegd wat mijn plan is incl. de kosten, maar hij is benieuwd en wil daar graag heen.
Overigens had ik vorig jaar het als een verrassing dus opzich is het geen ramp dat hij het nu weet.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 14 Feb 2018 23:03

Oh wat gaaf Frankie! Hier wil ik zo graag naartoe! Ik woon zelf in een dorp verderop. Ik krijg binnenkort een mooi geldbedrag van mijn vader, en dat wil ik graag bij Tribeca besteden. Wij twijfelen alleen over de keukentafel of gewoon in het restaurant. Hadden jullie ook een wijnarrangement erbij? Ik ben zó jaloers!! Heb je het menu van die avond? Sliep je in een hotel, of weer naar huis na het diner?
Vorige

Terug naar Eten & drinken