Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 14 Feb 2018 17:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal zo erg. Precies een maand geleden kreeg ik echt extreem de griep. Die overging in een beginnende longontsteking. Ik was na 3 weken best wat opgeknapt en MOEST weer werken (want zzp-er dus niet werken is geen inkomen). En nu ben ik eergisternacht op de huisartsenpost belandt want ik was acuut zo benauwd en aan het piepen. Nu blijkt dat ik gewoon nog steeds longontsteking heb en de antibiotica vrij zinloos was aangezien het een virale infectie is.

Nu moet ik dus weer beginnen met mijn astma medicatie en rustig aan doen. Het kutte is, ik was net één week bezig met een geweldige nieuwe klus van 6 weken en na een week heb ik me moeten ziekmelden. Met deze klus kon ik mijn schulden van mijn ex eindelijk afbetalen en dat blijft nu weer liggen. Mijn emmer liep echt over heb als een idioot zitten huilen in het ziekenhuis. Het valt niet mee. Mama van tweeling, schulden van ex en scheiding, huis en zzp-er. Maar gelukkig heb ik mijn vriend die me opfleurt en gaat het goed met de kids. Nu maar uitzieken.
<<

Anoniem318

Bericht 14 Feb 2018 17:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat ontzettend balen Charles, veel beterschap en hopelijk ben je de opdracht niet kwijt. Volgens mij ben je wel op en top gelukkig met je nieuwe vriend, dat is dan wel een lichtpuntje in dit hele gedoe!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Feb 2018 18:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Beterschap Charles, wat een rotsituatie zo!

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Feb 2018 18:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal omdat ik een rotdag heb gehad, en net thuiskwam met een cadeautje voor m’n man en dat hij toen ook nog boos op me werd want we zouden niets voor Valentijn doen. Kon er nog wel bij :wink:

♥♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 14 Feb 2018 18:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nou Elliot, hoe durft ie! Stomme man.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 14 Feb 2018 18:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Was het chocolade? Dan zou ik het zelf opeten.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Feb 2018 19:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Pippa schreef:Was het chocolade? Dan zou ik het zelf opeten.


Haha nee helaas! Een bordspelletje dat hij graag wilde hebben. Nou, hij bekijkt het maar lekker. :face:

♥♥
<<

Anoniem231

Bericht 14 Feb 2018 20:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nou ja zeg! Hij kon ook gewoon dank je wel zeggen!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Feb 2018 21:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hij bedoelde het niet zo kwaad hoor, hij voelde zich viral schuldig omdat hij niets voor mij had. Ik barstte alleen in tranen uit door z’n opmerking dus het was een gezellig moment. :laughcry:
Inmiddels vinden we elkaar weer lief, alleen hij is sporten dus ik zit alsnog zwelgend jn zelfmedelijden alleen op de bank. En er is geen troostvoer in huis. Boehoe.

♥♥
<<

Anoniem231

Bericht 15 Feb 2018 07:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Snap ik maar dan moet hij niet zo op jou reageren.
Hopelijk heb je vandaag een betere dag.
<<

Anoniem316

Bericht 15 Feb 2018 07:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nou wat stom Elliot. Hopelijk gaat het vandaag beter!
Beterschap Charles! Wat lijkt me dat frustrerend. Juist in jouw situatie lijkt het me moeilijk om toe te moeten geven dat je ziek bent en dat je dus echt niet verder kunt. Hopelijk knap je snel op.

Ik baal omdat ik gisteren de auto door de wasstraat heb gehaald en dat het nu zulks kut weer is dat hij weer vies is. Ik kreeg ook nog eens een totaalpakket terwijl ik voor de basis had betaald. Super lief!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 15 Feb 2018 10:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Mijn werk, ben nog niet ziek gemeld of ze willen al een plan opstellen voor re-integratie. En ik snap ook echt wel hun kant, maar voor mijn hoofd is dat een beetje teveel. Zal ik ook wel aangeven in het gesprek.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 15 Feb 2018 15:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Vind ik ook altijd zo hatelijk Dee! Ik stel de carwash al 3 maand uit, elke keer als ik wil gaan begint het te regenen :smile:.

Ik baal enorm dat ik net mijn winkelmandje had vol gestoken met allerlei nieuwe bedels op de Pandora eSTORE, blijkt bij het willen invullen van mijn gegevens dat ze enkel verzenden naar Nederland en niet naar België :(.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Feb 2018 18:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Heb je geen adres in NL waar je het naartoe kan laten sturen Dorien?

Ik baal dat er iets mis is gegaan bij de bestelling van een nieuwe BH. Deze heb ik maandagavond besteld en ze mailde vandaag dat ze totaal geen gegevens van mij hadden. Ze sturen hem nu op en ik hoop dat er morgen iemand in het complex aanwezig is om het aan te nemen, want ik wilde een mooi zittende BH aantrekken morgenavond naar een bruiloft. Nu vanavond, maar snel de BH wassen die ik vandaag aan had. Dan is de morgenavond in elk geval droog.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Feb 2018 19:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Balen is een understatement maar een vriendin die bij mij in de blaaskapel zit heeft kanker. Het gaat al lang slecht met haar en wij hebben het idee dat ze nog op 2 dingen wachtte, carnaval en de bevalling van een nicht van haar. Carnaval is sinds gisteren voorbij en nu is vanacht dr nicht bevallen. Ik ben heel benieuwd hoe lang ze nu de kracht nog vind om door te gaan.....
We hebben bij de afsluiting van carnaval met z'n allen op haar geproost en heel de carnaval was dubbel en met een lach en een traan.
De wereld is wreed, heel wreed.
30-04-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Feb 2018 19:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh wat erg Kees! :(
❤ 7 juni 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 15 Feb 2018 19:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Jeetje Kees wat ontzettend heftig zeg. Veel sterkte de komende tijd, wat moet dit een rare periode zijn.

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Feb 2018 19:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sterkte de komende tijd Kees.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 15 Feb 2018 20:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Bah kees wat heftig!

Boehoeee ik ben echt boos en verdrietig. We hadden een super mooie vloer uitgezocht voor onze woonkamer/keuken, maar nu blijkt dat de zaak vergeten je de order door te zetten naar de fabrikant en is de vloer nergens meer op voorraad. De eerste nieuwe levering is pas eind april.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 15 Feb 2018 20:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Beterschap Charles.

Kees: Wat heftig.. Sterkte!

Mamsie: Oh, dat is balen inderdaad! Nu op zoek naar een andere vloer of wachten tot april?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 15 Feb 2018 20:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat verdrietig Kees, sterkte!


Bah Mamsie, ik zou ook echt uit mijn stekker gaan!! Hebben ze iets van compensatie aangeboden?
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 15 Feb 2018 20:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik ga morgen stad en land afbellen om te kijken of de vloer nog ergens op voorraad is. Andere winkels, leveranciers etc.
Dan ga ik verder kijken. Ik heb zo m'n zinnen gezet op die vloer dat ik bang ben dat ik bij elke andere vloer toch denk "die andere is mooier". Dezelfde vloer is er wel in een andere maat, maar ja... ik wil die ene!
2,5 maand wachten is lang! Zeker als dat dus betekent dat we al die tijd nog zonder keuken moeten en dus eigenlijk boven moeten blijven wonen. Aan de andere kant wat is 2,5 maand op een vloer die 20 jaar of langer moet liggen.

Lejow, ja een vergelijkbare vloer voor inkoopprijs (die dan nog 5,- per m2 duurder is) en ik minder mooi vind.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 15 Feb 2018 21:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat voor soort vloer is het, Mamsie?
10.04.17
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 15 Feb 2018 21:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Keramisch parket
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Feb 2018 21:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Kees, zoveel sterkte gewenst.
Mamsie wat balen zeg! Ik weet niet wat keramisch parket is maar het klinkt speciaal. Klote als je zo lang moet wachten. Anderzijds als dit het nou echt is, is het het misschien wel waard. Anders ga je altijd balen.

Ik baal dat m'n zoon huilend in de armen van de oppas zat toen ik zonet thuis kwam. Niet dat ik het haar kwalijk neem hoor, ze was juist heel lief voor 'm, had m mee op schoot genomen en zat in de stoel op z'n kamer. Maar hij was ontroostbaar. Ik ben bang dat ie nu toch echt eenkennig aan het worden is.
Sowieso raar dat ie wakker werd want dat wordt ie nooit. Morgen moet ze weer oppassen dus ik hoop dat het dan wel goed gaat. Nu slaapt ie weer trouwens. Vind het dan toch wel spannend voor morgen merk ik. Hij is al zo ontzettend aanhankelijk, ik heb de hele dag op de grond bij 'm gezeten (rugpijn!), zodra ik op de bank ging zitten was 't al huilen de hele dag, dus ik vrees dat ie toch enorm aanhankelijk en eenkennig aan 't worden is.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers