Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix

<<

Anoniem301

Bericht 09 Feb 2018 13:18

Re: Netflix

Reep, ik denk dat de volgende titels wel wat voor jou zijn dan:

Seizoen 1:
The entire history of you

Seizoen 2:
Be right back
The Waldo moment (vond ik niet zo'n leuke aflevering)
White Christmas

Seizoen 3:
Shut up and dance
Hated in the nation

Seizoen 4:
USS Callister
Hang the DJ
<<

Anoniem250

Bericht 09 Feb 2018 14:02

Re: Netflix

Ik heb Retribution gekeken. Aanrader!
<<

Anoniem313

Bericht 11 Feb 2018 19:38

Re: Netflix

Oh, die gaat ook op mijn lijst.

Ik ben nog bezig met Black Mirror, heb nog een paar van s03 en s04 te gaan. Gisteren heb ik San Junipero gekeken, vaak genoemd als beste BM episode. Ik vond er geen bal aan! Traag, verhaal liep niet lekker en klopte volgens mij op punten niet, nou ja, het deed me gewoon weinig. Mijn favoriete episodes tot nu toe:

White Christmas
The Entire History of You
USS Callister (de allerbeste!)
White Bear
Be Right Back

Zometeen ga ik iets anders kijken, 1922. Hou erg van Stephen King, en van Molly Parker, dus ben benieuwd! Ook of ik het wel trek, want er zit veel ongedierte in en daar ben ik dan weer niet zo van.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Feb 2018 20:48

Re: Netflix

Ja wel eens met jouw favorieten Caulfield! Ook vond ik Nosedive wel bijzonder, kan me best voorstellen dat dat echt kan gebeuren.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Feb 2018 21:17

Re: Netflix

Carrie schreef:Ja wel eens met jouw favorieten Caulfield! Ook vond ik Nosedive wel bijzonder, kan me best voorstellen dat dat echt kan gebeuren.


Ja, dat zat echt eng dicht in de buurt van hoe mensen nu al kunnen doen. Met dat koekje bij de koffie en dat ene hapje eruit voor de perfecte socials pic. En dat versnellende effect vond ik heel realistisch: dat je, als het lekker gaat, snel kunt stijgen, maar in een dip kan het ook heel snel drastisch minder worden.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Feb 2018 22:28

Re: Netflix

Caulfield schreef:
Carrie schreef:Ja wel eens met jouw favorieten Caulfield! Ook vond ik Nosedive wel bijzonder, kan me best voorstellen dat dat echt kan gebeuren.


Ja, dat zat echt eng dicht in de buurt van hoe mensen nu al kunnen doen. Met dat koekje bij de koffie en dat ene hapje eruit voor de perfecte socials pic. En dat versnellende effect vond ik heel realistisch: dat je, als het lekker gaat, snel kunt stijgen, maar in een dip kan het ook heel snel drastisch minder worden.

Ja, brr. En dat live raten, doodeng en dichtbij de misschien wel realiteit in de toekomst.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 13 Feb 2018 19:22

Re: Netflix

Ik ben nu bezig met La Casa de Papel, spannend! Zat er vanaf de eerste aflevering ook meteen in.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Feb 2018 09:28

Re: Netflix

Sayhtia schreef:Ik ben nu bezig met La Casa de Papel, spannend! Zat er vanaf de eerste aflevering ook meteen in.

Ja, die is wel tof! En zo mooi dat Spaans.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Feb 2018 09:38

Re: Netflix

Ik moet er nog steeds twee - Metalhead en Men Against Fire, maar ze spreken me niet echt aan. The Waldo Moment vond ik ook stom, die sprak me ook al niet aan en dat bleek te kloppen. Ik weet niet welke aflevering mijn favoriet is. The National Anthem heeft wel de meeste indruk gemaakt, daar was ik echt duizelig van na afloop, maar misschien ook gewoon omdat dat de eerste aflevering is die ik heb gezien. Ik denk White Bear, Black Museum, Nosedive, Hated in the Nation en toch wel San Junipero.

Ik ben nu in seizoen 2 van Stranger Things, maar ik vind het heel moeilijk om erin te komen, dat heb ik wel vaker bij tweede seizoenen van spannende series, de laatste aflevering van het eerste seizoen is dan heel spannend en bij seizoen 2 zit je weer een beetje in het inleidende/opbouwende stuk. Moet echt nog even wennen dus.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 14 Feb 2018 10:15

Re: Netflix

Men Against Fire is best tof, en dan vooral op het einde. Tof als in dat je het wel laat nadenken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Feb 2018 10:19

Re: Netflix

O oké, dan ga ik die nog kijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Feb 2018 10:19

Re: Netflix

White Bear moet trouwens zijn White Christmas. White Bear vond ik ook wel goed maar White Christmas vond ik beter.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 14 Feb 2018 10:31

Re: Netflix

Caulfield schreef:
Carrie schreef:Ja wel eens met jouw favorieten Caulfield! Ook vond ik Nosedive wel bijzonder, kan me best voorstellen dat dat echt kan gebeuren.


Ja, dat zat echt eng dicht in de buurt van hoe mensen nu al kunnen doen. Met dat koekje bij de koffie en dat ene hapje eruit voor de perfecte socials pic. En dat versnellende effect vond ik heel realistisch: dat je, als het lekker gaat, snel kunt stijgen, maar in een dip kan het ook heel snel drastisch minder worden.


Ja die vond ik ook heavy! Als je naar influencers kijkt die reizen en spullen via Instagram promoten en daar nog voor betaald worden dankzij hun populariteit zit je al bijzonder op dat randje!

Ik heb weer wat nieuws nodig maar ik weet niet wat.
<<

nijntje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:31

Bericht 15 Feb 2018 12:30

Re: Netflix

Wat een leuke series komen hier voorbij.

Ik ben zelf nog op zoek naar een tip. Ga komende week met een grote groep 9-jarige en 10-jarige jongens en meisjes een film kijken. Helaas heeft mijn laptop geen dvd-drive meer. Maar ik heb wel Netflix. Heeft er iemand een goed idee voor een leuke film?
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 15 Feb 2018 15:57

Re: Netflix

Iemand Queen of the South al helemaal gekeken? Ik vind het echt een spannende serie. Tip voor iedereen die van actie houd en drugssmokkel spannend vindt.

"Teresa flees Mexico after her drug-runner boyfriend is murdered. Settling in Dallas she looks to become the country's reigning drug smuggler and to avenge her lover's murder."

Zij is de hoofdpersoon. Echt zo'n super taaie, jonge, stoere vrouw.
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 15 Feb 2018 16:00

Re: Netflix

Oh dat ziet er goed uit Frankie!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 15 Feb 2018 19:37

Re: Netflix

Ja Ik! Heb al twee seizoenen daarvan gezien. Echt een goede serie.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 15 Feb 2018 19:40

Re: Netflix

Tabbie schreef:Ja Ik! Heb al twee seizoenen daarvan gezien. Echt een goede serie.


Ik heb nu 5 afleveringen gezien maar ben echt hooked. Zometeen weer verder kijken. Jammer dat alleen het eerste seizoen op Netflix staat. Moet ik de rest ergens anders vandaan plukken.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2018 13:46

Re: Netflix

Ik ben net begonnen met de nieuwe serie Everything sucks!
Wat een leuke serie zeg. Het speelt zich af in de jaren 90, en de hoofdrollen zijn o.a. brugklassers. Echt leuk om te zien en herkenbaar, de muziek waar ze over praten, de kleding, enz. Leuk!
<<

Anoniem245

Bericht 17 Feb 2018 14:12

Re: Netflix

Oh Carrie dankjewel dat wordt dus mijn nieuwe serie!

Ik heb gisteren de film Heaven is real gekeken, over een jongen die naar de hemel gaat terwijl hij een operatie ondergaat. Hij is waargebeurd, tenminste als je er in gelooft ;) Ik vond hem erg mooi.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Feb 2018 13:59

Re: Netflix

Carrie schreef:Ik ben net begonnen met de nieuwe serie Everything sucks!
Wat een leuke serie zeg. Het speelt zich af in de jaren 90, en de hoofdrollen zijn o.a. brugklassers. Echt leuk om te zien en herkenbaar, de muziek waar ze over praten, de kleding, enz. Leuk!


Hé dat klinkt geinig! Moet ik als 90's kid ook zien natuurlijk!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 18 Feb 2018 14:26

Re: Netflix

The end of the f*cking world al gezien?

Ik volg hem nu en ik vind het vrij fascinerend.


'James is 17 and is pretty sure he is a psychopath. Alyssa, also 17, is the cool and moody new girl at school. The pair make a connection and she persuades him to embark on a road trip in search of her real father.'
<<

Anoniem315

Bericht 18 Feb 2018 14:26

Re: Netflix

Everything sucks klinkt ook leuk!!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 18 Feb 2018 14:33

Re: Netflix

Carrie schreef:Ik ben net begonnen met de nieuwe serie Everything sucks!
Wat een leuke serie zeg. Het speelt zich af in de jaren 90, en de hoofdrollen zijn o.a. brugklassers. Echt leuk om te zien en herkenbaar, de muziek waar ze over praten, de kleding, enz. Leuk!


Die serie lijkt me ook erg leuk!

Heb in de zomer een heleboel oude Yessen besteld, uit 1996-1999 en o, wat werd ik daar vrolijk van, die trip down 90s lane.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 18 Feb 2018 14:54

Re: Netflix

Leuk Susan!
Exo ja die heb ik gezien. Ik vond hem apart. Snapt wel dat het een cultding is maar ik ben niet hel enthousiast. Vind vooral het meisje irritant.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers