Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Halbe Zijlstra

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Feb 2018 19:44

Re: Halbe Zijlstra

Ik vind het toch wel lastig hoor. Ik heb VVD gestemd, sta en stond ook achter Rutte en eigenlijk ook Zijlstra. Ik heb net DWDD erover gekeken en ik vond dat daar wel een goede discussie plaats vond. Het was ontzettend dom en het was onvermijdelijk dat hij nu opstapt, maar ik vind het wel jammer.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Feb 2018 19:50

Re: Halbe Zijlstra

Caulfield schreef:Dat siert je, June. Ik heb dat niet zo. Dit is dezelfde opportunist die een tijdje geleden suggereerde dat asielzoekers hier gratis ooglidcorrecties en borstvergrotingen krijgen, op kosten van de belastingbetaler. Hij moet toen geweten hebben dat dat pertinent niet klopte, en zei het toch - om even lekker mee te rijden op de anti-asielzoekers wave van destijds.
En ook nu weer: de leugen is bewust gebruikt om hem op BuZa te krijgen, hij komt er pas mee naar buiten als ie niet anders kan, en blijkt met een halve waarheid te komen die direct weer wordt ontkracht door de echte bron. In mijn ogen is deze man niet alleen incapabel, maar ook onbetrouwbaar.
Toen Rutte kritiek kreeg op het lage aantal vrouwen in zijn kabinet, was zijn (slappe) verweer: ‘ik kies voor kwaliteit’. Best grappig als het niet zo treurig was.


Helemaal mee eens.

Ik vind het ook vaak sneu of zonde als politici moeten opstappen, zoals bij Janine Hennis een paar maanden geleden. Maar Halbe Zijlstra vind ik een van de meest vreselijke politici van het moment, dus nu vind ik het niet jammer.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Feb 2018 20:07

Re: Halbe Zijlstra

Ik heb/had helemaal niets met die man. Super dom wat hij gedaan heeft dus goed dat hij is opgestapt. Maar als ik hem dan traantjes weg zie slikken vind ik het bijna zielig. Tot ik weer hoor waarom hij weg moet.
⁠♡♡♡
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 13 Feb 2018 20:43

Re: Halbe Zijlstra

Harrison schreef:Die site, haha!
Wat betreft dat wachtgeld, dat vind ik soms ook wel. Maar aan de andere kant, je bekleedt een functie die véél meer in de spotlight staat dan veel andere, je loopt grotere risico's als je een fout maakt, want iedereen weet het en er hangt nogal wat vanaf. Hij neemt nu geen ontslag omdat hij gewoon geen zin meer heeft, hij stapt op omdat hij eigenlijk geen andere keuze heeft. Dus wat dat betreft is wachtgeld ook een tegemoetkoming in het feit dat je grotere verantwoordelijkheid en risico's draagt. Iedereen weet waarom hij geen baan meer heeft, dat maakt het ook moeilijker voor hem om weer wat nieuws te vinden.


Mwah, als je als ambtenaar door een leugen aan je hoge functie komt en dat komt uit, is het denk ik niet ondenkbaar dat je strafontslag krijgt. En dan heb je dus ook geen ww rechten. Maar goed, dat hoeft niet.

Ik ben blij dat ie weg is, echt te slecht bedacht dit.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Feb 2018 21:57

Re: Halbe Zijlstra

June schreef:Ik heb trouwens echt niks met Halbe Zijlstra, maar ik merk wel dat ik het dan toch ergens een beetje zielig vind. Het lijkt me echt heel rot als je een fout maakt die je waarschijnlijk de rest van je leven nog wordt nagedragen. Dat heeft hij natuurlijk aan zichzelf te danken, maar ik vind het dan toch ergens wel rot als ik denk aan hoe hij zich moet voelen.


Ik heb dat ook hoor. Zijn emoties raakt mij ook echt en ik heb best met hem te doen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers