Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke Centerparcs Frankrijk/Duitsland?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 08 Feb 2018 15:19

Welke Centerparcs Frankrijk/Duitsland?

We hebben nog een bon liggen van 50% korting op een verblijf in Centerparcs en nu willen we een weekje boeken voor September, alleen ik kan niet zo goed kiezen :palm:

We hadden het park Le Trois Forets in Frankrijk gezien en hadden onze zinnen gezet op een exclusive huisje, maar hier geldt de korting weer niet op :12:
Als we dan toch voor een VIP huisje gaan, blijven er opeens veel meer parken over.

Dus ik vroeg me af welk park in Frankrijk of Duitsland jullie aanraden, vooral kijkend naar;
- iets nieuwere huisjes
- geschikt voor baby van 3 maanden (al zijn alle centerparcs parken dat wel volgens mij?)
- mooie ligging van de huisjes zelf
- mooie omgeving

Welke parken raden jullie aan en welke af? Misschien kunnen jullie me een eindje op weg helpen met mijn keuzestress :ja:
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 10 Feb 2018 14:32

Re: Welke Centerparcs Frankrijk/Duitsland?

wij gaan geregeld naar centerparcs sauerland. 1 keer een VIP huisje gehad, die was prima, alleen niet heel nieuw. maar dat zijn bijna alle centerparcs parken volgens mij niet. willen jullie perse in het buitenland? In NL zijn ook wel een aantal leuke parken.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem246

Bericht 10 Feb 2018 15:02

Re: Welke Centerparcs Frankrijk/Duitsland?

Nordseekuste en Sauerland zijn beiden in september mooi om mee te maken, denk ik. Ik ben wel in Sauerland geweest, maar niet bij CP. Nordseekuste hebben we een appartement gehad. Vonden wij goed te doen, maar volgende keer willen we toch een huisje.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 10 Feb 2018 16:09

Re: Welke Centerparcs Frankrijk/Duitsland?

wij zijn afgelopen mei in Frankrijk Les Trois Forets geweest, echt een super super mooi park, met een schitterend compleet bos in het park zelf, echt een aanrader!!
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 13 Feb 2018 18:33

Re: Welke Centerparcs Frankrijk/Duitsland?

CP Nordseekuste kan ik je aanraden. Een niet al te groot park maar wel mooi. Veel opgeknapte huisjes, op loopafstand van het strand, alles gemoedelijk
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 13 Feb 2018 20:03

Re: Welke Centerparcs Frankrijk/Duitsland?

Wij zijn ook in Trois Forets geweest. Heel mooi park! Vanaf ons huisje keken we zo het bos in, dat was prachtig! Maarrr. Het park is wel enorm! Wij moesten echt een halfuur lopen van ons huisje naar de Marketdome. Met een baby van 8 maanden die dan moe was van het zwemmen en zijn bedje in moest vonden wij dat totaal niet handig. Wij hebben toen dus voor een vermogen zo’n golfkarretje gehuurd voor een paar dagen.
Maar goed jullie baby is jonger en zal misschien makkelijk slapen in de kinderwagen, dan is het niet zo erg dat je zo veel moet wandelen misschien.
Tips voor andere parken heb ik niet.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 13 Feb 2018 21:55

Re: Welke Centerparcs Frankrijk/Duitsland?

Eens met Kajaka. En daarnaast is er heel veel hoogte verschil op het park dus je loopt continu heuveltje op, heuveltje af.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 14 Feb 2018 09:38

Re: Welke Centerparcs Frankrijk/Duitsland?

wij hadden onze fietsen mee en die heb je daar echt wel nodig inderdaad.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers