Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Feb 2018 20:23

Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Ik hoor het graag. Mag zowel negatief als positief zijn.
<<

Anoniem249

Bericht 12 Feb 2018 20:28

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Ja ik! Heel vaak. Werkt gewoon hetzelfde als booking.com. Agoda heeft in Azie vaak betere prijzen dan Booking.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6184

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Feb 2018 20:54

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Wat Claire zegt ja!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Feb 2018 21:00

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Nooit geboekt maar bekijk hotels (met name Azië inderdaad) wel erop.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Feb 2018 21:03

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Claire**** schreef:Ja ik! Heel vaak. Werkt gewoon hetzelfde als booking.com. Agoda heeft in Azie vaak betere prijzen dan Booking.


Ja zag het idd al. Het hotel wat we willen is € 160,00 bij Booking en Agoda is het € 114,00.
Tot 15-9 hoeven we niet te betalen, maar ik ben het niet gewend en nogal huiverig. Ze hebben nog maar 1 kamer en eigenlijk wil ik niet wachten tot morgen en vanavond het al regelen.
Vind het alleen zo eng om dan gegevens door te geven van de creditcard.
Krijg je dan een bewijs dat die kamer voor je is? Ik ben dan zo bang dat ze die zo weggeven aan een ander.
Snap er niet veel van.

Verkeerd gekeken. Het is € 115,00 per nacht! Wat een tegenvaller!
<<

Anoniem244

Bericht 12 Feb 2018 21:14

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Toen voor Thailand hebben wij daar geboekt. Goede ervaring mee verder
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Feb 2018 21:19

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Radler schreef:Toen voor Thailand hebben wij daar geboekt. Goede ervaring mee verder


Booking is het goedkoopste, maar denk dat ik toch maar toch morgen wacht.
Als we € 178,00 betalen kan je gratis annuleren tot augustus, maar weet niet of dat handig is aangezien het toch iets meer is.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Feb 2018 09:12

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Ik zat ook even op Expedia te kijken, maar die is slecht en heeft foute info. Het hotel waar het om gaat heeft alleen kamers met privezwembad en dat lees je niet terug in hun info. Ook bieden zij een villa aan met 5 slaapkamer die niet eens op de hotelsite staat! Het rotte met zulke sites is dat zij lekker makkelijk alles op het hotel afschuiven en zeggen dat ze de info van hun hebben. Dat is dus een leugen. Voorbeeld; op de hotelsite staat dat standaardkamers geen bad hebben en op Expedia wel. Hoe komt Expedia daar dan bij vraag ik me af?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6184

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Feb 2018 11:40

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Dat is wel raar CBL. Misschien heeft er mee te maken dat het hotel bepaalde kamers aan Expedia verkoopt en die doorgaans een bad hebben. Dit kan natuurlijk onzin zijn, maar hè dat kwam zo bij me op.
Als het mogelijk is en je boekt van te voren, zou ik trouwens liever bij het hotel zelf boeken (of het moet natuurlijk veel goedkoper zijn op een andere site) want zij betalen aardig wat commissie aan die boekingssites. En de niet al te dure, lokale hostels of hotels betaal ik dat liever rechtstreeks.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Feb 2018 11:52

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Joey schreef:Dat is wel raar CBL. Misschien heeft er mee te maken dat het hotel bepaalde kamers aan Expedia verkoopt en die doorgaans een bad hebben. Dit kan natuurlijk onzin zijn, maar hè dat kwam zo bij me op.
Als het mogelijk is en je boekt van te voren, zou ik trouwens liever bij het hotel zelf boeken (of het moet natuurlijk veel goedkoper zijn op een andere site) want zij betalen aardig wat commissie aan die boekingssites. En de niet al te dure, lokale hostels of hotels betaal ik dat liever rechtstreeks.


Via het hotel zelf is het iets duurder en afhankelijk wilde we daar boeken net als bij de andere hotels.
Omdat ik graag vooraf dingen wil weten mail ik hotels. Dus bij deze heb ik 11 mails gestuurd zonder een duidelijk antwoord. Ik heb 1x een mail gehad en diegene zei dat haar partner over dat hotel gaat (blijkbaar hebben ze meerdere hotels een soort hotelgroep ofzo) en ze zou het doorgeven.

In de 1e mail had ik al gezegd dat we niet te lang wilde wachten dus ik heb daarna er meerdere gestuurd oa met de vraag wanneer haar partner antwoord geeft en wanneer diegene weer werkt.
Na een aantal mails kreeg ik een direct mailadres waar ik zelf om had gevraagd. Ik mailen kreeg ik het terug dus het bestaat niet. Heb dat tegen diegene gezegd en het bewijs gestuurd. Weer geen reactie................verrassend!
Dus gister was ik het zat en heb dat ook gezegd. Dat ik na 11 mails geen normaal antwoord had gehad. Dat ik heel duidelijk gezegd had dat er haast bij was en dat ze een ongeldig adres heeft gegeven.

Heb daarin ook gezegd dat het de laatste kans was en dat ik ze tot eind deze week gaf. Vroeg aan haar dat ze toch geld willen verdienen en waarom ze weigeren mij te helpen?
Heb zonet de boeking via Booking gedaan, want heb het idee dat ze toch niet gaan reageren.
Ben er klaar mee!
<<

Anoniem249

Bericht 13 Feb 2018 12:03

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

11 mails? Dat zijn er wel heel veel. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en laatste mail? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou reageren op zo'n "dreigmail". Als het een klein hotel is zitten ze daar denk ik niet echt op te wachten.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 13 Feb 2018 12:19

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Claire**** schreef:11 mails? Dat zijn er wel heel veel. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en laatste mail? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou reageren op zo'n "dreigmail". Als het een klein hotel is zitten ze daar denk ik niet echt op te wachten.


Hier sluit ik me bij aan.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Feb 2018 12:28

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Claire**** schreef:11 mails? Dat zijn er wel heel veel. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en laatste mail? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou reageren op zo'n "dreigmail". Als het een klein hotel is zitten ze daar denk ik niet echt op te wachten.


Nee geen dreigmails, maar ik vroeg keer op keer hetzelfde en ze kunnen gewoon reageren waarom hebben ze dan een mailadres? De laatste was gister en heb alleen gezegd dat het hun laatste kans is omdat ik het onderhand zat ben. Dat is toch niet zo raar als zij zogenaamd beloofd het door te geven en een niet bestaand mailadres te geven?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11328

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 13 Feb 2018 12:41

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Ik heb heel veel via Agoda geboekt en altijd goed gegaan.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 13 Feb 2018 12:43

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

caribbeanlover schreef:
Claire**** schreef:11 mails? Dat zijn er wel heel veel. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en laatste mail? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou reageren op zo'n "dreigmail". Als het een klein hotel is zitten ze daar denk ik niet echt op te wachten.


Nee geen dreigmails, maar ik vroeg keer op keer hetzelfde en ze kunnen gewoon reageren waarom hebben ze dan een mailadres? De laatste was gister en heb alleen gezegd dat het hun laatste kans is omdat ik het onderhand zat ben. Dat is toch niet zo raar als zij zogenaamd beloofd het door te geven en een niet bestaand mailadres te geven?


Maar hoeveel tijd heb je ze dan gegeven om te reageren voordat je zelf weer mailde? En als je zo omhoog zit kun je toch ook bellen?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Feb 2018 13:16

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Ben je gek ofzo? Ga toch niet naar Indonesie bellen? Vind het niet meer dan normaal dat ze gewoon antwoord geven op hele eenvoudige vragen, maar hun tijd is op heb het nu al vast gezet.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 13 Feb 2018 13:27

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Dat weet ik toch niet? Voor hetzelfde geld hebben ze een Nederlands contactpersoon ofzo. Hoef je me niet meteen gek te noemen.

Maar je gaf geen antwoord op mn vraag hoeveel tijd je ze gegeven hebt. Misschien een stukje tijdsverschil vergeten?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem249

Bericht 13 Feb 2018 13:31

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Je zou natuurlijk met skype kunnen bellen, maar ik denk dat het vooral belangrijk is om te kijken naar je eigen communicatie. Aan de communicatie van een ander kun je niks doen, behalve heel erg gefrustreerd raken. Daarom vroeg ik hoeveel tijd er tussen de mails zat. Het kan natuurlijk zo zijn dat er in het weekend niemand op kantoor werkt en de mail dus niet beantwoordt word. Als ik 11 emails van 1 iemand krijg zou ook 3x nadenken of ik die wel wil beantwoorden.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Feb 2018 13:49

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Tom schreef:Dat weet ik toch niet? Voor hetzelfde geld hebben ze een Nederlands contactpersoon ofzo. Hoef je me niet meteen gek te noemen.

Maar je gaf geen antwoord op mn vraag hoeveel tijd je ze gegeven hebt. Misschien een stukje tijdsverschil vergeten?


Waarom moet je perse antwoord hebben en wat doet het ertoe? Nou speciaal voor jou omdat je zo aandringt er zat niet veel tijd tussen.
Op hun site hebben ze het over 2 en 3 slaapkamer villa's. Zodra je wilt boeken staat er dan er ook een villa is met 1 slaapkamer en dat staat ook op Booking. Ik wilde weten hoe dat zit dus mailde steeds min of meer hetzelfde.
Dat is toch een normale vraag! Als ze niet antwoorden, dan mail ik gewoon weer aangezien ik een betalende klant ben en zij geld willen verdienen lijkt me. Dat laatste lijkt me niet echt aangezien ze steeds niet reageren.
Zo en nu heb ik meer dan genoeg uitgelegt.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 13 Feb 2018 13:53

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Niet heel veel tijd maakt het nog niet duidelijker.

Maar, anyway, ik ben het eigenlijk wel met de anderen eens: ja, je bent dan wel een betalende klant maar als iemand zoveel in zo’n korte tijd zou sturen zou ik me ook afvragen of ik die wel in mn hotel zou willen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Feb 2018 13:55

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Het is misschien niet netjes dat ze niet antwoorden, maar als je een (voor jouw gevoel) belangrijke vraag hebt, had ik dus wel gewoon gebeld, ongeacht waar het naar toe is.
Toen ik een diner voor m'n zus haar huwelijksreis ging regelen heb ik ook twee keer gebeld met Mauritius (wat ik wel eng vond want ik vind bellen al niet zo prettig en de verbinding was wel vrij slecht) en ik ben een maand van te voren begonnen met emailen, zodat ik ruimschoots de tijd had om op een antwoord te wachten. Dat duurde vaak wel even. Ze hebben geen vaste 'klantenservice' daar zitten ofzo die direct terug mailt, het zal tussen de normale werkzaamheden moeten.

En ik denk dat zovaak (min of meer) dezelfde email daarbij niet zal helpen.

Maar goed intussen heb je geboekt dus toch? Heb je ook antwoord op de villa vraag gekregen dan?
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Feb 2018 14:57

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Marin schreef:Het is misschien niet netjes dat ze niet antwoorden, maar als je een (voor jouw gevoel) belangrijke vraag hebt, had ik dus wel gewoon gebeld, ongeacht waar het naar toe is.
Toen ik een diner voor m'n zus haar huwelijksreis ging regelen heb ik ook twee keer gebeld met Mauritius (wat ik wel eng vond want ik vind bellen al niet zo prettig en de verbinding was wel vrij slecht) en ik ben een maand van te voren begonnen met emailen, zodat ik ruimschoots de tijd had om op een antwoord te wachten. Dat duurde vaak wel even. Ze hebben geen vaste 'klantenservice' daar zitten ofzo die direct terug mailt, het zal tussen de normale werkzaamheden moeten.

En ik denk dat zovaak (min of meer) dezelfde email daarbij niet zal helpen.

Maar goed intussen heb je geboekt dus toch? Heb je ook antwoord op de villa vraag gekregen dan?


Ja we hebben geboekt bij Booking. Heb hun gevraagd hoe kan dat zij wel een 1 slaapkamervilla aanbieden en op de hotelsite staat dat iig niet op de homepage alleen zodra je prijzen wilt zien, maar dat heb ik niet gezegd.
Het enige wat ik kan bedenken is dat wij een 2 slaapkamervilla hebben en dat ze 1 slaapkamer afsluiten.
Wij hebben ooit een kamer in ik dacht Mexico gehad waar een deur was en daarachter een soort van wandje wat niet open kon. Dat is bijv. als de ouders in de ene kamer verblijven en de kinderen in de ander en ze op die manier naar elkaar toe kunnen gaan.
Het hotel waar het nu om gaat hebben alleen verblijven met privezwembaden dus ik ga ervan uit dat het goed zit. Het is dus even een gok, maar ik weet het anders ook niet.
Ik ga ze iig niet meer mailen krijg toch geen antwoord dus vrij nutteloos.
<<

Anoniem249

Bericht 13 Feb 2018 17:06

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Dan bestaat er dus een kans dat er een ander stel in de andere slaapkamer zit en je het zwembad moet delen. Staat er bij booking bij dat je een prive zwembad hebt?
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Feb 2018 17:35

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Claire**** schreef:Dan bestaat er dus een kans dat er een ander stel in de andere slaapkamer zit en je het zwembad moet delen. Staat er bij booking bij dat je een prive zwembad hebt?


Zoals ik al zei hebben alle verblijven een privezwembad.
<<

Marlies

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 15 Feb 2018 01:50

Bericht 15 Feb 2018 01:53

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Beste vaak geboekt bij Agoda. Ging erg goed. Absoluut geen klachten over.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers