Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Valentijnsdag

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Feb 2018 08:35

Valentijnsdag

Gaan jullie er iets aan doen?
Ik heb een kaart gekocht en die moet ik straks nog even schrijven en met een lippenstiftkus op de bus doen.
En een leuk schaaltje waar ik bonbons op doe, want mijn vrouw is gek op chocolade en bonbons.

Eerst wilde we uit eten gaan, maar we zetten onze traditie voort; we gaan gourmetten (met de kinderen) :smile:
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Feb 2018 08:39

Re: Valentijnsdag

Dat laatste klinkt gezellig Dora.
En wat lief dat je er iets aan doet voor je vrouw wat ze leuk vindt.

Wij doen er niet aan. We gaan vaak genoeg lekker uiteten en ik geef niet echt om andere commerciële dingen omdat het valentijn is. Ik heb wel net mooie gezichtscreme van m'n man gekregen toen ie van zakenreis terug kwam en dat vind ik dan leuk maar ik hoef niet persé iets voor Valentijn. We gaan wel vrijdag uiteten maar met schoonzus en zwager.

Weet je wat het ook is. Ik kom al heel gauw op dingen die met eten te maken hebben, lekker uiteten, lekkere hapjes, leuke artisinale producten. Dat is aan ons besteed. Maar niet altijd even handig als je op de lijn wil letten. Dus dit soort dingen probeer ik juist dan ook beetje te vermijden.

Edit oh en hij appt net dat ie alvast m'n auto heeft gekrabt. Dat mag ie met valentijn ook wel doen :angel:
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Feb 2018 08:48

Re: Valentijnsdag

Ik heb een kaart gekocht voor mijn ouders die verdienen momenteel wel iets liefs. Die heb ik net gepost met een kus postzegel erop.

En wij gaan morgen avond pizza eten van de pizzaria heb ik zoveel zin in. Aangezien ik toch maar een stukje hoef delen we hem romantisch haha
Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Feb 2018 08:49

Re: Valentijnsdag

Ik ga met een vriendin naar de film, haha. Zitten we vast tussen allemaal stelletjes :)

Wij doen er ook niks aan verder, ik vind het geen speciale dag of speciaal moment.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Feb 2018 08:49

Re: Valentijnsdag

Traditie getrouw doen wij er wel altijd iets aan. Mijn vriend is dan een enorme romanticus, dus ieder jaar staat er wel een grote bos bloemen voor me klaar. Vaak met een reep Tony erbij. Ik was het eigenlijk alweer beetje vergeten, maar hij liet me er gisteren niet mee weg komen. Hij vroeg wat we gingen doen en wilde de avond voor ons tweeën houden.

Komt beetje omdat we allebei hele warme herinneringen hebben aan onze eerste Valentijn samen. Toen waren we nog zo verliefd, had ik lekker gekookt en me mooi gemaakt. Hij kwam binnen met een bos bloemen, kaarsjes en ik had toen lekker gekookt. Ik kan me die avond ook nog zo goed herinneren, dus dat is de aanleiding dat we ieder jaar er wel echt aandacht aan besteden.

We kopen geen cadeaus voor elkaar. Maar we zorgen wel voor even wat extra's. Dus ik denk dat ik wat hapjes ga maken en dat we dan lekker de avond alle telefoons en ipads wegleggen en gewoon samen zijn.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 13 Feb 2018 08:51

Re: Valentijnsdag

Wij doen er nooit wat aan, maar het is de trouwdag van mijn ouders en ik bedenk me net dat ik nog niets voor hun heb..
10.04.17
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Feb 2018 09:11

Re: Valentijnsdag

Ik heb er niets mee en vriend ook niet. Het zou in ons beide niet eens opkomen om wat te doen. Dat verhaal van Caro vind ik wel heel lief en leuk!
<<

Anoniem242

Bericht 13 Feb 2018 09:12

Re: Valentijnsdag

Eigenlijk doen we er nooit wat aan. Maar omdat mijn vriend best wel een pittig jaar achter de rug heeft, heb ik gereserveerd bij een restaurant en laat ik morgen een giga bos bloemen op zijn werk bezorgen. :ja:
<<

Anoniem304

Bericht 13 Feb 2018 09:18

Re: Valentijnsdag

Nee wij doen er niets aan, al krijg ik soms wel een bos bloemen of chocola van m'n vriend.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 13 Feb 2018 09:19

Re: Valentijnsdag

Mijn man en ik sturen elkaar ieder jaar sowieso een kaartje. Ik zag al een afschrijving van Greetz voorbij komen. :smile: Ik zal straks ook nog iets van chocolade kopen. Mijn opa en oma sturen ons altijd een kaartje en wij hun. Zo lief!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 13 Feb 2018 09:43

Re: Valentijnsdag

Meestal doen we er niets aan, maar bedacht me net dat ik wel even een nieuw geurtje voor hem kan kopen omdat hij het nu even heel erg lastig heeft. Toevallig heeft hij morgen een dag vrij genomen om samen naar Deventer te gaan, dus we zijn wel lekker de hele dag samen en zullen vast 's avonds ergens een hapje gaan eten.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 13 Feb 2018 09:59

Re: Valentijnsdag

Ik heb een pakketje van rituals gekregen van mijn man afgelopen weekend. Alvast voor valentijn.
Voor hem heb ik een lief kaartje geschreven.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 13 Feb 2018 10:09

Re: Valentijnsdag

Nee, wij doen er niet echt iets aan. We hebben sowieso geen oppas om uit eten te gaan o.i.d. Misschien neem ik wel iets leuks mee voor mijn man, bloemen of chocola.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 13 Feb 2018 10:19

Re: Valentijnsdag

Gezellig Dora!

En Bisq wat lief. Veel plezier in Deventer!

Wij gaan wokken ook omdat we 5 februari 4 jaar samen waren... En ik heb wat leuke dingen gepland, zoals een lekkere lunch. Ook schrijf ik nog een kaart.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Feb 2018 11:08

Re: Valentijnsdag

Wij doen er nooit iets aan.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem244

Bericht 13 Feb 2018 11:21

Re: Valentijnsdag

Ondanks dat ik het commerciële “onzin” vind, vind ik het wel altijd leuk iets te geven / te krijgen / iets te doen :-)

Heb voor vriend een boxershort van the Simpsons gekocht (zeeman heeft die elk jaar met Valentijn en kerst) dus koop deze elke keer als geintje en een speciaal biertje met een leuke naam
Hij moet vannacht al vroeg beginnen dus doe in zijn tas een doosje Valentijns bonbons en een kaartje
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 13 Feb 2018 13:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 13 Feb 2018 11:39

Re: Valentijnsdag

Ik koop al 8 jaar lang een foute Valentijnsboxer, dus die heb ik weer gekocht met hartjes chocolaatjes en een kaartje, en namens zoon als grapje een i love papa slab. Ik krijg denk ik bloemen haha.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 13 Feb 2018 12:39

Re: Valentijnsdag

Hij krijgt van mijn dochter een kaart met 'papa, ik hou van je' met een foto van hun samen in de vakantie.
Verder doen we er niet aan.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 13 Feb 2018 15:47

Re: Valentijnsdag

Wij doen er niets aan.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem281

Bericht 13 Feb 2018 15:54

Re: Valentijnsdag

Wij gaan uit eten en ik bak in de ochtend als verrassing pannekoeken voor m :) meestal krijg ik een kaartje en bloemen.

Ik vind het trouwens heel leuk om er iets aan te doen en even stil te staan bij je gevoelens en die ook te uiten! Word zelfs een beetje kriegel van mensen die roepen dat t commercieel gedoe is en er daarom niks aan doen. Een kaartje of een blommetje krijgen is enig!
<<

Anoniem313

Bericht 13 Feb 2018 16:01

Re: Valentijnsdag

Ik weet eigenlijk nooit of wij ‘er aan doen’ of niet, volgens mij soms wel en soms niet. Dit jaar wel: ik kook morgen voor hem en heb lekkere wijn klaar staan. En hij krijgt een fles Aperol want daar houdt hij van. En ik krijg van hem Plenty More van Ottolenghi.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Feb 2018 16:05

Re: Valentijnsdag

Wat ga je nu koken? Ik kreeg alleen maar te horen 'kook iets leuks'. Iets leuks dus. Dat is de opdracht.
<<

Anoniem313

Bericht 13 Feb 2018 16:17

Re: Valentijnsdag

Ik kook iets leuks! Hete garnalen met citroen en spaghetti met tomaat, aglio, olio en rode peper, en rucola. Leuk genoeg denk je voor jullie?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 13 Feb 2018 16:20

Re: Valentijnsdag

Nou! Eigenlijk is dat echt exact wat ik zoek! Drie jaar geleden begon het namelijk ook met garnaaltjes en knoflook. Dus ik zie ook nog een link ook.

Zo leuk dit.
<<

Anoniem331

Bericht 13 Feb 2018 19:33

Re: Valentijnsdag

Ik kreeg vanavond een prachtige bos bloemen, en deed zelf een kaartje op de bus. En morgen vind ie in zijn werktas als het goed is een lief briefje met hartjesnoepjes :love:
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers