Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Jan 2018 10:19

Re: Datetopic #4

Klinkt leuk, veel plezier en succes alvast!
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 27 Jan 2018 19:04

Re: Datetopic #4

Winegum, hoe was je date? En RS, hoe was je verjaardag?
<<

Anoniem232

Bericht 28 Jan 2018 18:09

Re: Datetopic #4

Ik ben ook benieuwd naar de date van Winegum!

M'n verjaardag was superleuk! Het was druk en ben heel erg verwend!
Ik had enorme sjans met de barman, een hele grote, knappe vent. We hebben nummers uitgewisseld en hebben een paar keer heen en weer geappt maar ik ben een beetje terughoudend, vanwege m'n andere date.
M'n date van afgelopen voorjaar mailde voor de kerst over iets voor ons werk. En vorige week appte 'ie ineens of we binnenkort een drankje gaan doen. Hij zal wel weer vrijgezel zijn en denken even makkelijk wat te regelen. Dus dat drankje sla ik sowieso even over.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 28 Jan 2018 18:36

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 28 Jan 2018 20:48

Re: Datetopic #4

Mijn date was weer leuk dames!! Hebben een hele gezellige avond gehad. De tijd vloog wederom weer hard voorbij dus dat is een goed teken.
Ik merk alleen dat ik het lastig vind hoe het contact nu is. Ik probeer de woorden van Kira in mijn hoofd te prenten, maar toch vind ik het gek als iemand amper appt. We hebben vrijdag op zaterdag nog super lang geappt en dan is het echt heel erg gezellig, maar de rest van het weekend heb ik dus amper iets van hem gehoord. Plus dat hij heel erg kortaf was etc. En toen kreeg ik gisteravond/nacht echt zo'n appje van, wat jammer dat je zo stil bent! Ik hoop dat je een hele leuke avond hebt gehad. Terwijl hij op mijn appje eerder op de avond helemaal niet gereageerd had. Ja, schiet mij maar lek dan hoor haha.
En hij bleek vandaag bij zijn ouders te zijn. Die wonen toevallig redelijk in de buurt van mijn ouders waar ik ook was. Date en ik wonen beiden in het westen en onze families beiden in het oosten. Dus ik stuurde rond 18u van, ik weet niet tot hoe laat je blijft en of het handig is, maar je mag altijd met mij mee terug rijden, want ik ben met de auto (hij heeft geen auto dus moet dat stuk met de trein). Krijg ik echt 2,5 u later een appje van, helaas ik ben al onderweg. Had graag met je meegereden.
Tsja, als ie wat eerder op z'n telefoon had gezeten en wat van zich had laten horen hadden we eventueel wat af kunnen spreken.

Naja goed, even wat stomme issues van mijn kant. Verder komt er wel een derde date ga ik vanuit.

Feline, leuk dat je dinsdag een tweede date hebt! Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn.
RS, wat leuk om te horen dat je date leuk was! Klinkt ook erg gezellig. Maar ik kan me wel vinden bij de post van Feline. Hoe leuk is je date daadwerkelijk? Want persoonlijk heb ik echt geen behoefte om nu met meer mannen te kletsen. En dan ben ik ook nog niet echt zeker of de date wat voor mij is en of er potentie in zit. Wel rot dat hij een tijdje afwezig is in verband met vakantie!
Nog gefeliciteerd trouwens!!
<<

Anoniem232

Bericht 28 Jan 2018 21:28

Re: Datetopic #4

Wat goed dat de tijd voorbij vloog, Winegum! En supertoevallig dat jullie allebei in het oosten waren, jammer dat 'ie al onderweg was.

Jullie hebben gelijk hoor, wat betreft de dates, maar ik vind juist dat ik nu door die barman wel doorheb dat ik m'n eerste date het leukst vind. En juist omdat ik dus inderdaad minder zin heb in contact met anderen ben ik terughoudend in het contact met de barman. Ik heb 2 keer op zijn appjes geantwoord en dat was 't. En met date 1 wel nog leuk contact gehad dit weekend (ook niet zo veel want hij is een weekend weg met vrienden en het whatsappcontact is nog steeds niet enorm veel)!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 29 Jan 2018 08:05

Re: Datetopic #4

Oh, ik snap je frustraties hoor WG. Inderdaad balen dat ie zo lang niet op z'n telefoon kijkt want dat was een relaxte 'date' geweest. Had je nog wel gereageerd op zijn 'wat jammer' berichtje?

RS, ik hoop dat date 1 tot wat moois bloeit! En snap wel dat ie dit weekend sowieso wat minder online is :) Wanneer komt ie terug van z'n grote vakantie? Oh, en gefeliciteerd ;)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 29 Jan 2018 15:34

Re: Datetopic #4

Dat is wel goed om te weten dan, dat je date 1 toch echt wel het leukste vindt, RS. Wanneer is hij terug van vakantie en hebben jullie al een nieuwe date gepland staan? Ik ben echt heel benieuwd hoe het verder gaat met jullie!

We hebben er gisteravond nog wel even over gehad. Dat ik het wel jammer vond dat ik het contact zo minimaal vond dit weekend. Dat is wel erg fijn aan hem, we kunnen (vanaf het aller prille begin al) heel open tegen elkaar zijn. Hij gaf aan dat hij echt een heel druk weekend had gehad en dat ie vandaag wel weer tijd had voor lange appsessies. Maar dat hij juist vond dat ik zo stil en anders was. Dus dat ging lekker haha. Heb m ook gezegd dat ik het niet heel leuk vond om te appen met iemand die praktisch niet, of in maar 1 regel terug appte. Dus dat ik het idee had dat ie geen tijd of zin had om te appen. Naja even over gehad en het is ook wel weer klaar zo. Vandaag wel weer even leuk geappt samen. Hoe snel plannen jullie weer een nieuwe date nadat de date voorbij is? Ik merk dat ik nog wel zoekende ben hierin. Ik ben sowieso wel een planner dus eigenlijk wil ik direct vragen, wanneer weer? Maar ik wil ook niet te opdringerig overkomen ofzo. Volgens mij liggen we nog steeds wel op 1 lijn dat we het wel leuk met elkaar hebben en dat we onderzoeken hoe dit verder zal gaan.

Hoe issie met jou Feline? Ben je inmiddels verhuisd? Vandaag ook begonnen aan je baan toch? Wat komt er veel op je pad zo. Trek je het een beetje?
Zin in morgen? Wat gaan jullie doen?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 29 Jan 2018 15:46

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 29 Jan 2018 16:01

Re: Datetopic #4

Ja, ik vind dat ook wel lastig hoor! Toevallig zijn we as we speak een beetje daarover te praten. Hij wilde vanavond afspreken. Maar ik ga straks uiteten met vriendinnen, dus dat is niet zo handig. Dus nu even aan het kijken wanneer dan wel. Want morgen sport hij, woensdag ik. Haha. Is lekker passen en meten zo :wink: maar wel leuk dat het gesprek nu op gang komt daarover.

Ooh gefeliciteerd!! Wat bijzonder om nu precies jarig te zijn. Kan me goed voorstellen dat je moe bent. Is heel veel veranderingen zo opeens. En nieuw werk is uberhaupt ook erg vermoeiend. Gewoon een gezellige en rustige avond van maken vandaag en lekker vroeg gaan slapen :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 29 Jan 2018 17:24

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Jan 2018 17:32

Re: Datetopic #4

Gefeliciteerd Feline en RS met jullie verjaardagen!
❤ 7 juni 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 31 Jan 2018 09:23

Re: Datetopic #4

We wonen best wel bij elkaar in de buurt ja, Feline!
Uiteindelijk is hij gisteravond vanuit zijn werk naar mij toe gekomen (ik woon dichterbij zijn werk dan hij zelf). En heeft hij bij mij gegeten. Daarna heb ik hem gauw naar zijn huis gebracht met de auto zodat hij nog redelijk op tijd bij zijn sportvereniging aankwam.
Het was even kort en passen en meten, maar ik vond het heel leuk om hem weer te zien! We hebben weer een leuke avond gehad.

Hoe was het gisteravond bij jou? Hebben jullie het weer leuk gehad? 1,5e week in het begin van een dateperiode vind ik ook wel een beetje lang ja. Je moet elkaar toch even goed leren kennen om te weten of er meer in zou kunnen zitten en dat doe je door elkaar te zien vind ik.
Maar hoop dat jullie het leuk hebben gehad! Wat hebben jullie gedaan?

Hoop dat je ook wat minder moe bent inmiddels en het een beetje trekt allemaal.
Opeens in zo'n strak ritme in NL moet vast enorm wennen zijn ja!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 31 Jan 2018 15:19

Re: Datetopic #4

Wat leuk dat je 'm nog even gezien hebt gisteravond Winegum!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 06 Feb 2018 11:13

Re: Datetopic #4

Inmiddels heb ik 'm al best wel regelmatig gezien! Het is wel echt gezellig zo samen :)

Hoe is het bij jou tot nu toe, Feline? Hoe was je date geweest? En RS, hoe is het bij jou?

Nog meer mensen met leuke date verhalen?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Feb 2018 13:09

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 09 Feb 2018 09:25

Re: Datetopic #4

Nou zeg, ik snap van dat soort dingen echt nooit wat. Je kunt het toch even fatsoenlijk af sluiten? Beter kwijt dan rijk dan.
Kan me voorstellen dat je er nu even klaar mee bent en geen zin heb om wat met anderen wat te gaan drinken oid.

Vanavond zie ik als het goed is de mijne weer, hij blijft ook slapen.
Als het goed is gaan we ergens wat eten in elk geval. Heb hem gisteren amper gesproken dus daar moeten we het nog even over hebben.

Ik ben echter best wel gevoelig voor iemands humeur en hij heeft het op dit moment erg druk en zit niet helemaal lekker in zijn vel door werk/hobby. hij is daar wel erg open over en als we samen zijn kan ik er juist wel voor zorgen dat hij dat een beetje vergeet en weer wat vrolijker is, maar als we niet samen zijn merk ik gewoon aan alles dat ie zich niet helemaal fijn voelt en dat vind ik wel lastig. (vooral voor hem)
Hopelijk voelt hij zich gauw weer wat fijner!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 12 Feb 2018 22:18

Re: Datetopic #4

Hier ook eindelijk weer eens een update. Afgelopen week een eerste date gehad en die was erg geslaagd. Zo geslaagd dat de tweede date al gepland staat. Word er helemaal nerveus van, maar heb er natuurlijk ook veel zin in. Wel een stuk spannender zo dan wanneer je na een date al weet dat het toch niks wordt :p
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Feb 2018 17:57

Re: Datetopic #4

Winegum, was de logeerpartij gezellig? Vervelend dat ie even niet zo lekker in z'n vel zit. Ik ben daar ook gevoelig voor en word dan altijd heel nerveus. Maar eigenlijk is dat stom want iedereen zit wel eens niet lekker in z'n vel. Hopelijk is ie snel weer vrolijk en relaxed.

Char, wat leuk! Weet je al wat je gaat doen op de 2e date?

Gaat er iemand nog iets onverwachts doen met Valentijn? :)
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 13 Feb 2018 20:41

Re: Datetopic #4

Ja, we gaan wat eten. Ik moet alleen nog even bedenken waar precies.

En Winegum, ik hoop met je mee dat hij snel weer wat beter in zijn vel zit.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Feb 2018 15:39

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 14 Feb 2018 22:35

Re: Datetopic #4

Klinkt leuk Feline!

Ik heb nog even advies nodig. Restaurant is inmiddels gekozen. Maar nu wil hij mij graag thuis op komen halen. Na al mijn verhalen rond mijn verhuizing is hij heel nieuwsgierig naar mijn huis. Maar nu twijfel ik. Wat nou als het toch niks wordt en dan weet hij wel precies waar ik woon. Aan de andere kant klinkt het wel gewoon goedbedoeld. Dilemma!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Feb 2018 23:29

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 15 Feb 2018 00:38

Re: Datetopic #4

Hier ook weer eens een update. Ik heb in de afgelopen 4 weken 3 keer een date gehad en het was allemaal net niks. Met de eerste had ik een enorme klik en vonken naar mijn idee, maar na afloop bekoelde het snel op de app, begreep er helemaal niks van, hij voelde de klik wel maar wist het allemaal niet. Nou dan niet.

Toen nr twee, relaxte gast en gewoon naar jazzavondje geweest. Ik kwam er wel achter dat hij af en toe een pilletje gebruikt op een feestje en dat vind ik een ontzettende nogo dus het is al meteen vriendschappelijk nu ofzo.

Van de week met iemand anders een date gehad, heel gezellig en gelachen maat wat mij betreft meteen in de friendzone. En deze vind mij wel leuk natuurlijk....

Ik ben er echt zo klaar mee, wanneer is het nou eens wederzijds en een leuke normale vent...
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 15 Feb 2018 08:24

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers