Claire**** schreef:Ja ik! Heel vaak. Werkt gewoon hetzelfde als booking.com. Agoda heeft in Azie vaak betere prijzen dan Booking.
Radler schreef:Toen voor Thailand hebben wij daar geboekt. Goede ervaring mee verder
Joey schreef:Dat is wel raar CBL. Misschien heeft er mee te maken dat het hotel bepaalde kamers aan Expedia verkoopt en die doorgaans een bad hebben. Dit kan natuurlijk onzin zijn, maar hè dat kwam zo bij me op.
Als het mogelijk is en je boekt van te voren, zou ik trouwens liever bij het hotel zelf boeken (of het moet natuurlijk veel goedkoper zijn op een andere site) want zij betalen aardig wat commissie aan die boekingssites. En de niet al te dure, lokale hostels of hotels betaal ik dat liever rechtstreeks.
Claire**** schreef:11 mails? Dat zijn er wel heel veel. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en laatste mail? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou reageren op zo'n "dreigmail". Als het een klein hotel is zitten ze daar denk ik niet echt op te wachten.
Claire**** schreef:11 mails? Dat zijn er wel heel veel. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en laatste mail? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou reageren op zo'n "dreigmail". Als het een klein hotel is zitten ze daar denk ik niet echt op te wachten.
caribbeanlover schreef:Claire**** schreef:11 mails? Dat zijn er wel heel veel. Hoeveel tijd zat er tussen je eerste en laatste mail? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou reageren op zo'n "dreigmail". Als het een klein hotel is zitten ze daar denk ik niet echt op te wachten.
Nee geen dreigmails, maar ik vroeg keer op keer hetzelfde en ze kunnen gewoon reageren waarom hebben ze dan een mailadres? De laatste was gister en heb alleen gezegd dat het hun laatste kans is omdat ik het onderhand zat ben. Dat is toch niet zo raar als zij zogenaamd beloofd het door te geven en een niet bestaand mailadres te geven?
Tom schreef:Dat weet ik toch niet? Voor hetzelfde geld hebben ze een Nederlands contactpersoon ofzo. Hoef je me niet meteen gek te noemen.
Maar je gaf geen antwoord op mn vraag hoeveel tijd je ze gegeven hebt. Misschien een stukje tijdsverschil vergeten?
Marin schreef:Het is misschien niet netjes dat ze niet antwoorden, maar als je een (voor jouw gevoel) belangrijke vraag hebt, had ik dus wel gewoon gebeld, ongeacht waar het naar toe is.
Toen ik een diner voor m'n zus haar huwelijksreis ging regelen heb ik ook twee keer gebeld met Mauritius (wat ik wel eng vond want ik vind bellen al niet zo prettig en de verbinding was wel vrij slecht) en ik ben een maand van te voren begonnen met emailen, zodat ik ruimschoots de tijd had om op een antwoord te wachten. Dat duurde vaak wel even. Ze hebben geen vaste 'klantenservice' daar zitten ofzo die direct terug mailt, het zal tussen de normale werkzaamheden moeten.
En ik denk dat zovaak (min of meer) dezelfde email daarbij niet zal helpen.
Maar goed intussen heb je geboekt dus toch? Heb je ook antwoord op de villa vraag gekregen dan?
Claire**** schreef:Dan bestaat er dus een kans dat er een ander stel in de andere slaapkamer zit en je het zwembad moet delen. Staat er bij booking bij dat je een prive zwembad hebt?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers