Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic #2

<<

Anoniem278

Bericht 12 Feb 2018 10:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ja ze zagen mij ook en we deden allemaal alsof ik niets gezien heb....
<<

Anoniem231

Bericht 12 Feb 2018 10:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Waren ze nog bezopen van gisteravond?
Domme actie van hun, vooral om dat in de buurt te doen. Of ze willen dat het naar buiten komt?
<<

Anoniem278

Bericht 12 Feb 2018 10:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Het was vrij vroeg, in een bos, niet echt midden op een plein ofzo.
Maar goed, ze wandelen elke dag samen, ik zie ze wel vaker, (niet zoenend) dus waarschijnlijk hebben ze een verhouding.
<<

Anoniem231

Bericht 12 Feb 2018 10:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Biechtje ik zou het contact met hem verbreken. En anders hem goed duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent.
<<

Anoniem252

Bericht 12 Feb 2018 12:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Waaah dat is echt erg!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 12 Feb 2018 12:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Quizzle dat kwam in onze oude straat ook voor.
De mannen waren ook nog eens tweelingbroers en woonden 3 huizen uit elkaar.
Buurvrouw is ook nog zwanger geraakt van haar zwager dus.
Dit heeft ze pad opgebiecht aan haar man na de geboorte.
Oh oh oh
2016
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 12 Feb 2018 21:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Oh wat erg Salome, door je eigen vrouw en tweelingbroer ook echt!

Biechtje ik zou proberen zoveel mogelijk afstand te houden van je crush waar je niets van wilt.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 12 Feb 2018 22:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Oooh Quizzle, wat ontzettend ongemakkelijk.
<<

Anoniem231

Bericht 16 Feb 2018 03:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik vroeg mij af hoe het nu met k.p. biechtje gaat.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 17 Feb 2018 14:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik ben ook benieuwd. Hopelijk zijn ze al wat opgeschoten met het proces!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 18 Feb 2018 19:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik wil even m'n verhaal kwijt, geeft niet als jullie me herkennen maar ik wil het niet onder m'n eigen naam hebben.

Ik ben in een heel vage situatie met een collega beland. We werken al 1,5 jaar vrij intensief samen en kunnen het vanaf dag 1 al super goed met elkaar vinden, wij hoeven elkaar maar aan te kijken of we begrijpen elkaar. Hierdoor trekken we op werk natuurlijk al snel naar elkaar toe en wij hebben dan ook veel projecten samen. Dat valt ook andere collega's op en zij maken dan ook regelmatig opmerkingen over ons maar wij hebben er oprecht beide nooit iets achter gezocht.

Afgelopen week zaten we voor werk 6 dagen in een hotel en op de laatste dag hebben we samen geslapen. Geen seks gehad maar wel gezoend, geknuffeld. En nu ben ik helemaal in de war. In de afgelopen dagen hebben we elkaar continu gesproken via whatsapp en ik heb ook naar hem uitgesproken dat ik heel erg in de war ben, altijd heb gedacht dat het niks was tussen ons en nu ineens niet meer weet wat ik ervan moet denken. Hij heeft hetzelfde.

Jullie zien hem vast al aankomen: hij heeft een vriendin. Zijn relatie gaat al zo lang ik me kan herinneren heel slecht, ik praat daar zelden met hem over want ik vind het vrij irritant dat hij in een relatie blijft zitten terwijl hij er ongelukkig van wordt, dit weet hij dus hij praat er ook niet met mij over (wel met anderen)
Gisteren hadden we een diner/borrel met collega's en iedereen had ons meteen door. We konden ook niet echt normaal naar elkaar kijken. Net twee verliefde pubers :palm: Toen we naar de auto liepen heb ik gezegd dat hij mij maar even met rust moet laten en eerst orde op zaken moet stellen. Nog geen uur later kreeg ik alweer een bericht van hem waar ik niet op heb gereageerd, een kwartier later weer een en zo ging het even door. Uiteindelijk heb ik teruggestuurd dat hij me met rust moet laten en dat doet ie nu ook.

En nu voel ik me kut en in de war. GADVER. Ik lijk wel een 16 jarige, ik kijk ongeveer elk kwartier op m'n telefoon of hij niet toch heeft geappt en wil hem ook de hele tijd appen maar ik hou me in. Ik zie hem in principe zaterdag pas weer, wat op zich fijn is maar ik zit mezelf zo in de weg.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Feb 2018 19:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wat een kuttige situatie. Je bent er niet van overtuigd dat je iets met hem wilt, begrijp ik? En als hij zijn relatie verbreekt, dan wel?
Mag je binnen je werk een relatie hebben? Want daar zou ik eerst ook goed over nadenken. Is dat het waard?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 18 Feb 2018 19:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Nee daar ben ik niet van overtuigd, dat we elkaar leuk vinden is duidelijk maar ik had daar tot 4 dagen geleden nog niet eens over nagedacht dus een relatie staat nog te ver van m'n bed. Ik weet sowieso niet of ik überhaupt wel een relatie wil. Ik heb ook niet echt zin om daarover na te denken zolang het nog niet mogelijk is, daar word ik alleen maar verdrietig van.

Daarbij moet hij zijn relatie niet voor mij beëindigen maar voor zichzelf. Ik denk ook dat het goed voor hem is om eerst eens even een eigen leven op te bouwen alvorens hij weer in iets nieuws stapt (hij zit behoorlijk onder de duim bij haar)
Dat we collega's zijn is geen probleem, ik ben er geen voorstander van maar het kan wel. We zijn niet de eerste en onze collega's zouden het alleen maar super leuk vinden. We zijn nagenoeg gelijk in functie dus dat hoeft ook geen problemen met zich mee te brengen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 18 Feb 2018 20:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Lastige situatie zeg!! Poe.
Ik denk dat je nu naar je eigen gevoel moet luisteren..
Het verliefde gevoel klinkt wel heel leuk aan de ene kant :)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 22 Feb 2018 13:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Hier het k.p. biechtje.

Hier gaat het redelijk, nog steeds met ups en downs.
Qua proces zijn we nog geen steek verder, is nog steeds geen datum bekent. Ik weet wel dat mijn ex wat testen heeft moeten afnemen (zijn post komt nog hier en er was post van TMFI, een Forensisch psychologisch instituut) maar verder is het nog steeds afwachten.
Hij heeft nu eindelijk wel besloten dat hij de kinderen toch wil zien en mee te werken en afspraken te maken met het wijkteam en veilig thuis. Laatst hebben we het eerste gesprek gehad met het wijkteam en zijn reclassering.
Het weekend daarop is de oudste een dagje naar hem toe geweest bij zijn ouders thuis (er moet wel constant toezicht zijn), de jongste herkent hem niet meer dus dat is nog wel even een dingetje. Die mocht van het wijkteam dus ook nog niet een dag naar hem toe, dit moet echt opgebouwd gaan worden.
De oudste gaat nu waarschijnlijk tot aan het proces om het weekend een dag naar zijn vader.

Onze communicatie is verder wel echt nihil. Op berichtjes reageert hij niet en toen hij hier was om met zijn moeder de oudste op te halen heeft hij ook geen woord tegen mij gezegd. Hij heeft wel eindelijk de scheidingspapieren getekend dus als het goed is dan is dat binnenkort gelukkig afgerond.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Feb 2018 13:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

En hoe gaat het met jou dan tijdens dit alles? Want ik vind het proces echt onbegrijpelijk en heb daar wel 100 vragen over, maar ik vraag me ok af hoe het met jou gaat. Emotioneel gezien en fysiek misschien ook wel.

@biechtje met collega: lekkere situatie dan! Ik vind je in iig heel erg helder over wat je wil en hoe je wil handelen maar ik zie ook wel dat je echt verliefd bent. Wacht het even af, hij moet inderdaad die beslissing over de relatie zelf maken en moet dat op zijn eigen voorwaarden doen. Misschien is hij ook in de war over wat hij voelt en wil hij het eerst zeker weten ofzo. geen idee! Wat zegt hij er zelf over?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 22 Feb 2018 13:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Op zich redelijk hoor, ik heb wel dagen dat ik wat minder in mijn vel zit maar over het algemeen heb ik aardig mijn draai gevonden alleen met 2 kinderen. Het is vooral het afwachten wat zo slopend is, het niks weten. Dat vreet soms echt energie en het is heel vaak ook heel zwaar en onzeker.
We zijn inmiddels al 10 maanden verder en ik zit al die tijd al min of meer in de wachtstand terwijl ik zo graag verder zou willen gaan met mijn leven. Maar heel veel kan gewoon nog niet omdat eerst dat proces moet komen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Feb 2018 13:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

10 maanden alweer. Logisch dat je jongste hem meer herkent. Vindt de oudste het wel leuk om naar hem toe te gaan? En zijn zijn ouders inmiddels op de hoogte van de reden van jullie breuk?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Feb 2018 13:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Jouw leven hangt ook van dat proces af? Is dat juridisch of vooral vanwege je scheiding?

Een normale scheiding gaat al niet in de koude kleren zitten, dus laat staan dit geval. Ik vind het fijn te lezen dat je iig je draai met twee kleintjes hebt gevonden!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Feb 2018 13:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Lady schreef:10 maanden alweer. Logisch dat je jongste hem meer herkent. Vindt de oudste het wel leuk om naar hem toe te gaan? En zijn zijn ouders inmiddels op de hoogte van de reden van jullie breuk?


Oh ja, deze vragen had ik idd ook :-)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 22 Feb 2018 13:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ja de oudste was echt dolgelukkig, vraagt ook nog steeds veel naar papa dus op zich goed en fijn dat dat contact nu hersteld wordt.
Wat zijn ouders precies weten weet ik ook niet maar ik weet dat zijn moeder telefonisch een gesprek heeft gehad met de reclassering omdat ze wel duidelijk moeten weten wat de omgangsvormen zijn met betrekking tot de oudste. Dus ze zullen globaal wel weten hoe en wat.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Feb 2018 13:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Nee dat weet je inderdaad niet. Je weet ook niet wat ze uiteindelijk geloven. Of willen geloven. Hij zal het wel afzwakken naar zijn ouders toe.

Heb jij nog last van de beelden die je hebt gezien?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 22 Feb 2018 13:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Caro, deels. Wat er met het huis gebeurt is daar bijvoorbeeld afhankelijk van. Kan ik hier blijven wonen of moeten we straks verhuizen?
En pas als ik dat weet kan ik op zoek naar een gastouder. Dat zou nu ook kunnen natuurlijk maar ik wil de kinderen ook weer niet belasten met teveel veranderingen dus als ik toch moet verhuizen zou ik weer op zoek moeten naar een andere gastouder dus tot die tijd past mijn moeder (waar ik echt zo dankbaar voor ben) veel op.
En mijn handen jeuken om dingen te doen in huis, de boel de vernieuwen en veranderen. Ik doe wel wat kleine dingen zoals een muurtje verven en wat nieuwe accessoires maar zoals de tuin aanpakken is nu niet handig. Met dat soort dingen moet ik nu echt wachten tot ik meer weet.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 22 Feb 2018 13:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Caro schreef:Nee dat weet je inderdaad niet. Je weet ook niet wat ze uiteindelijk geloven. Of willen geloven. Hij zal het wel afzwakken naar zijn ouders toe.

Heb jij nog last van de beelden die je hebt gezien?


Nee gelukkig niet. Blijf het vooral bizar vinden dat het überhaupt in iemand op komt om zoiets te doen maar de beelden zelf heb ik gelukkig aardig uit mijn hoofd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Feb 2018 15:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Fijn dat je oudste wel met plezier naar hem toe gaat. Het blijft een bizarre situatie.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers