Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ineens verliefd?

<<

Anoniem249

Bericht 02 Feb 2018 21:49

Re: Ineens verliefd?

Je kunt het toch als spontaan ding brengen? Ik ga een helikoptervlucht doen, ga je mee? Het is over een uur! Dan breng je t veel luchtiger. Ik vind dat er altijd teveel over dit soort dingen wordt nagedacht. Doe gewoon wat goed voelt!
<<

Ineensverliefd

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 16 Jan 2018 00:20

Bericht 02 Feb 2018 23:48

Re: Ineens verliefd?

Dank voor de goede tips (ook over de restaurants!).

Helikoptervlucht, tja. Ze is gek van NY maar ik denk dat ze dit nooit gedaan heeft (ik ook niet daar). Ik vlieg zelf als liefhebberij en dat vindt zij ook fantastisch. Kosten zijn circa EUR 200 per persoon. Dat vind ik goed te doen. Misschien is mijn uitgavenpatroon niet gemiddeld, maar dit is echt iets wat je niet meer vergeet. Het zou sowieso iets spontaans moeten zijn (en daar leent zich dit ook prima voor).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Feb 2018 07:35

Re: Ineens verliefd?

Ja als je het leuk vindt moet je het doen hoor. Het gaat erom wat jij en zij leuk vinden. Ik voel me ook zo'n zuurpruim terwijl ik normaal ook best van groot groter grootst ben. Ik ben bang dat het nogal overweldigend (en ongemakkelijk) is als het niet wederzijds is. Maar natuurlijk gun ik je niet alleen een hele toffe trip maar ook een mooie romance.
(en als je er nu al over nadenkt vind ik 't weinig spontaan haha.wel gaaf hoor, daar niet van).
Let's discover the world together.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 03 Feb 2018 14:11

Re: Ineens verliefd?

Ik vind het superlief en leuk, maar ik zou het er spaans benauwd van krijgen op een eerste date die officieel niet eens een date is. Ik zou, hoe tof ook, de helikoptervlucht laten zitten of in elk geval niet van te voren boeken maar gewoon eerst eens kijken hoe het is en eventueel polsen hoe zij zoiets zou vinden.
Mijn huidige man, toen nog niets van mij stuurde me een keer een bos bloemen nadat we steeds leuk geappt hadden en toen wilde ik echt heel hard wegrennen, ik vond dat al to much. Zegt natuurlijk ook wat over mij hoor, maar zou er dus een beetje mee oppassen.
Als je wil uitpakken zou ik dat lekker met een goed etentje doen en verder gewoon wat tijd met elkaar doorbrengen om elkaar beter te leren kennen.
Veel succes!
<<

Anoniem245

Bericht 03 Feb 2018 15:17

Re: Ineens verliefd?

Ik ben het eens met Pompoen.
Ik kreeg van mijn Ex toen we twee maanden samen was een kettinkje met het Infinity tekentje, dat vond ik toen al too much. Een helicoptervlucht zou mij al helemaal benauwen en ik zou het idee krijgen iets terug te moeten doen.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Feb 2018 15:55

Re: Ineens verliefd?

Ik zou het geweldig vinden, als ik de man zelf ook leuk vind dan. Net als in de film.
<<

Anoniem253

Bericht 03 Feb 2018 18:43

Re: Ineens verliefd?

Carrie schreef:Ik zou het geweldig vinden, als ik de man zelf ook leuk vind dan. Net als in de film.


Haha ik moest gelijk aan 50 shades denken :love:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 03 Feb 2018 18:51

Re: Ineens verliefd?

Ik zou het ook heel leuk vinden met een leuke man!

Met een Grey helikopter idd. :smile:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Feb 2018 18:52

Re: Ineens verliefd?

Ik zou het allemaal samen teveel vinden. Dus en iemna die voor mij naar Amerika vliegt, én een duur diner, én een helikoptervlucht. Samen is het mij gewoon teveel.

Een geregelde picknick in central park, met exclusieve hapjes zou ik dan weer veel leuker vinden. Intiemer ook.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 03 Feb 2018 18:58

Re: Ineens verliefd?

Ja maar als hij sowieso een helikoptervlucht had willen maken (hoe vaak ben je nou in NYC) dan kan hij haar toch meevragen als vrienden/collega's. Nee is ook een antwoord.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 03 Feb 2018 20:23

Re: Ineens verliefd?

Ik hou ook meer van Caro haar date idee, niet zo groots allemaal.
Super tof dat je dit gaat doen. Gewoon aanpakken, dat mag ik wel. Heel veel plezier alvast!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Ineensverliefd

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 16 Jan 2018 00:20

Bericht 03 Feb 2018 22:56

Re: Ineens verliefd?

Ik kan mij voorstellen dat jullie het allemaal wat veel vinden, maar laat ik het even in perspectief plaatsen.

Ik ken haar al en het is dus niet een echte ‘eerste’ date. Ik heb haar mee uit eten gevraagd en zij wil mij het weekend daarna allerlei leuke en minder bekende dingen van NY laten zien. Kortom: we trekken meerdere dagen met elkaar op. Het helicopterverhaal lijkt mij enorm leuk en ik denk dat zij het ook zal vinden, maar ik ga het nog niet plannen. Het is meer een soort plan dat ik achter de hand houd; voor als we daar in de buurt zijn. Ik zou het pas voorstellen als we daar ter plekke zijn.

En dat het in absolute zin wat duur is, dat maakt niet uit voor mij en ook niet voor haar. We hebben allebei best wel een hoog uitgavenpatroon, dus ze staat daar niet van te kijken.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 03 Feb 2018 23:56

Re: Ineens verliefd?

Ik vind het een super tof idee en zou het zeker voorstellen! Wat leuk trouwens dat je ons op de hoogte houdt. Heel veel plezier alvast!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Ineensverliefd

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 16 Jan 2018 00:20

Bericht 04 Feb 2018 01:10

Re: Ineens verliefd?

Ja, uiteraard houd ik jullie op de hoogte, want jullie lezen mee en geven waardevolle adviezen. En ik vind het ook echt superspannend! Vooral omdat het met haar is; en ik heb echt al heel lang geen date meer gehad, ben zo ongeveer 3 jaar single.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 04 Feb 2018 11:00

Re: Ineens verliefd?

Ik vind het ook een leuk idee! Ik snap wel wat de anderen bedoelen maar ik vind het in dit verhaal wel passend of zo. Veel plezier! Als jij niet achteraf denkt: shit die 200 euro en we hebben nu niet eens een relatie dan moet je het gewoon doen. Is toch ook een mooie ervaring samen? Ongeacht of je verliefd bent of niet.
<<

Ineensverliefd

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 16 Jan 2018 00:20

Bericht 04 Feb 2018 22:58

Re: Ineens verliefd?

Inderdaad.... het is gewoon op zich al een leuke ervaring, zo sta ik er ook in.

Ze heeft nu ook gevraagd of ik, de dagen dat ik met haar optrek en dus niet zakelijk in NY ben, bij haar wil logeren. Ik heb nog niet geantwoord daarop. Wat zou nou wijsheid zijn; ik wil haar niet voor het hoofd stoten maar ook niet te hard van stapel lopen...
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Feb 2018 07:01

Re: Ineens verliefd?

Gewoon doen, je gaat er toch voor haar naar toe? Ze heeft vast ook een logeerkamer..

Wanneer ga je eigenlijk?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem242

Bericht 05 Feb 2018 09:23

Re: Ineens verliefd?

Het mogen wel duidelijk zijn dat er van beide kanten dezelfde interesse naar elkaar is.
Wat je helikopter vlucht, zeker doen als k haar zo inschat wat je hier vertelt zal ze dat echt wel leuk gaan vinden. En idd het is een open vraag.

Wat het blijven slapen? Hoe voelt het voor jou zonder er over na te denken of je daarmee te hard van stapel loopt?
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 720

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:39

Bericht 05 Feb 2018 12:37

Re: Ineens verliefd?

Wat een leuke updates. Geweldig om dit allemaal te lezen. Ondertussen blijf ik wel gewoon hopen op een jaartje van deze of genen. Maar voor een echt liefdes verhaal lees ik wel hier mee :smile:
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem249

Bericht 05 Feb 2018 12:47

Re: Ineens verliefd?

Ik zou niet op voorhand afspreken te blijven logeren. Het is fijn om je terug te kunnen trekken en als het allemaal zo leuk is als dat je hoopt kun je er altijd nog voor kiezen te blijven logeren (spontaan). Ik denk dat t een fijner uitgangspunt is, dan kan het alleen maar NOG leuker worden.
<<

Ineensverliefd

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 16 Jan 2018 00:20

Bericht 09 Feb 2018 00:11

Re: Ineens verliefd?

Exact, zo sta ik er ook in.

We hebben de laatste dagen wat minder gebeld (omdat we allebei druk waren). Krijg ik vanavond ineens een mail of ik een paar minuten had om te bellen.... anderhalf uur aan de lijn gezeten! :smile: Supergezellig allemaal, plannetjes doorgesproken voor mijn bezoek, en nog heel veel meer. Wordt vervolgd!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 09 Feb 2018 09:28

Re: Ineens verliefd?

Klinkt wel echt super leuk!
Misscien heb ik er overheen gelezen, maar heb je inmiddels de vlucht al geboekt? Wanneer ga je?
Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal zijn!
<<

Ineensverliefd

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 16 Jan 2018 00:20

Bericht 10 Feb 2018 01:24

Re: Ineens verliefd?

Ik ga over 2,5 week. We hebben er allebei zin in! Vind het ook reuze spannend allemaal. En gewoon lekker rustig aan, we hebben meerdere dagen. Langzaam bouwen we steeds verder op....
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 11 Feb 2018 13:48

Re: Ineens verliefd?

Dat is al bijna, wat ontzettend leuk.
Hoop dat het allemaal zo zal gaan zoals je zelf voor ogen hebt en dat jullie het fijn gaan hebben samen.
<<

Ineensverliefd

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 16 Jan 2018 00:20

Bericht 11 Feb 2018 23:12

Re: Ineens verliefd?

Het komt nu inderdaad snel dichterbij! Echt superveel zin in, zowel zij als ik.

Ik zit alleen nog met die vervelende Valentijnsdag. Ik vraag me nog steeds af of ik nu iets moet doen of niet. Ik had mij voorgenomen niets te doen, want daar iets doen is veel leuker natuurlijk dan dit aan deze commerciële dag te linken. Nu denk ik dat zij er net zo in staat (ze staat niet voor niets bekend op kantoor bekend als een ijskonijn) maar toch....stel nu dat ze heel anders denkt. Met dat ik dit schrijf denk ik eigenlijk: nee je moet gewoon voet bij stuk houden en niets doen, maar soms twijfel ik enigszins.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers