Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Feb 2018 11:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

ChiQ schreef:
Bliss schreef:Ik baal dat m'n vriend vannacht om 2.00 uur pas uit z'n werk kwam, vind ik echt niet normaal. Het is een gewone kantoorbaan, maar er waren problemen die opgelost moesten worden. Vrijdag en maandag was het ook rond tienen voor hij thuis was. Ik heb vannacht enorm slecht geslapen hierdoor en moet nu werken.



Hoezo slaap je slecht dan?


Ja ik weet niet, ik kom de laatste tijd gewoon niet/slecht in slaap als m'n vriend er niet is en ik weet niet hoe laat hij thuiskomt. Heel irritant. Nu zat ik me ook op te vreten omdat ik het niet normaal vind dat hij tot zo laat op z'n werk moet blijven en daarbij ben ik steeds ongerust over van alles en nog wat. :laughcry:
Laatst gewijzigd door Bliss op 07 Feb 2018 12:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 07 Feb 2018 12:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah, vervelend! Kan je hem wel bereiken dan?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Feb 2018 12:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja ik was gisteren toch in slaap gevallen eerst, maar om 1.00 uur schrok ik wakker omdat hij er nog niet was. Toen belde ik 'm en was hij dus nog bezig. Maar toen hij eenmaal thuis was, kon ik alsnog niet in slaap komen, was een beetje opgefokt geloof ik. Nou ja, vanavond slaap ik als een blok waarschijnlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Feb 2018 13:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik kan ook nooit slapen als mijn man er niet is.

Ik baal dat er altijd ellende is als ik moet bloedprikken net ook weer aders zijn nooit te vinden van jong af aan al last van. Die vrouw bleef maar porren met de naald in mijn arm 2x mis geprikt. Nu 2 zere armen
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Feb 2018 13:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh dat is bij mij vaak ook zo, Sarah. Irritant ja, die onzichtbare aders.

Tot een paar jaar geleden kon ik juist nooit slapen mét een man naast me, dus dit is weer een heel nieuwe gewaarwording.
❤ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Feb 2018 19:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Herkenbaar Bliss, ik heb altijd slechte nachten gehad met iemand naast me, ook met A. en toen leerde ik J. kennen en na een eerste periode wennen ging ik steeds beter slapen met hem (en ik sliep in die tijd heel slecht) en inmiddels kan ik dus ook echt moeilijk slapen zonder hem. Ik val vaak gewoon niet in slaap als hij laat thuis is en als hij een paar nachten weg is dan slaap ik heel onrustig.
J. slaapt echt heel stil, ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. En ik mag ‘s nachts altijd even tegen hem aankruipen of hem wakker maken als er iets is. A. Snurkte en sliep zelf vaak onrustig en ging dan ook nog mopperen als ik hem wakker maakte oid dus ik probeerde altijd rustig te zijn haha. Dit werkt beter. Gelukkig is hij er meestal wel gewoon.

@Sarah, vervelend zeg. Bloed prikken gaat bij mij gelukkig wil goed, infusen prikken is een drama, dat gaat vrijwel altijd eerst een aantal keer mis.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Feb 2018 19:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

infuus gaat ook altijd mis bij mij. Afgelopen zomer nog 5x mis geprikt en uiteindelijk hebben ze toen het infuus aan de binnenkant van mijn pols gekregen
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Feb 2018 19:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Gek hè, hoe dat werkt, Pompoen? Ik kan op zich prima slapen als ik weet dat ik sowieso de hele nacht alleen ben, als ik bijvoorbeeld ergens anders slaap ofzo (al komt dat bijna nooit meer voor). Maar als hij nog thuiskomt en ik weet niet precies wanneer of hoe laat, dan slaap ik gewoon niet en ben ik steeds alert ofzo. Vermoeiend. Gelukkig gaan we zo lekker samen vroeg naar bed.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem247

Bericht 07 Feb 2018 22:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat een van mijn favoriete series stopt na 7 seizoenen. Vind ik echt echt echt niet leuk :(
<<

Anoniem231

Bericht 08 Feb 2018 07:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Welke serie ava? Vind dat ook altijd zo stom. Of dan komen er hier leuke series op fox maar die in Amerika niet goed bekeken wordt zodat het halverwege stopt. Of na 1 reeks die een open einde heeft.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 08 Feb 2018 07:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik nu echt ziek lijk te worden terwijl ik vandaag wel echt naar mijn werk moet. Er komt iemand een dag meedraaien en de chef is er niet dus moet ik dat regelen. Ik kan gelukkig wel vroeg naar huis, dat scheelt iets.
10.04.17
<<

Anoniem247

Bericht 08 Feb 2018 09:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Pollepel : Once Upon a Time.
<<

Anoniem231

Bericht 08 Feb 2018 11:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ow die kijkt mijn schoonzus ook. Zal zij ook balen!
<<

Anoniem231

Bericht 08 Feb 2018 11:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Saga schreef:Dat ik nu echt ziek lijk te worden terwijl ik vandaag wel echt naar mijn werk moet. Er komt iemand een dag meedraaien en de chef is er niet dus moet ik dat regelen. Ik kan gelukkig wel vroeg naar huis, dat scheelt iets.


Beterschap! Doe rustig aan.
<<

Anoniem245

Bericht 08 Feb 2018 13:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Van de mensen op mijn werk. De sfeer is de laatste tijd zoo slecht, die persoon mag die niet, de andere die niet. Er is iemand die denkt dat hij iedereen rond kan bazen en ik sta er tussenin. Ben volgens mij de enige die met niemand een issue heeft en gewoon neutraal is. Denk ik hoor, want er wordt verder over iedereen geroddeld.
We hebben al meetings gehad met de supervisor en alleen de eerste meeting deden mensen hun mond open.
Ik ben nu degene (gevraagd door supervisor) die de boel een beetje moet neutraliseren door constant te waken dat de een niet de baas gaat spelen en anderen er dus niet/rustiger op reageren. Zo kinderachtig als het hier beschreven staat is het echt.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 08 Feb 2018 16:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Naast mij in de trein zit een buitenlandse man te bellen en hij heeft een mega zware, hese en trage stem. ZO'N irritant geluid. Het dreunt door de hele wagon en het is volslagen onverstaanbaar. Ik wil gewoon mijn schoen uittrekken zodat ik iets heb om tegen hem aan te gooien :thumbdown:
december 2016
juli 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Feb 2018 16:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Haha, hou je in, Niekske!
Wat irritant en kinderachtig, Kira! Lijkt me ook echt niet leuk om daar tussen te staan.

Ik baal van mijn pols. Ik heb maandag met sporten een verkeerde beweging gemaakt en er nu nog last van. Hopelijk lukt het sporten nog een beetje vanavond.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem316

Bericht 08 Feb 2018 22:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zie! Sporten is hartstikke gevaarlijk. Nooit aan beginnen :P

Ik baal dat de mannengriep weer is gearriveerd. Raar hoe dat bij mannen gaat; ze kunnen spontaan helemaal niks meer en zit ik nu met 2 kinderen in huis. Laat het maar snel overwaaien..
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Feb 2018 08:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik tijdelijk op een huis pas en om 3u heb geprobeerd zittend te slapen want de slaapbank is echt snoeihard. Heb echt zoveel pijn nu dus ga zo een luchtbed bestellen. En het huis komt met 2 katten van 23 die doof, blind en niet meer zindelijk zijn. En ik heb al zo weinig met katten. Ik hou maar heel erg in gedachte dat het me veel huur scheelt.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 09 Feb 2018 08:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Huh Feline? Je bent toch pas verhuisd naar een eigen plekje?
30-04-2017
<<

ChiQ

Bericht 09 Feb 2018 08:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Feline, hoop dat je dit niet negatief opvat: in zoverre het mogelijk is, maar ik vind je laatste tijd erg ‘klagen’. Gaat het wel goed met je? Er is een beetje onvrede bij je, lijkt wel.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Feb 2018 10:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Kees, ja, lang verhaal. Verhuis over 2 weken weer terug naar die plek en dan half maart kan ik eindelijk nieuwe meubels kopen e.d.

Chiq, oh, ik zal erop letten. Ik ben het hele inpakken gewoon echt heel zat. Ben afgelopen maand 5 x 'verhuisd' en dat geeft heel veel onrust. Slaap amper en lichamelijk gaat 't niet zo lekker dus denk dat dat het is. Bovendien is 't gewoon even gemis van m'n vrije leven en ik wist dat dat zou gebeuren dus ik accepteer m'n 'ongelukkige gevoel' nu gewoon en weet dat het weer beter gaat worden. Overigens krijg ik juist van iedereen om me heen te horen dat ik zoveel positieve energie uitstraal dus het lijkt mee te vallen :)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 09 Feb 2018 11:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Okay, ik ben nu wel erg benieuwd waarom je die keuze hebt gemaakt. Zeker als je al het verhuizen beu bent.
30-04-2017
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Feb 2018 12:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Omdat ik de keuze had tussen óf een maand in hotel/airbnb wat rond de 1200 euro zou komen of een maand gratis wonen met deze verhuizing tussendoor.
<<

Anoniem247

Bericht 09 Feb 2018 13:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb gisteren mijn eerste halve werkdag gehad op mijn nieuwe plek en ik stond er echt zo verloren bij de hele tijd. Stond continue met bibberende handen en waterige ogen. Die zullen daar ook wel gedacht hebben.. Ik baal ervan dat ik mezelf niet ben al heel de week. Dit alles heeft mij echt zo’n knauw gegeven. Het komt denk ik wel goed maar dit gevoel is gewoon zo kut. Dat we maar snel een maand of 3 verder zijn.. :(
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers