Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


CBL goes assertive!

<<

Anoniem316

Bericht 08 Feb 2018 12:53

Re: CBL goes assertive!

Haha ik ben laatst zelfs gestruikeld over het kindje van Betty dus ik weet wel zeker dat zij CBL niet is :wink:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Feb 2018 12:58

Re: CBL goes assertive!

Dus... iedereen vertelt hetzelfde tegen CBL en ik word nu aangesproken op het feit dat ik onaardig zou reageren? :palm:
<<

Anoniem278

Bericht 08 Feb 2018 13:29

Re: CBL goes assertive!

Lejow schreef:Dus... iedereen vertelt hetzelfde tegen CBL en ik word nu aangesproken op het feit dat ik onaardig zou reageren? :palm:

Nee. Jij wordt aangesproken op het feit dat je vrijwel áltijd op haar reageert en áltijd onaardig. Het gaat niet om dit specifieke topic. Voor mij voelt het, wat Caro ook aangeeft, ook als pestgedrag. CBL kan nergens meer íets zeggen of jij zit er bovenop met iets negatiefs.
En het gaat mij nu even niet om of CBL apart op zaken reageert of niet, dat is een gegeven, ik snap gewoon niet waarom jij haar niet op de block/negeerstand zet als je je kennelijk zo ergert aan haar.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Feb 2018 14:25

Re: CBL goes assertive!

Lejow schreef:Dus... iedereen vertelt hetzelfde tegen CBL en ik word nu aangesproken op het feit dat ik onaardig zou reageren? :palm:


Nee. Er zit nog altijd een verschil in hoe je dingen meldt en zegt. Dat weet jij ook, dat zeg je immers vaak zat zelf ook. Maar zodra het over CBL gaat, dan ben jij er gewoon vaak snel bij om haar nog even extra een trap te geven. En persoonlijk schat ik jou hoger in dan dat je je daartoe laat verleiden. Keer op keer.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Feb 2018 14:26

Re: CBL goes assertive!

Overigens vind ik het ook beetje een zwak argument om aan te komen met 'als iedereen het doet, mag ik het blijkbaar ook'.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Feb 2018 14:39

Re: CBL goes assertive!

Nou dat valt de laatste tijd reuze mee hoor. Het was nu toevallig weer 2 keer achter elkaar.

Maar goed, dit is waarschijnlijk olie op het vuur. Dus wellicht is het beter als ik deze discussie gewoon stop ;)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Feb 2018 14:41

Re: CBL goes assertive!

Caro schreef:Overigens vind ik het ook beetje een zwak argument om aan te komen met 'als iedereen het doet, mag ik het blijkbaar ook'.


Zo was die niet bedoelt overigens, meer als waarom er nu alleen weer op mij gereageerd wordt. Terwijl mijn trap, mijn inziens, dit keer niet eens echt een trap is. In vergelijking met andere reacties in dit bericht.
<<

Anoniem278

Bericht 08 Feb 2018 15:16

Re: CBL goes assertive!

Ik reageer op jou, Lejow, omdat ik eerst een sneer van je bij de showbizz baby's tegenkwam en toen hier, en het me eerlijk gezegd al een hele tijd opvalt. Misschien was het nu toevallig maar twee keer binnen 24 uur maar het is niet enkel toevallig dit even, het is een cyclus. En ik denk dan dus : 'blokkeer haar als jij er zo van gaat doen'. Want ik geloof ook niet dat jij een naar mens bent of zoiets maar kennelijk drukt CBL op al je knopjes ofzo want jullie komen hier beiden al een eeuwigheid dus je zou toch verwachten dat jij weet hoe dit soort dingen lopen en je schouders kunt ophalen?

Dus het gaat niet om een vergelijking met andere reacties op dit bericht, omdat het niet om de specifieke reactie gaat maar om het feit dat jij altijd naar op haar reageert, niet alleen nu.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Feb 2018 15:22

Re: CBL goes assertive!

De opmerking in het babytopic had ik naar iedereen gemaakt. Dat gemekker over namen altijd...

Nogmaals, voor mijn gevoel was dit niet zo naar. Kennelijk kwam het wel zo over. Sorry dan daarvoor.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 08 Feb 2018 15:55

Re: CBL goes assertive!

Lejow schreef:Dus... iedereen vertelt hetzelfde tegen CBL en ik word nu aangesproken op het feit dat ik onaardig zou reageren? :palm:


Ach kom op Lejow jij reageert altijd met een enorm onaardige post richting CBL en dat doe je alleen maar om reactie uit te lokken om vervolgens te gaan miepen dat CBL zo onvolwassen is. Ik vind jou soms misschien nog wel kinderachtiger dan CBL.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 08 Feb 2018 16:03

Re: CBL goes assertive!

Quizzle schreef:Ik reageer op jou, Lejow, omdat ik eerst een sneer van je bij de showbizz baby's tegenkwam en toen hier, en het me eerlijk gezegd al een hele tijd opvalt. Misschien was het nu toevallig maar twee keer binnen 24 uur maar het is niet enkel toevallig dit even, het is een cyclus. En ik denk dan dus : 'blokkeer haar als jij er zo van gaat doen'. Want ik geloof ook niet dat jij een naar mens bent of zoiets maar kennelijk drukt CBL op al je knopjes ofzo want jullie komen hier beiden al een eeuwigheid dus je zou toch verwachten dat jij weet hoe dit soort dingen lopen en je schouders kunt ophalen?

Dus het gaat niet om een vergelijking met andere reacties op dit bericht, omdat het niet om de specifieke reactie gaat maar om het feit dat jij altijd naar op haar reageert, niet alleen nu.

Even buiten dit hele verhaal om, er zijn meer mensen die last hebben van die knopjes hoor.
*steekt hand op*.

Maar het gaat al beter. :angel:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Feb 2018 16:26

Re: CBL goes assertive!

Wat fijn dat je weet hoe ik in elkaar zit Elliot!
Bedankt ook voor het delen van je mening :thumbup:

Verder: Lees hier boven eens wat ik nog gezegd heb verder.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Feb 2018 16:32

Re: CBL goes assertive!

Jeetje Lejow, je laat jezelf wel kennen. Voor een volwassen vrouw reageer je naar mijn mening nogal puberaal.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Feb 2018 16:36

Re: CBL goes assertive!

Guattari schreef:Jeetje Lejow, je laat jezelf wel kennen. Voor een volwassen vrouw reageer je naar mijn mening nogal puberaal.



Dat mag.
Ik word er alleen een beetje moe van, dat ik (nogmaals naar mijn mening) echt geen enorm onaardig bericht neer zet. Dat er berichten volgen van mensen die het horkig en asociaal noemen, dat er zelfs asperger genoemd wordt en dat ik typ dat er een verschil zit tussen je mening geven en assertief zijn en dat ze zich meestal niets aantrekt van de mening van een ander, meer niet.. En dat ik nu word aangesproken op onaardig gedrag.

Tig keer ben ik wellicht echt niet aardig geweest tegen CBL, dat laat ik echt al een hele tijd rusten (ook al lijkt het misschien niet zo), dus dat dit er nu zo juist uitgetrokken wordt, dat verbaast me, sorry...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Feb 2018 16:37

Re: CBL goes assertive!

En, dat ik mezelf laat kennen.
Wat verwacht je anders? Dat ik dit over me laat zeggen, ja en amen knik en verder niet reageer?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 08 Feb 2018 16:46

Re: CBL goes assertive!

Mij viel het ook we op dat er meer zijn die niet zo aardig tegen CBL zijn, niet alleen Lejow. Ik was misschien niet zo aardig haar te vergelijken met mn tante, maar ik zie echt een 2e tante ... in haar.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Feb 2018 16:54

Re: CBL goes assertive!

Ja maar ja, we kennen jouw tante niet Linnie dus voor ons is die vergelijking beetje nietszeggend.

Maar dit hoeft toch niet weer een welles-nietes ding te worden? Lejow heeft toch al sorry gezegd dan is het toch prima?
<<

Anoniem248

Bericht 08 Feb 2018 16:59

Re: CBL goes assertive!

Lejow schreef:En, dat ik mezelf laat kennen.
Wat verwacht je anders? Dat ik dit over me laat zeggen, ja en amen knik en verder niet reageer?

Maar het is toch niet de eerste keer dat je hierop aangesproken wordt? Dat mensen nu bij een redelijk ‘vriendelijke’ opmerking van jouw kant besluiten om er iets van te zeggen, komt denk ik vooral omdat je nu bij CBL op block bent gegaan, voor haar de maat vol is. En dat begrijpen heel veel andere menen kennelijk ook, alleen jij zelf niet zo.

Overigens komen er inderdaad ook andere (meer) onvriendelijke opmerkingen tevoorschijn die ook niet nodig zijn, maar die mensen zitten niet continu bovenop CBL.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Feb 2018 17:02

Re: CBL goes assertive!

Lejow schreef:En, dat ik mezelf laat kennen.
Wat verwacht je anders? Dat ik dit over me laat zeggen, ja en amen knik en verder niet reageer?


Als jij wilt reageren, moet je dat gewoon doen. Op topics van cbl vraag ik me alleen af of dit voor jullie beiden wat toevoegt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Feb 2018 17:06

Re: CBL goes assertive!

Maple schreef:
Lejow schreef:En, dat ik mezelf laat kennen.
Wat verwacht je anders? Dat ik dit over me laat zeggen, ja en amen knik en verder niet reageer?

Maar het is toch niet de eerste keer dat je hierop aangesproken wordt? Dat mensen nu bij een redelijk ‘vriendelijke’ opmerking van jouw kant besluiten om er iets van te zeggen, komt denk ik vooral omdat je nu bij CBL op block bent gegaan, voor haar de maat vol is. En dat begrijpen heel veel andere menen kennelijk ook, alleen jij zelf niet zo.

Overigens komen er inderdaad ook andere (meer) onvriendelijke opmerkingen tevoorschijn die ook niet nodig zijn, maar die mensen zitten niet continu bovenop CBL.


Met die laatste zin ben ik het niet helemaal eens ;)

Maar goed. Ik hou er nu over op. Zoals hier boven staat heb ik inderdaad al sorry gezegd, het was dit keer echt niet enorm bot bedoelt ofzo.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Feb 2018 18:27

Re: CBL goes assertive!

Bij 1 keertje ‘bedoelt’ ipv ‘bedoeld’ zeg ik niks, maar bij 2 keer wel. ‘t Is een voltooid deelwoord.
#teammaple🍁
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Feb 2018 18:30

Re: CBL goes assertive!

Urban Naked schreef:Bij 1 keertje ‘bedoelt’ ipv ‘bedoeld’ zeg ik niks, maar bij 2 keer wel. ‘t Is een voltooid deelwoord.


Oh kak.. zat duidelijk niet op te letten.
Om er even een slap excuus in te gooien, mijn telefoon maakte er bedoelt van en ik heb t niet gecheckt :/

:palm:
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 08 Feb 2018 18:31

Re: CBL goes assertive!

Caro schreef:Ja maar ja, we kennen jouw tante niet Linnie dus voor ons is die vergelijking beetje nietszeggend.

Maar dit hoeft toch niet weer een welles-nietes ding te worden? Lejow heeft toch al sorry gezegd dan is het toch prima?


Wees maar blij dat je die niet kent :laughcry:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 08 Feb 2018 18:37

Re: CBL goes assertive!

Quizzle schreef:
Lejow schreef:Dus... iedereen vertelt hetzelfde tegen CBL en ik word nu aangesproken op het feit dat ik onaardig zou reageren? :palm:

Nee. Jij wordt aangesproken op het feit dat je vrijwel áltijd op haar reageert en áltijd onaardig. Het gaat niet om dit specifieke topic. Voor mij voelt het, wat Caro ook aangeeft, ook als pestgedrag. CBL kan nergens meer íets zeggen of jij zit er bovenop met iets negatiefs.
En het gaat mij nu even niet om of CBL apart op zaken reageert of niet, dat is een gegeven, ik snap gewoon niet waarom jij haar niet op de block/negeerstand zet als je je kennelijk zo ergert aan haar.


Ik heb tijden geleden al eens aangekaart dat ik vind dat cbl hier gepest wordt. Maar ik moet Lejow wel gelijk geven dat zij niet de enige is die dit doet. Wat het allemaal triester maakt natuurlijk, gezellig meteen groepje tegen 1. Ben het dan ook helemaal eens met deze post.
<<

Anoniem229

Bericht 08 Feb 2018 19:15

Re: CBL goes assertive!

Luisa schreef:Ik heb tijden geleden al eens aangekaart dat ik vind dat cbl hier gepest wordt. Maar ik moet Lejow wel gelijk geven dat zij niet de enige is die dit doet. Wat het allemaal triester maakt natuurlijk, gezellig meteen groepje tegen 1. Ben het dan ook helemaal eens met deze post.


Bijzonder.
Ik bedoel mijn reactie (namelijk) oprecht: ik lees hier al langer mee en het valt me op dat juist CBL vaak fel en agressief reageert, terwijl ze zelf aangeeft dat niet fijn te vinden. Ook zijn er vaak negatieve opmerkingen over anderen, over TV-programma's, beroemdheden... Zelden lees ik een positieve bijdrage van CBL; vaak juist met veel verwijten. Terwijl ze zelf dus - nogmaals - dit niet wenst te horen. Uiten mag echter wel, want "mijn mening, ja".
Mijn verbazing in dezen is oprecht. Ik heb dan nog altijd de gedachte: "Het kwartje moet toch vallen als je het uitlegt?" - maar nee dus, kennelijk.
Er worden hier wel wat oordelen gegeven, maar als ik eerlijk ben, als je dingen (terug)blaast naar mensen (CBL), vind ik dat eerlijk gezegd niet zo sjiek. Niet volwassen en niet assertief.
Wat is dan precies pestgedrag onder de mensen die reageren?
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers