Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word je blij van vandaag?

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Feb 2018 07:56

Re: Waar word je blij van vandaag?

Het lijkt wel weekend! E moet naar het cb en J gaat met haar en gaat dus later werken. Gewoon een half uur langer kunnen blijven liggen en rustig aan doen, heerlijk!
30-04-2017
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 06 Feb 2018 09:55

Re: Waar word je blij van vandaag?

Van de zon :-D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Feb 2018 15:51

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ja ik ook, dit ijskoude maar zonnig is echt m'n favoriete weer. Ik liep zelfs even een stukje (alleen van en naar de auto hoor bij bijv de supermarkt) zonder jas, wel met dik vest. Heeerlijk.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem306

Bericht 06 Feb 2018 16:15

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik word ook erg blij van dit weer, heerlijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Feb 2018 17:10

Re: Waar word je blij van vandaag?

Lekker zonnig inderdaad! Ik ben blij omdat ik vandaag bij een oud-collega en daarna op m'n oude werk (basisschool) ben geweest, was erg leuk om iedereen weer te zien! Ook nog even gebuurt bij de laatste klas die ik heb gehad, leuk om ze weer te zien.
❤ 7 juni 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 06 Feb 2018 17:40

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat we vandaag heel veel klusjes hebben kunnen doen in mijn vaders appartement, nog even en het is klaar. Wordt echt heel erg mooi!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 06 Feb 2018 18:50

Re: Waar word je blij van vandaag?

Een superleuk sollicitatie gesprek met een nieuwe baan als resultaat! Waarschijnlijk pas na de zomervakantie maar een heel fijn vooruitzicht!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Feb 2018 15:41

Re: Waar word je blij van vandaag?

Gefeliciteerd Bolus, wat een mooi vooruitzicht.
Wat lief dat jullie je vader zo helpen, Kreeft.

Ik heb zo heerlijk gewandeld vandaag. Echt ik hou van dit weer. Een heerlijke wandeling door het bos gemaakt, wilde dat ik m'n camera mee had genomen zo mooi was het. En daarna lekker geluncht met m'n zoontje in een grote kas (als restaurant omgebouwd natuurlijk). Hij kon daar zo lekker rond kruipen terwijl ik een soepje at. Ik zou gaan lunchen met een vriendin hier in het dorp maar zij had afgezegd. Baalde ik al van maar dit was wel een heel fijn alternatief.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 07 Feb 2018 15:53

Re: Waar word je blij van vandaag?

De zon schijnt, ik heb een paar krokusjes in mijn achtertuin ontdekt, ik doe voorzichtig wat tuin klusjes en mijn hondje is hartstikke lief. Ik heb geen klagen, ik ben reuze blij.

O, en ik heb sokken aan met teckels.
<<

Anoniem245

Bericht 07 Feb 2018 19:33

Re: Waar word je blij van vandaag?

Hieer was het ook zonnig vandaag! Heb ook een hele fijne dag gehad, lekker bij huis na mijn werk en met zoon even naar de winkel en met de honden heerlijk gewandeld.
<<

Anoniem281

Bericht 07 Feb 2018 19:47

Re: Waar word je blij van vandaag?

Jaa ik werd ook blij van 't weer! Vanmorgen hebben we nog wel binnen gespeeld, bij Monkeytown met Gekkie en haar dochter en na z'n slaapje zijn Tobias en k nog lekker wezen fietsen. Wel anders, omdat-ie achterop zit nu, maar die rode wangen bij 'm! Heerlijk :)
<<

Anoniem317

Bericht 07 Feb 2018 20:22

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik reed vanmiddag in de auto naar huis, de zon scheen lekker en ik heb al lekker weekend.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Feb 2018 21:32

Re: Waar word je blij van vandaag?

Fijn weekend Liv!

Ik word ook blij van dit weer. En ik had een hele productieve dag op mijn werk :cheering:
<<

Anoniem316

Bericht 07 Feb 2018 23:07

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik werd blij van muziek vanavond. Even weer een flinke boost zelfvertrouwen!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Feb 2018 08:41

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik zit al vanaf de derde week na R's geboorte in een postnatale depressie, de ene dag erger dan de andere. Het gaat wel hoor, ik werk gewoon en ik heb ook echt wel goede momenten. Maar ik leun enorm op mijn man, die echt zo ontzettend veel doet, terwijl het voor hem ook loeizwaar is. Dus ik vroeg hem vandaag: als je dit allemaal had geweten, was je dan nog met me getrouwd? We werden toen gestoord door een andere moeder die ons zag zitten en praatje kwam maken dus geen antwoord. Ik ben net met zoon in bad geweest en man ging avondeten maken. Kom ik uit bad, staat dit op tafel, nou dan rollen de tranen alweer over mijn wangen, dus daar word ik echt blij van vandaag (voor sommigen waarschijnlijk kotsmakend dit, maar ik had het nou net nodig):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 08 Feb 2018 08:44

Re: Waar word je blij van vandaag?

Oh dat vind ik juist superlief Marsy!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 08 Feb 2018 09:12

Re: Waar word je blij van vandaag?

Superlief Marsy!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 08 Feb 2018 09:23

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ahhh super fijn juist Marsy! :love:

Ik word blij van het feit dat mijn jongste dochter eindelijk niet meer ziek is. Denk ik. Ik durf er eigenlijk niet vanuit te gaan.
<<

Anoniem298

Bericht 08 Feb 2018 10:16

Re: Waar word je blij van vandaag?

Oh, wat ongelooflijk lief, Marsy! :love: Helemaal niet kotsmakend juist! Bewondering ook voor jullie allebei hoe jullie met de situatie omgaan, het is niet niks allemaal.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Feb 2018 10:27

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik vind het ook alleen maar superlief Marsy! Je moet als stel ontzettend strek zijn om het jaar dat jullie hebben gehad te doorstaan en een bevestiging dat dat lukt/aan het lukken is lijkt me heel waardevol.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Feb 2018 10:34

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik vind het ook lief. Maar die Oreos, die doen 't 'm. :smile:
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 08 Feb 2018 10:35

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik ben zooooo happy met de outcome van Julians kamertje! Alles is opnieuw gestuukt, geschilderd, prachtig nieuw bed en de 60ties kast van kidsmill met 3 deuren.. oh zo leuk!!!
<<

ChiQ

Bericht 08 Feb 2018 10:38

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ahh, zo lief Marsy! Maar this is marriage, door dik en dun. Als je het mij vraagt is t makkelijk bij elkaar blijven als er geen wolkje aan de lucht is, maar dit is een verbintenis. Ik hoop dat je langzaam maar zeker je beter gaat voelen.
<<

Anoniem253

Bericht 08 Feb 2018 11:03

Re: Waar word je blij van vandaag?

ChiQ schreef:Ik ben zooooo happy met de outcome van Julians kamertje! Alles is opnieuw gestuukt, geschilderd, prachtig nieuw bed en de 60ties kast van kidsmill met 3 deuren.. oh zo leuk!!!


Showen!
<<

ChiQ

Bericht 08 Feb 2018 11:08

Re: Waar word je blij van vandaag?

Champagne schreef:
ChiQ schreef:Ik ben zooooo happy met de outcome van Julians kamertje! Alles is opnieuw gestuukt, geschilderd, prachtig nieuw bed en de 60ties kast van kidsmill met 3 deuren.. oh zo leuk!!!


Showen!


Afbeelding

Lijkt een beetje donker, maar is niet zo.


Afbeelding
En dit bed:

http://www.hetslaaphuisje.nl/a-51071312 ... lla-black/

Wordt as we speak in elkaar gezet.
Laatst gewijzigd door ChiQ op 08 Feb 2018 11:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers