Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je alles nieuw mocht kopen..

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Feb 2018 15:39

Als je alles nieuw mocht kopen..

Hoi!

Ik ben al verhuisd maar ga pas over een maandje m'n kamer inrichten en heb op een witte kledingkast na helemaal niets! Zelfs geen bed! Dus.. wat zou jij kopen als je je slaapkamer volledig nieuw mag inrichten? Mijn kamer is ongeveer 15m2 met 2 kiepramen en heel hoog plafond met houten balken. Dingen waar ik aan zit te denken is 1.60 boxpspring, planten, iets om m'n gedragen kleding in te gooien, iets om make-up in te bewaren en waar ik dan ook meteen een spiegel etc heb zodat ik me in m'n kamer op kan maken 's ochtends. Oh, en ik wil geen gaten gaan boren (alles is net gerenoveerd) maar wil wel iets van een fotomuur ofzo met al m'n reisherinneringen maar ik weet dus nog niet zo goed hoe.

Iemand zin om even mee te denken en plaatjes te plakken? Aangezien ik alles nieuw moet kopen is budget spul fijn!
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 04 Feb 2018 15:49

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Ik heb even niet veel inspiratie voor je, maar wel een tip voor het ophangen van foto's zonder te boren :-).

Toen ik alleen woonde heb ik van die handdoekhaakjes gekocht die je aan de muur moet plakken. Vervolgens daarop heb ik mijn fotolijstjes gehangen. Werkte perfect!
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem249

Bericht 04 Feb 2018 16:00

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Wij hebben een HELE fijne boxspring van Ikea, met memory foam topper. Zou echt niet meer zonder willen. Wij hebben een aantal reisfoto's laten afdrukken op aluminium. Mensen hebben niet eens door dat het onze eigen foto's zijn, zo professioneel ziet het eruit.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 04 Feb 2018 16:02

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Ik zou dan polaroids ophangen met een washi tapeje. Je wil niet verven? Een mooi kleed geeft een kamer ook veel sfeer, en raambekleding. Zal straks eens plaatjes zoeken. Van welke stijl houd je?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Feb 2018 16:20

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Een ixxi is volgens mij wel op te hangen zonder te boren. Dat is misschien wel tof.

Een locker kast vind ik tof, daar kan je veel in kwijt ook wel denk ik.

Op aliexpress kan je echt leuke wasmanden vinden. Die hebben wij in de kinderkamer staan en als speelgoedmanden.

Als je niet veel ruimte hebt is een breakfast bar (een hoge bar met twee krukken) ook leuk als tafeltje.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem257

Bericht 04 Feb 2018 16:38

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Bij de action hebben ze momenteel leuke vloedkleden. Is nstuuelijk geen prioriteit maar kleed vaak dr woningkamer al zoveel aan als er verder weinig staat nog
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 04 Feb 2018 18:42

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Qua spullen ophangen werken die strips van Tesa top;

http://www.tesa.nl/consument/monteren-h ... e-spijkers
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 04 Feb 2018 19:02

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Ik vind een kurkwand zo leuk voor foto's. Misschien kan dat op de zij- of achterkant van je kledingkast?
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Feb 2018 14:12

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Ik zou voor een mooi vloerkleed gaan, mooi beddengoed + sprei. Iets leuks voor aan de muur. Toffe lampen, kledingladder achtig iets.


Afbeelding

Ik heb deze balsa boxin het zwart met rose binnekant op een klein tafeltje staan. Echt heel chill als make-up tafeltje, en heel fancy ;).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Smile, it's free!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Feb 2018 07:54

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Oh wat een mooie kamers Lavendel :) Dankjulliewel voor alle tips! Ik denk dat ik toch wel een beetje een zithoek ga maken ook voor als ik even rustig op m'n kamer wil zitten en niet direct in bed wil liggen. Als iemand nog meer voorbeeld plaatjes heeft dan graag! Mijn bed wordt waarschijnlijk zandkleurig dus ik wil 't allemaal een beetje licht houden. Ik vind die laatste kamer trouwens echt prachtig qua kleuren!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 06 Feb 2018 20:56

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Hee wat is er met je chille bed gebeurd dat je opgeslagen had? Ik wil vrijdag wel even met je online shoppen/pinteresten? :D
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Feb 2018 21:05

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Je bedoelt dat megadure enorme bed van N? Die staat dus in R'dam :) Ik heb toen alles weg gedaan! Maar leuk! Laten we vrijdag maar even moodboarden :)
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 06 Feb 2018 22:15

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

@lavendel, waar is dat houten make-up kistje van?
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 07 Feb 2018 08:12

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Mamsie schreef:@lavendel, waar is dat houten make-up kistje van?


https://www.deensedingen.nl/balsabox-personal-pink.html

Hier is die oa te koop :)
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Feb 2018 09:28

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Waarom zijn die dingen zo duur joh?
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 07 Feb 2018 11:52

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

ja geen Idee! het is gewoon een dun houten bakje met een paar vakjes en een spiegel, is ook zo zelf te maken!
Smile, it's free!
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 07 Feb 2018 12:18

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

NIet helemaal mijn stijl, maar wel echt heel goed gebruik gemaakt van de ruimte:
https://www.interiorjunkie.com/een-kijkje-in-de-studentenkamer-van-stefan/

Ik hou zelf voornamelijk van witte meubels en accessoires, een zwart kastje/stoel, en een paar mooie planten.
<<

Anoniem278

Bericht 07 Feb 2018 14:28

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Wat een leuke blog, Lara! Veel tips.

Feline, ik zou ook zeker op Facebook laten weten dat je verlegen zit om spulletjes, vaak kent iemand nog wel iemand die iets heeft staan. Dan kun je misschien besparen op bepaalde dingen, en zelfs als het niet helemaal je smaak is, gewoon een tijdje ermee doen en dan later iets anders kopen.
<<

Geel

Bericht 07 Feb 2018 15:42

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

De kringloopwinkel! Enne, deze week is er nog overal sale on sale, bij LeenBakker bv zag ik allemaal goedkope dingen en dat zal bij Kwantum etc. niet anders zijn.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Feb 2018 16:50

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Bedankt voor de tips. Ik kan alleen geen tweedehands spullen kopen want heb geen auto, loop met krukken en woon 3 hoog zonder lift dus kan zelf niets naar boven tillen. Ik zal dus 1 dag een bus huren en alles in één keer moeten verhuizen. Het wordt dus voornamelijk een Ikea kamer :)
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 07 Feb 2018 16:53

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Ohh ik dacht dat jij je bed ook ergens had opgeslagen. Maar dat bed van N. kan ik me ook nog wel herinneren haha!
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 08 Feb 2018 07:56

Re: Als je alles nieuw mocht kopen..

Voor de foto's kan ik ixxi design aanraden.
Wat Marin zegt is dit op te hangen zonder te boren. De tape wordt erbij geleverd.
Je kan het zo indelen hoe jij het wilt. Ook met verschillende grote foto's.
Wij hebben er een eigen gemaakte collage hangen en die hangt vlak bij het raam. Nog steeds heel mooi en geen verkleuring.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers