Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoektocht nieuwe bank

<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 04 Feb 2018 18:16

Zoektocht nieuwe bank

Hoi!

Ik ben op zoek naar een nieuwe bank, nu was ik verliefd geworden op een donkergroene bank van de Ikea

Afbeelding

Maar bij thuis uitmeten blijkt deze helaas te groot te zijn :(
De vimle bank van Ikea is 252cm breed en eigenlijk zou het mooiste zijn als de bank 220cm breed is.

Op internet is het alleen zo lastig zoeken op breedte! Ik kan hier op de meeste sites niet op filteren en moet dan dus elke bank aanklikken en gaan kijken hoe breed hij is..
Heeft iemand misschien de tip voor een perfecte bank? Of een site waar ik goed kan zoeken?

Ik heb dus inmiddels in mijn hoofd zitten dat ik een donkergroene bank mooi zou vinden, maar dit is geen must. Als het geen groen is dan wel graag bv donkerblauw of een andere iets originelere kleur. Graag geen donkergrijs,zwart of bruin!

Alvast bedankt voor de moeite!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 04 Feb 2018 18:40

Re: Zoektocht nieuwe bank

Oh, ik wilde net vertellen dat wij twee weken terug goed geslaagd zijn bij Ikea met en Vimle. Aan deze bijdrage heb je dus niets. :thumbdown:
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 04 Feb 2018 22:24

Re: Zoektocht nieuwe bank

Weet niet waar je woont maar bij Zitmaxx kun je zoeken op afmetingen waaronder breedte
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem294

Bericht 04 Feb 2018 22:33

Re: Zoektocht nieuwe bank

Ik ben verliefd geworden op deze vergrijsd groene bank, maar voor ons is die helaas weer te klein. Je geeft aan dat 220 het mooiste zou zijn, ik kan daar nog niet uit opmaken dat meer niet past, vandaar dat ik deze van 230cm toch even plaats.

https://www.karwei.nl/assortiment/woood ... /p/B596196
<<

Anoniem281

Bericht 05 Feb 2018 08:02

Re: Zoektocht nieuwe bank

Ohh wij waren tijdje terug bij de LeenBakker en die hebben Umix; zo'n lijn waarbij je zelf je bank kunt samenstellen. Die zat echt onwijs lekker en leek kwalitatief ook in orde, daar ben ik zelf altijd een beetje huiverig voor bij banken van LeenBakker bijv. Je kan er ook de stof en kleur kiezen, waaronder groen!

https://bankenstoel-op-maat.leenbakker.nl/
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 05 Feb 2018 09:41

Re: Zoektocht nieuwe bank

@ Coco, wij hebben de Torino van de Wehkamp, die lijkt erg veel op deze bank van de Karwei alleen die is er in verschillende maten. Wij hebben nu de hoekbank in het grijs en de pootjes zelf zwart gemaakt. De revieuws zijn erg wisselend maar wij hebben hem nu twee jaar en zijn er tevreden over, zeker voor die prijs ( hij is vaak in de aanbieding).

Helaas past hij in onze nieuwe ensuite kamer niet meer dus hebben we dezelfde nog een keer gekocht maar dan de 3 zits bank en in het blauw. Voor Henque, hij is er ook in het donker groen velours.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 05 Feb 2018 10:59

Re: Zoektocht nieuwe bank

Ik weet niet of je via internet wil kopen of in een fysieke winkel, maar bij Mokana is ook veel mogelijk! Misschien hebben ze daar iets naar je zin!
<<

Anoniem294

Bericht 05 Feb 2018 11:18

Re: Zoektocht nieuwe bank

@ Minoessepoes, ja de Torino hebben wij ook op het lijstje staan, die vind ik ook erg mooi. Wij willen graag de
U-vorm maar die is er vooralsnog alleen in het grijs en ik wil liever 1 vd andere kleuren. Als ik volgende maand een auto heb gaan we eerst even in wat winkels kijken en anders zullen we waarschijnlijk toch voor de grijze gaan.
Weet je ook hoeveel het ongeveer scheelt met de korting? Is het de moeite waard om op te wachten?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 05 Feb 2018 11:46

Re: Zoektocht nieuwe bank

Coco schreef:@ Minoessepoes, ja de Torino hebben wij ook op het lijstje staan, die vind ik ook erg mooi. Wij willen graag de
U-vorm maar die is er vooralsnog alleen in het grijs en ik wil liever 1 vd andere kleuren. Als ik volgende maand een auto heb gaan we eerst even in wat winkels kijken en anders zullen we waarschijnlijk toch voor de grijze gaan.
Weet je ook hoeveel het ongeveer scheelt met de korting? Is het de moeite waard om op te wachten?


Ik heb net even gekeken, wij hebben dus voor het nieuwe huis de 3 zitsbank en de hocker besteld, op de bank scheelt het 150 euro en op de hocker 65 euro, dus het is zeker de moeite!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 05 Feb 2018 13:23

Re: Zoektocht nieuwe bank

Bedankt voor de tips!
Die torino bank van Wehkamp vind ik heel mooi! Maar die reviews schrikken mij toch wel wat af.. Veel mensen zeggen dat hij snel niet meer mooi is etc.

Tips van leenbakker en zitmaxx vind ik ook en goede, we wonen centraal dus prima te doen qua rijafstand. Online of in een winkel maakt me niet zoveel uit, al is het wel prettig als je er even op kunt zitten voordat je hem koopt
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 05 Feb 2018 13:57

Re: Zoektocht nieuwe bank

Bazinga schreef:Ohh wij waren tijdje terug bij de LeenBakker en die hebben Umix; zo'n lijn waarbij je zelf je bank kunt samenstellen. Die zat echt onwijs lekker en leek kwalitatief ook in orde, daar ben ik zelf altijd een beetje huiverig voor bij banken van LeenBakker bijv. Je kan er ook de stof en kleur kiezen, waaronder groen!

https://bankenstoel-op-maat.leenbakker.nl/


O koop geen umix, om te huilen.. wij hebben in 1,5 jaar tijd 2 nieuwe banken gehad en uiteindelijk ons geld terug en nu een simpele Ikea bank om maar iets te hebben.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem278

Bericht 05 Feb 2018 14:28

Re: Zoektocht nieuwe bank

Pippa schreef:O koop geen umix, om te huilen.. wij hebben in 1,5 jaar tijd 2 nieuwe banken gehad en uiteindelijk ons geld terug en nu een simpele Ikea bank om maar iets te hebben.


Ja dat heb ik dus met Zitm.axx maar ik geloof dat er hier een aantal dames heel tevreden over zijn. En misschien zijn die wel beter in het iets duurdere segment.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Feb 2018 14:36

Re: Zoektocht nieuwe bank

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb een bank van rachmaninof in Utrecht. Je kunt zelf je afmeting en kleur bepalen (uit een bepaalde range natuurlijk). Ik heb ook een groene. Hij blijft echt heel mooi.

https://rachmaninoffshop.nl/collectie/p ... ry/banken/
Smile, it's free!
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 05 Feb 2018 16:14

Re: Zoektocht nieuwe bank

Lavendel schreef:Ik weet niet waar je woont, maar ik heb een bank van rachmaninof in Utrecht. Je kunt zelf je afmeting en kleur bepalen (uit een bepaalde range natuurlijk). Ik heb ook een groene. Hij blijft echt heel mooi.

https://rachmaninoffshop.nl/collectie/p ... ry/banken/


Oh dat vind ik altijd een mooie winkel! (woon in die stad ;) Ben altijd zo bang dat het daar heel prijzig is. Hoe duur was jullie bank?
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 05 Feb 2018 16:53

Re: Zoektocht nieuwe bank

Wij hebben de rechte bank, 3 persoons geloof ik, en die was rond de 1100 euro dacht ik. Ze hadden toen wel een korting actie. Zo gewoon eens gaan kijken want ze hebben echt veel keuze, ook qua kleur en type pootjes enzo. En breide winkels hebben andere banken.
Smile, it's free!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 05 Feb 2018 17:29

Re: Zoektocht nieuwe bank

Fijne tip Lavendel. Wij zoeken ook nog steeds een bank en ik zie dat zij ook het type bank verkopen dat ik tof vind!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers