Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hulp nodig bij andere baan zoeken. Waar?

<<

Anoniem247

Bericht 03 Feb 2018 00:45

Hulp nodig bij andere baan zoeken. Waar?

Na 7,5 jaar ben ik helaas genoodzaakt om een andere baan te zoeken. Er zit nogal haast achter en eigenlijk nu ik de kans heb wil ik een beetje naar een andere richting uitwijken. Ik heb wat certificaten en diploma’s maar ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik daar allemaal mee kan. Ook heb ik wel een idee welke richting ik op wil maar ik weet niet welke diploma’s ik daarvoor nodig heb en/of welke opleiding/thuisstudie ik daarvoor nodig heb.

Bestaat er iets/iemand die mij kan helpen met dit? En die mij dan ook kan helpen bij het zoeken van een nieuwe baan?
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 03 Feb 2018 15:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Feb 2018 01:13

Re: Hulp nodig bij andere baan zoeken. Waar?

Een loopbaanbegeleider?
<<

Anoniem247

Bericht 03 Feb 2018 13:15

Re: Hulp nodig bij andere baan zoeken. Waar?

Ik heb inmiddels een site gevonden en zal daar eens een bericht naar toe sturen. Bedankt Tabbie.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 03 Feb 2018 15:41

Re: Hulp nodig bij andere baan zoeken. Waar?

Nou, Ava! Kunnen ze dat zo maar doen? En dit dan na dat gedoe met die vakantie weken, je krijgt het wel op je bordje zo.
Ik heb verder geen ervaring met loopbaanbegeleiding oid, maar wil je wel even succes wensen!
<<

Anoniem247

Bericht 03 Feb 2018 15:54

Re: Hulp nodig bij andere baan zoeken. Waar?

Dankje Soleil. Ja dat mogen ze. Al is de kans heel klein voor de functie die ik heb. Tja.. :snik:
<<

Anoniem282

Bericht 04 Feb 2018 21:13

Re: Hulp nodig bij andere baan zoeken. Waar?

Misschien kun je iets meer vertellen over de diploma's en certificaten die je nu al hebt? Dat denkt makkelijker mee. :)

Het kan bij jou natuurlijk wel succesvol zijn, maar ik ken niet veel mensen die echt veel hebben gehad aan loopbaanbegeleiding. Deze mensen wisten vooral welke weg ze niet wilden inslaan. Maar goed, ik ken hooguit 5 mensen die dit hebben gedaan en dat is een te kleine groep om daar algemene conclusies uit te filteren.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers