Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar naar toe in April?

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 04 Feb 2018 11:08

Waar naar toe in April?

Eind april, begin mei willen wij met mijn tante en haar kinderen op vakantie. De kinderen zijn in de leeftijd van 14 tot 18. Zelf heeft het gezin weinig reiservaring en vinden het mede daarom ook erg leuk om met ons ergens heen te gaan. Vorig jaar zijn we 4 dagen naar Berlijn geweest. Dat vonden ze fantastisch.
Dit jaar wilden we naar Marrakech, tot we er op het moment van boeken achter kwamen dat ze geen paspoort hebben (en een nieuw paspoort aanschaffen voor 4 personen is toch wel erg prijzig).

Nu komen we er niet meer uit waar we dan heen kunnen. In principe staan alle opties open, maar het moet dus in de E.U. zijn i.v m. IDkaart. Liefst zo goedkoop mogelijk. Het mag een stedentrip zijn maar ook een zonvakantie of een vakantie naar een prachtige natuur. We zijn in totaal met 6 personen. Het zijn dus geen reizigers en zijn vrij snel verveeld, er moet dus wel wat te zien/te doen zijn voor ze. Wie heeft een goede tip?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Feb 2018 11:19

Re: Waar naar toe in April?

Budapest of Praag?
Of Stockholm vond ik zelf super leuk, daar kun je in de stad vanalles doen en bekijken, maar er is ook een groot natuurpark waar je kunt wandelen en mountainbiken.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 04 Feb 2018 11:25

Re: Waar naar toe in April?

Barcelona?
Of tenerife?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Feb 2018 11:50

Re: Waar naar toe in April?

Valencia is dan al heel lekker. Mooie stad, genoeg te zien, eventueel een dagje naar het strand, lekker fietsen door de stad. Er is ook een mooi aquarium wat voor (grotere) kinderen ook evt leuk is.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem249

Bericht 04 Feb 2018 13:46

Re: Waar naar toe in April?

Lissabon! Heerlijk eten, goedkoop en mocht het al lekker weer zijn super dichtbij mooie stranden.
<<

Anoniem249

Bericht 04 Feb 2018 13:47

Re: Waar naar toe in April?

Oh ja Budapest is ook erg leuk!! Wij zijn eerste week april geweest en was echt al warm. 's Avonds in korte broek over straat, lekker fietsen door de stad.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Feb 2018 18:52

Re: Waar naar toe in April?

Als ze weinig reiservaring hebben, is zoiets bekend als Londen of Parijs misschien ook wel leuk. Al kan ik me voorstellen dat dat qua budget weer een stuk lastiger wordt.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 13 Feb 2018 09:55

Re: Waar naar toe in April?

Girli schreef:Als ze weinig reiservaring hebben, is zoiets bekend als Londen of Parijs misschien ook wel leuk. Al kan ik me voorstellen dat dat qua budget weer een stuk lastiger wordt.


Parijs zouden wij ze graag mee naartoe nemen omdat het onze favoriete stad is, maar qua budget inderdaad bijna niet te doen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 13 Feb 2018 09:57

Re: Waar naar toe in April?

Boedapest en Praag staan nu op ons lijstje om naar te kijken of het haalbaar is. Ook zitten we nu te denken aan de Ardennen of Winterberg en daar lekker actieve dingen doen. Bedankt allemaal voor het meedenken.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 13 Feb 2018 10:09

Re: Waar naar toe in April?

Ik kan Budapest echt aanraden. Ben ook wel 's in Praag geweest, maar vond ik toch wat minder. Budapest is denk ik ook goedkoper.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 14 Feb 2018 23:26

Re: Waar naar toe in April?

Rome... Qua Europese hoofdsteden nog steeds mijn favoriet. Er is zoveel te zien!

Qua budget zou je eens naar Riga of Tallinn kunnen kijken. Beide niet al te duur. Ik weet niet of ID-bewijs daar voldoende is. Bij een van die 2 plaatsen ligt een bobbaan waar je in de zomer van af kunt. Wellicht leuk voor die kids in die leeftijd.

Ook erg gaaf en waar ik ook graag naar toe wil is Europapark (grootste attractiepark in het zuiden van Duitsland). Daar in de buurt is vast meer te zien zoals het zwarte woud.
<<

Anoniem257

Bericht 14 Feb 2018 23:44

Re: Waar naar toe in April?

Ja budapest!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 16 Feb 2018 11:03

Re: Waar naar toe in April?

Budapest vond ik ook heel erg leuk! En inderdaad erg goedkoop verder.
Krakow vond ik ook heel erg leuk en ook niet duur.
<<

Anoniem282

Bericht 16 Feb 2018 11:30

Re: Waar naar toe in April?

Valencia en Sevilla zijn veel goedkoper dan bijv. Barcelona en Madrid.
Scandinavië lijkt me echt afvallen qua budget, hoe prachtig het daar ook is.
Portugal is ook goed betaalbaar en weet je iig zeker zon te hebben!
En verder zou ik me richten op Oost-Europese steden; ik hoor er enthousiaste verhalen over. Vond zelf Praag en Boedepast erg leuk, maar hoor ook enthousiaste verhalen over Ljubljana, Sofia en Boekarest!

Je zou ook nog kunnen kijken naar een goedkope zonvakantie naar een eiland ergens in Europa; verzekerd zijn van lekker weer kan best fijn zijn. :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers