Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zuid Engeland

<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Feb 2018 16:15

Zuid Engeland

Hello,

Wij zitten er aan te denken om eind april een weekje naar zuid Engeland te gaan (nou ja.. tig bestemmingen passeren de revue, maar dit lijkt ons beide wel wat :D). Omgeving Cornwall. Wie heeft er tips voor welke plaats(en), wat er leuk is om te doen en evt hotel/appartement/accommodatie?

Elliot, jij gaat hier elk jaar naar toe volgens mij of niet? Help? :D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 03 Feb 2018 16:17

Re: Zuid Engeland

Niet in Cornwall (die regio ken ik totaal niet al wil ik er wel een keer naar toe) maar Torquay is een leuk en mooi kustplaatsje. Mocht je met de auto er naar toe gaan rijden kan dat misschien een leuke stop zijn.

Verder geen tips voor je helaas.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Feb 2018 16:21

Denk dat we t liefst vliegen, zeker omdat t maar weekje is. Maar ga wel ff googelen op dat plaatsje ;)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Feb 2018 16:39

Ja Cornwall is mijn ding! Wij gaan altijd naar Bude, een badplaatsje. Vlakbij Boscastle, Tintagel en dat soort kneuterige kleine plaatsjes. Wij huren altijd een huisje, hier:
http://www.brendonarms.co.uk/self.cater ... ments.bude

Dit hotel is ook heel leuk, bijna aan het strand. Ik heb er nooit geslapen maar wel heel vaak gegeten en het is echt zo’n kneuterige Engelse pub:
http://www.falconhotel.com

Ik heb ook wel wat leuke to do dingen in de omgeving daar, maar ik weet niet wat voor soort dingen je wil doen? Met vliegen die kant op heb ik overigens geen ervaring. Wij gaan altijd met de auto en de boot. Als je gaat vliegen denk ik dat het wel handig is om een auto te huren!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Feb 2018 21:18

Oeh tof dankjewel, ik ga eens kijken.
Ja auto huren is sowieso een goed plan inderdaad.
En we weten nog niet echt wat we willen doen, we gaan dan met ons dochtertje (dan bijna 3) en zal nog te koud zijn voor echt strand. Maar wel lekker wandelen, beetje ih zand spelen misschien, stadjes/dorpjes bezoeken. Lekker relaxed. Liefst iets van een accomodaties met een (binnen)zwembad denk ik, omdat m’n dochtertje dat helemaal het einde vindt :D

Terug naar Reizen & vakanties